Mandag er oppvarming

1800 innlegg og 61 tråder så langt i dag.

Og den aktive delen av døgnet er jo på kvelden.

Da er det i gang ja :)

Vi får se hva jeg får bidratt med i kveld.
Må lage regnskap etter ferien

Vi får se hva jeg får bidratt med i kveld.
Må lage regnskap etter ferien

Viktigere de neste tre dagene, særlig onsdag, de andre har jo ikke for tøffe mål på innleggsida, men vi må legge oss i selen på nye tråder, alle sammen. Veldig.

Får ikke vært med ikveld eller imorgen kveld da jeg er på jobb. Men er her dagtid pluss onsdag kveld og torsdag :)

Har prøvd å overbevise gubben om å melde seg inn :P men han er ikke overbevist :P
Haha samme med gubben frista med egent pappa rom men han ser bare rart på meg og Sier " nok at en av oss prøver å holde seg på topp 100 lista. Så kan den andre ha mer nor alt liv"

Det han da mener med normalt liv er fotball manager på pc:)

Jeg er ikke så god på å opprette tråder, så mitt bidrag får være å svare i de trådene som opprettes (som er relevant for meg å svare i).

Jeg er ikke så god på å opprette tråder, så mitt bidrag får være å svare i de trådene som opprettes (som er relevant for meg å svare i).

Men det krevende med utfordringene blir reelt sett å fp startet nye tråder. At vi samlet skriver 7000, 10000, 8000 innlegg, det er virkelig ikke problemet, det klarer vi uten problem. Det er nok nye tråder, speislet 300 på onsdag, som vi kan komme til å ryke på

Men det krevende med utfordringene blir reelt sett å fp startet nye tråder. At vi samlet skriver 7000, 10000, 8000 innlegg, det er virkelig ikke problemet, det klarer vi uten problem. Det er nok nye tråder, speislet 300 på onsdag, som vi kan komme til å ryke på
Er klar over det. Men jeg er ikke noen fan av å starte masse tråder bare for å starte masse tråder. Syns det blir veldig mye av det samme opp igjen og opp igjen (med bare dagers mellomrom innimellom). Starter tråder om jeg kommer på noe lurt å spørre om eller har noe interessant å dele. Som sagt, jeg er ikke så god på det med å starte tråder, så utfordringen denne måneden og denne uken er ikke så optimal for meg.

Er klar over det. Men jeg er ikke noen fan av å starte masse tråder bare for å starte masse tråder. Syns det blir veldig mye av det samme opp igjen og opp igjen (med bare dagers mellomrom innimellom). Starter tråder om jeg kommer på noe lurt å spørre om eller har noe interessant å dele. Som sagt, jeg er ikke så god på det med å starte tråder, så utfordringen denne måneden og denne uken er ikke så optimal for meg.

Jeg er helt enig, jeg er heller ikke tilhenger av å starte tråder bare for å gjøre det, og sliter derfor med å klare å bidra til 30 tråder onsdag uten å bryte med prinsipper, og kan komme til å starte en del dill-dall-tråder som strider mot min logikk, fordi det er åpenbart altså slik at Tamara ØNSKER det sånn. Det strider mot hva jeg mener er bra for forumets innhold, men det støtter opp om det man ønsker ettersom annonsører verdsetter antallet innlegg og tråder som tegn på aktivitet. Så, ønsker Tamara kvantitet over kvalitet, så planlegger jeg å levere det denne uken. Selv om det er unaturlig for meg.

Back
Topp