Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjapp hoderegning tilsier at vi er i mål også på innleggGodt å komme i mål,selv om det er bare oppvarming i dag.
Jeg har ikke flere å tipse :-oAnbefaller dere å bruke dagen på rekruttering til forumet samt informere alle grupper om utfordringen![]()
Jeg må holde meg hjemme onsdag formiddag skjønner jegViktigere de neste tre dagene, særlig onsdag, de andre har jo ikke for tøffe mål på innleggsida, men vi må legge oss i selen på nye tråder, alle sammen. Veldig.
Det kan være lurt ja ;-)Jeg får spare trådene til onsdag da![]()
Har i alle fall ikke brukt opp noen i dagDet kan være lurt ja ;-)
Det kan være lurt ja ;-)
Jeg har 5 på lur nå, men mangler jo fortsatt en del ja...Onsdag skal vi lage 100 - ETT HUNDRE - tråder mer enn en vanlig gjennomsnittelig dag. Dvs, en tredel mer enn vanlig.
Det er virkelig mer enn hva mine 5-6 klarer å gjøre alene...
Jeg har brukt en :-oHar i alle fall ikke brukt opp noen i dag![]()
Jeg har 5 på lur nå, men mangler jo fortsatt en del ja...
Nå har jeg 6Om sånn ca 18 stykker til har sånn ca 5 tråder på lur så....
Tråder de ikke uansett ville startet altså. Altså sånne "unødvendige tråder"....
Nå har jeg 6
Og jeg er ikke den som starter så mange tråder
Men jeg får starte noen nå da, noen på termingruppen og litt ellers
Håper flere har tråder og starte.
Er det onsdagen vi bør legge ut de fleste tro?
Ingenting er bedre enn det. Blir ekstra motivert for morgendagensKjapp hoderegning tilsier at vi er i mål også på innlegg
Hehe, du er søt daMen jeg er usigelig trøtt og kan sovne før midtnatt
Om noen tar skjermbilde av stat er det fint.
Jeg trenger dog ikke 10 stk som jeg drømte i natt ar jeg fikk, og deretter folk som lurte på om de var diskvalifisert fordi de ikke hadde postet midtnattsstat ;-)
Ja det er jo 820 tråder på 3 dager, så her er det bare å vrenge hjernen...Vel, vi skal ha 250-300-270 så vi trenger dem alle tre dagene sånnsett. En gjennomsnittelig dag startes visstnok ca 200 tråder- Så langt dette døgnet 206. Og 6200 innlegg. enda en time igjen, så vi lander litt over en gjennomsnittelig dag, men ikke akkurat en ekstrem oppvarming. Men jeg tviler ikke på at vi skal klare de 7000 innleggene i morgen, og med litt innsats de 250 trådene også, det tror jeg faktisk går greit. Problemet er 300 dagen etter, når vi allerede har 250 i morgen, og altpå 270 dagen etter det også, så å spare på noen ideer sånn om man ser at vi kommer over 250 i morgen skader sikkert ikke.
Og reelt, hvor mye dette at vi altså "taktisk planlegger" er i tråd med det som reelt er ønsket fra forumledelsen.... tja, nja... neppe, men det er nå engang slik utfordringen slår ut, og det kan jo være gøy å starte tråder jeg ellers ikke ville startet også.
Jeg kan sikkert ta.Men jeg er usigelig trøtt og kan sovne før midtnatt
Om noen tar skjermbilde av stat er det fint.
Jeg trenger dog ikke 10 stk som jeg drømte i natt ar jeg fikk, og deretter folk som lurte på om de var diskvalifisert fordi de ikke hadde postet midtnattsstat ;-)