Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi får se hva jeg får bidratt med i kveld.
Må lage regnskap etter ferien
Onsdag kan jeg ikke.Viktigere de neste tre dagene, særlig onsdag, de andre har jo ikke for tøffe mål på innleggsida, men vi må legge oss i selen på nye tråder, alle sammen. Veldig.
Bra du holder kontroll Sara1800 innlegg og 61 tråder så langt i dag.
Og den aktive delen av døgnet er jo på kvelden.
Virker som om du er her når det trengs mest daFår ikke vært med ikveld eller imorgen kveld da jeg er på jobb. Men er her dagtid pluss onsdag kveld og torsdag![]()
Viktig å prioritere.Onsdag kan jeg ikke.
Bryllupsdag og forestilling på skolen til eldste
Jeg har ikke fått sjekka hvor mange jeg har startet da jeg ikke har vært på pc siden fredagJeg har ikke flere å starte nå tror jeg...
Bra du holder kontroll Saradu er flink!
Haha samme med gubben frista med egent pappa rom men han ser bare rart på meg og Sier " nok at en av oss prøver å holde seg på topp 100 lista. Så kan den andre ha mer nor alt liv"Har prøvd å overbevise gubben om å melde seg innmen han er ikke overbevist
![]()
Sal iallefall bidra med mitt besteVirker som om du er her når det trengs mest da
Jeg er ikke så god på å opprette tråder, så mitt bidrag får være å svare i de trådene som opprettes (som er relevant for meg å svare i).
Er klar over det. Men jeg er ikke noen fan av å starte masse tråder bare for å starte masse tråder. Syns det blir veldig mye av det samme opp igjen og opp igjen (med bare dagers mellomrom innimellom). Starter tråder om jeg kommer på noe lurt å spørre om eller har noe interessant å dele. Som sagt, jeg er ikke så god på det med å starte tråder, så utfordringen denne måneden og denne uken er ikke så optimal for meg.Men det krevende med utfordringene blir reelt sett å fp startet nye tråder. At vi samlet skriver 7000, 10000, 8000 innlegg, det er virkelig ikke problemet, det klarer vi uten problem. Det er nok nye tråder, speislet 300 på onsdag, som vi kan komme til å ryke på
Er klar over det. Men jeg er ikke noen fan av å starte masse tråder bare for å starte masse tråder. Syns det blir veldig mye av det samme opp igjen og opp igjen (med bare dagers mellomrom innimellom). Starter tråder om jeg kommer på noe lurt å spørre om eller har noe interessant å dele. Som sagt, jeg er ikke så god på det med å starte tråder, så utfordringen denne måneden og denne uken er ikke så optimal for meg.