Mandag :)

Gikk helt SUPERT med H i bhg idag :D
En voksen hadde fulgt henne rundt ute og blitt med henne dit hun ville leke og da var hun trygg og i godt humør hele tiden :) Helt herlig at de nye ansatte på avdelingen er så imøtekommende for å gjøre henne trygg! :D

Hadde fått klistremerke for å sifra at hun ville inn på do, SÅ stolt da hun kom hjem med de ;) ...hun sier hun vil tisse men så nekter hun å bli med inn på do når hun har det gøy ute :p Klistremerke hjalp! :)

Så flott :-) Belønning funker gull :-D
Håper det.går like flott i morgen da :-D :-D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Det gikk bra med begge guttene i dag :)
Lillebror spiste greit og sov fra 12-13.30. Da ringte de meg og gav beskjed :) jeg hentet T først og dro i Bhg etterpå, var der litt over kl 14. Da fikk minsten ny bleie og var SÅ fornøyd!! :) håper det går like bra i morgen!
T hadde en super dag på skolen!
Blir nok tidlig natt på dem i dag:)
Og jeg skal trene - prøve nye løpesko!! :-D

Surfer mobilt!
Så fint å høre :-) :-)
Håper dagen går like fint i morgen :-)

Hentet de kl 12. Det gikk supert og de spiste masse spagetti og kjøttdeig sa de :-)
Fisk og poteter i morgen :-)

Har kjøpt "ny" bil. Får den til helgen :-) Blir deilig :-)

God kveld snuppiser :D

Fru H: supert at det hadde gått sååå fint med guttene:D ingenting er bedre enn det!;)

Lennypenny: Blitt bedre med forkjølelsen? Så gøy at det gikk så fint i bhgen uten dere:) de er nok fullt opptatt hele tiden;)

Bébbe: sååå liten baby da! Godt han er sterkt:D steriliserte du deg under ks eller? Håper dere har hatt en fin dag sammen med Ingrid og Jenny:D herlig bilde som dukket opp på snappen:)

Marian87: utrolig godt å lese at det gikk så fint med Hermine idag, etter dine bekymringer! Godt når det ender bra;) flinke ansatte som tok dere på alvor!:D

Mammatil2prinsesser&1prins: tenk at Mathea allerede har begynt i 2 klasse! :eek: tiden går!:) kjempe bra kjøp av sykkel da:D og må si du er flink til å stå på med det ene og det andre :) er det godt med litt barnefri tro?:P:D

Hallo :)

Litt lite energi på meg og sambo idag! Liana vekte oss 05.40 og ble rasende igjen når jeg gjorde et eller annet feil mens jeg var innom hun:confused: fullstendig klikk og skriker og hyler av sinne.. ingenting funker for å roe hun ned heller!:( men sambo overtok, siden jeg ble litt gretten:P hun sovnet igjen til slutt og våknet etter en time.. vi to andre sovnet ikke da:P også fordi hun vekte Leoh, og det tok tid før han sovnet selv! Da sov han til nesten 9:eek::D

Ellers har dagen vært fin og rolig:) Leoh har ikke ville sove noe mer enn 45min på dagen idag da.. hehe.. han pleier å sove 2-3 timer;)
Men vi gikk oss en tur til butikken før henting, og Leoh elsker å sitte i vogna å se på "alt som skjer" :) (sover aldri da, men)..

Nå er det tid for hotel cæsar, idol og litt kveldsmat:)
Hva driver dere med i kveld?

God kveld!
Så spennende dag med barnehagetilvenning og skolestart her da.:) Kjekt å høre at det går så bra!!

I morgen er det vår tur og både jeg og mannen skal være med Jenny i bhg. Vi er så spente og gleder oss masse.:)

Vi reiste på besøk til Camilla og Simone i dag (Milla og Mone) ;)
Kosa oss med masse action og hyggelige verter. Jen fikk til og med ei tidlig bursdagsgave fra Camilla og co, så det var jo reine festen å få komme dit!:) Virka også som at hun var fascinert over lille Nathaniel, for når hun ble lagt i kveld hørte vi "beigi, beigi, beigi" (baby) over callen i lang tid.:p

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Hentet de kl 12. Det gikk supert og de spiste masse spagetti og kjøttdeig sa de :-)
Fisk og poteter i morgen :-)

Har kjøpt "ny" bil. Får den til helgen :-) Blir deilig :-)

Så bra at det går så fint i bhg! :)

Tenk, her så levner man de til kl 12 på dag to, og til kl 15 på dag tre og så er de "tilvendt" :eek:

God kveld!
Så spennende dag med barnehagetilvenning og skolestart her da.:) Kjekt å høre at det går så bra!!

