Mandag er oppvarming

Godt å komme i mål,selv om det er bare oppvarming i dag.

Viktigere de neste tre dagene, særlig onsdag, de andre har jo ikke for tøffe mål på innleggsida, men vi må legge oss i selen på nye tråder, alle sammen. Veldig.
Jeg må holde meg hjemme onsdag formiddag skjønner jeg:-P

Ettermiddag og frem til etter legging er jeg opptatt...

Må planlegge nye tråder og, Søren at jeg har laget 11 allerede denne måneden, har slitt nok med å komme på dem :-P

Det kan være lurt ja ;-)

Onsdag skal vi lage 100 - ETT HUNDRE - tråder mer enn en vanlig gjennomsnittelig dag. Dvs, en tredel mer enn vanlig.

Det er virkelig mer enn hva mine 5-6 klarer å gjøre alene...

Jeg har 5 på lur nå, men mangler jo fortsatt en del ja...

Om sånn ca 18 stykker til har sånn ca 5 tråder på lur så....

Tråder de ikke uansett ville startet altså. Altså sånne "unødvendige tråder"....

Jeg har tenkt ut noen mens jeg var på jobb idag! :P Har vært lite her, blir mer utover uka! :)

Muligens et par på lur her også :)

Jeg er så dårlig på å finne på tråder å starte... Det blir virkelig en tøff utfordring :(

Om sånn ca 18 stykker til har sånn ca 5 tråder på lur så....

Tråder de ikke uansett ville startet altså. Altså sånne "unødvendige tråder"....
Nå har jeg 6 :-P

Og jeg er ikke den som starter så mange tråder

Men jeg får starte noen nå da, noen på termingruppen og litt ellers

Håper flere har tråder og starte.

Er det onsdagen vi bør legge ut de fleste tro?

Nå har jeg 6 :p

Og jeg er ikke den som starter så mange tråder

Men jeg får starte noen nå da, noen på termingruppen og litt ellers

Håper flere har tråder og starte.

Er det onsdagen vi bør legge ut de fleste tro?

Vel, vi skal ha 250-300-270 så vi trenger dem alle tre dagene sånnsett. En gjennomsnittelig dag startes visstnok ca 200 tråder- Så langt dette døgnet 206. Og 6200 innlegg. enda en time igjen, så vi lander litt over en gjennomsnittelig dag, men ikke akkurat en ekstrem oppvarming. Men jeg tviler ikke på at vi skal klare de 7000 innleggene i morgen, og med litt innsats de 250 trådene også, det tror jeg faktisk går greit. Problemet er 300 dagen etter, når vi allerede har 250 i morgen, og altpå 270 dagen etter det også, så å spare på noen ideer sånn om man ser at vi kommer over 250 i morgen skader sikkert ikke.

Og reelt, hvor mye dette at vi altså "taktisk planlegger" er i tråd med det som reelt er ønsket fra forumledelsen.... tja, nja... neppe, men det er nå engang slik utfordringen slår ut, og det kan jo være gøy å starte tråder jeg ellers ikke ville startet også.

Men jeg er usigelig trøtt og kan sovne før midtnatt

Om noen tar skjermbilde av stat er det fint.

Jeg trenger dog ikke 10 stk som jeg drømte i natt ar jeg fikk, og deretter folk som lurte på om de var diskvalifisert fordi de ikke hadde postet midtnattsstat ;-)

Jeg trenger dog ikke 10 stk som jeg drømte i natt ar jeg fikk, og deretter folk som lurte på om de var diskvalifisert fordi de ikke hadde postet midtnattsstat ;-)
Hehe, du er søt da :)

Vel, vi skal ha 250-300-270 så vi trenger dem alle tre dagene sånnsett. En gjennomsnittelig dag startes visstnok ca 200 tråder- Så langt dette døgnet 206. Og 6200 innlegg. enda en time igjen, så vi lander litt over en gjennomsnittelig dag, men ikke akkurat en ekstrem oppvarming. Men jeg tviler ikke på at vi skal klare de 7000 innleggene i morgen, og med litt innsats de 250 trådene også, det tror jeg faktisk går greit. Problemet er 300 dagen etter, når vi allerede har 250 i morgen, og altpå 270 dagen etter det også, så å spare på noen ideer sånn om man ser at vi kommer over 250 i morgen skader sikkert ikke.

Og reelt, hvor mye dette at vi altså "taktisk planlegger" er i tråd med det som reelt er ønsket fra forumledelsen.... tja, nja... neppe, men det er nå engang slik utfordringen slår ut, og det kan jo være gøy å starte tråder jeg ellers ikke ville startet også.
Ja det er jo 820 tråder på 3 dager, så her er det bare å vrenge hjernen...

Det er utrolig mange tråder.

Innleggene er ikke jeg bekymret for heller.

Blir spennende..

Jeg kan sikkert ta.

Jeg har ingen planer om å.legge meg enda :-P

Back
Topp