I morgen er det vår tur og både jeg og mannen skal være med Jenny i bhg. Vi er så spente og gleder oss masse.:)

Kosa oss med masse action og hyggelige verter. Jen fikk til og med ei tidlig bursdagsgave fra Camilla og co, så det var jo reine festen å få komme dit!:) Virka også som at hun var fascinert over lille Nathaniel, for når hun ble lagt i kveld hørte vi "beigi, beigi, beigi" (baby) over callen i lang tid.:p

Lykke til med bhg-start i morgen :D

Det blir spennende :)

Fikk så fint bilde av jentene idag! :)

Hermine fikk forresten 1/2 vanlig yoghurt i går, men hun bæsja i bhg idag så aner ikke hvordan det gikk :p

Ikke verre i magen enn vanlig iallfall :)

Hallo :)

Litt lite energi på meg og sambo idag! Liana vekte oss 05.40 og ble rasende igjen når jeg gjorde et eller annet feil mens jeg var innom hun:confused: fullstendig klikk og skriker og hyler av sinne.. ingenting funker for å roe hun ned heller!:( men sambo overtok, siden jeg ble litt gretten:P hun sovnet igjen til slutt og våknet etter en time.. vi to andre sovnet ikke da:P også fordi hun vekte Leoh, og det tok tid før han sovnet selv! Da sov han til nesten 9:eek::D

Ellers har dagen vært fin og rolig:) Leoh har ikke ville sove noe mer enn 45min på dagen idag da.. hehe.. han pleier å sove 2-3 timer;)
Men vi gikk oss en tur til butikken før henting, og Leoh elsker å sitte i vogna å se på "alt som skjer" :) (sover aldri da, men)..

Nå er det tid for hotel cæsar, idol og litt kveldsmat:)
Hva driver dere med i kveld?
Hermine kan også våkne slik grisetidlig, og så er hun ennå så stuptrøtt at hun bare er sur og lei for alt...morro morro :p

Hermine fikk forresten 1/2 vanlig yoghurt i går, men hun bæsja i bhg idag så aner ikke hvordan det gikk :p

Ah, hadde tenkt jeg skulle spørre deg om det! :D

Da fikk jeg trent! :D
De nye skoene var gode, men det blir litt av en overgang å løpe med den type sko.
Lillebroren til mannen er en superløper og anbefalte meg å løpe annenhver gang med de nye og de gamle skoene, for å bli vant med dem noen uker først. Så da tar jeg til meg rådene fra eksperten i familien :D
Nå blir det rett og slett sofaen på meg!!

God kveld!

Lykke til imårra :D moro å prøve noe nytt :)

Hehe moro at hun var fascinert over Nathaniel da:D tror de føler seg store når de ser disse babyene;)

Høres jo ut som om det har gått bra da! Ellers hadde de kansje sagt noe?:)

Hermine kan også våkne slik grisetidlig, og så er hun ennå så stuptrøtt at hun bare er sur og lei for alt...morro morro :p

Ja utrolig moro:D:P

Liana har sånne sinneutbrudd for tiden:( syns det er helt rart å se så mye sinne i en så liten kropp når det bryter ut på det verste:P

Lykke til imårra :D moro å prøve noe nytt :)

Hehe moro at hun var fascinert over Nathaniel da:D tror de føler seg store når de ser disse babyene;)
Kjempemorro å prøve noe nytt! :D
Ja, det kan godt hende at hun følte seg stor, men hun la seg sammen med ham under babygymmen da, så det spørs om hun kanskje ville være litt baby hun også? :p

Ah, hadde tenkt jeg skulle spørre deg om det! :D
Sa jeg at fastlegen ikke ville henvise oss til barnelege? :mad:

Hun mente at de bare ville ta en blodprøve og at den kanskje ikke ville vise noe, og om den gjorde det så skulle vi uansett bare fortsette som nå :eek: Så hun mente at det ikke var nødvendig med ny henvisnig :confused:

Sa jeg at fastlegen ikke ville henvise oss til barnelege? :mad:

Hun mente at de bare ville ta en blodprøve og at den kanskje ikke ville vise noe, og om den gjorde det så skulle vi uansett bare fortsette som nå :eek: Så hun mente at det ikke var nødvendig med ny henvisnig :confused:

Hm...
Dere følges uansett opp veldig anderledes enn vi gjør.
Eskils barnelege vil ikke ta prøver uansett siden de mest sannsynlig ikke slår ut, men han skal følges fast av den barnelegen en gang i halvåret inntil han ser ut til å tåle melk.
Men tåler hun andre matvarer dere har prøvd nå da?
Det er vel ekstremt sjelden det slår ut på så små barn om man tester?

Back
Topp