Mandag 6.januar

Flink du er!!:)
Her står det fortsatt godteri i flere skåler, men det står urørt da...

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Jeg klarer å la det være fram til fredag, men da står jeg på hodet i godteskålene:eek: så da er det best å ikke ha noe i hus i en tid framover, til sukkernøden gir seg;)

*Surfer mobilt*

Jeg klarer å la det være fram til fredag, men da står jeg på hodet i godteskålene:eek: så da er det best å ikke ha noe i hus i en tid framover, til sukkernøden gir seg;)

*Surfer mobilt*
Det er ganske bra å begrense til helgene og da, man må nesten kose seg litt.
Jeg må finne andre ting enn rene sukkerbomber å kose meg med, for jeg blir så innmari avhengig. Kjenner det godt i dag, etter å ha kommet på rett spor igjen fra i går. Måtte lage meg en god kopp kakao med sukrin og stevia i stad, bare for å dempe søtsuget litt :p

Her var vi oppe kl 06.30 og full fart med en gang på lillegutt men etter litt kaffe så var jeg våken og :) Nå er han i barnehagen og jeg sitter her og planlegger dagens innkjøp, som snart skal foretas. Må bare få rumpa opp fra stolen ;)

Uff kjedelig og ikke få sove om natta, håper det retter seg opp til i natt :) Hehe så søt Emmeth er :)

Ja, det blåste litt i natt, så vinduene slo både på vårt og Jenny sitt rom. :confused:
Litt anna med daghviling når de er helt små, ja.:) Da må man liksom hvile når man kan!! Jeg skal egentlig skrive oppgave, men er treig til å komme i gang og begynner å bli sulten igjen. Spørs om jeg må ty til en frokost nr.2.:p

Da får vi håpe alle mann at du får sove godt inatt da;):D
Haha merker at jeg ikke savner skole! Umulig å konsentrere seg skikkelig når man er trøtt og sulten:P
Masse lykke til :D håper du fant deg en god frokost nr 2 :P;)

Det er ganske bra å begrense til helgene og da, man må nesten kose seg litt.
Jeg må finne andre ting enn rene sukkerbomber å kose meg med, for jeg blir så innmari avhengig. Kjenner det godt i dag, etter å ha kommet på rett spor igjen fra i går. Måtte lage meg en god kopp kakao med sukrin og stevia i stad, bare for å dempe søtsuget litt :p
Jada, skal kose meg på lørdager...etter hvert! Men for å klare å avstå fra fristelser i hverdagen trenger kroppen min noen uker med totalt avhold fra hvitt rørsukker. Vet av erfaring at når de første ukene er gått så forsvinner suget etter kaker og snop og da er det lettere å leve sunt i hverdagen;) forhåpentligvis finner jeg også da motivasjonen til å gå videre ned i vekt, og mer energi i hverdagen:)

*Surfer mobilt*

Jaaah, han er såå grom, så;):p:D hihi.. veldig blid når han har stått opp, men mister like fort humøret som han blir sliten:eek::p formen er mye bedre, første natten uten oppvåkninger i natt;) sånt liker vi:)
Selma har hengeører og hunder son har det, har veldig lett for og få infeksjoner, sopp osv:(:confused:

•☆tastedingsen☆•

Godt han er bedre! Nå får han ikke lov til å bli syk igjen!;) hehe.. er bra du ikke jobber og har han i bhg, men heller kan være hjemme uten å tenke på andre ting :)

Ja, kjenner til det der!:( hunden jeg hadde måtte jeg også rense øra med noe rensevann fra vet. jevnlig... noe som nesten var umulig siden han elsket å bli klødd i øret :P og da presset hode og hånda mi nedni gulvet :P hehe

Igår kveld kasta jeg alle snoprestene, og kakerestene, etter jula. Nå skal vi starte på sukkeravrusning, og da er det best å ikke ha noen søtsaker i hus! Ser drastisk ut, men er den eneste utvei om jeg skal få det til! :p
Vis vedlegget 45785

Flink!:D
Syns det er hardt å kaste noe så godt:P hahah..

Jada, skal kose meg på lørdager...etter hvert! Men for å klare å avstå fra fristelser i hverdagen trenger kroppen min noen uker med totalt avhold fra hvitt rørsukker. Vet av erfaring at når de første ukene er gått så forsvinner suget etter kaker og snop og da er det lettere å leve sunt i hverdagen;) forhåpentligvis finner jeg også da motivasjonen til å gå videre ned i vekt, og mer energi i hverdagen:)

*Surfer mobilt*
Ja det er et vanvittig sug :o
Jeg klarer meg greit om jeg er flink til å ha gode alternativer liggende..

Gah, kjedelig og ikke få til og sove på natta:( Har slitt med søvnen i snart 8 år, veldig frustrerende. Kjempekoselig med frokost og felles start på dagen:)
Her sto vi opp kvart på 7:)
Mathea er sendt av gårde på skole og Nelly levert i bhgen:)
Jeg har tatt kjøkken og kaffekoppen skal nå inntas;)Skal ringe veterinær etterpå, Selma har fått et brunt belegg i ørene og området rundt var litt rødt og irritert. Så det må sjekkes. Litt morgenbilder av Emmeth:D han spiser Crüsli og rosiner:) namme,namme:p
Vis vedlegget 45778
Vis vedlegget 45779
Ha en fiiin dag alle sammen:)

•☆tastedingsen☆•

Så søte bilder:-)

Håper ikke pusen har fått midd, det kan se slik ut:(

Igår kveld kasta jeg alle snoprestene, og kakerestene, etter jula. Nå skal vi starte på sukkeravrusning, og da er det best å ikke ha noen søtsaker i hus! Ser drastisk ut, men er den eneste utvei om jeg skal få det til! :p
Vis vedlegget 45785

Gjett om jeg fikk vann i munnen nå....hehe, blitt helt tullete etter sjokkis fortiden. Her i huset er det bevisst bare mandariner, hvis ikke tror jeg vekta hadde rast oppover, og jeg har ikke plass til mer:cool:

Krever viljestyrke å kaste det, jeg tror ikke jeg hadde klart det:p

Heisann:-)

Her blåser det som vanlig, piper og uler, siden jeg leser den nye stephen king boka, blir jeg litt husredd:eek::p

Fikk sovet en god lur etter mann og barn hadde dratt til barnehagen, og jeg har sortert og ryddet i kommoden til nasse.
Mye tøy som er for smått, og mye arvet som er overflødig så jeg. Vi må snart få i hus en kommode til lillemor i magen også, og jeg MÅ begynne å vaske tøyet etter nasse, kjøpe enda en madrass og sengetøy. Utrolig hvor avslappet jeg er til alt..ikke noe nesting her nei:p

Heisann:)

Her blåser det som vanlig, piper og uler, siden jeg leser den nye stephen king boka, blir jeg litt husredd:eek::p

Fikk sovet en god lur etter mann og barn hadde dratt til barnehagen, og jeg har sortert og ryddet i kommoden til nasse.
Mye tøy som er for smått, og mye arvet som er overflødig så jeg. Vi må snart få i hus en kommode til lillemor i magen også, og jeg MÅ begynne å vaske tøyet etter nasse, kjøpe enda en madrass og sengetøy. Utrolig hvor avslappet jeg er til alt..ikke noe nesting her nei:p
Hehe, det kommer tidsnok. Jeg nærmet meg å bikke termin før jeg nestet :p

Hehe, får satse på at det slår inn:)
Og det som ikke er i orden ordner dere (mannen) kjapt etter fødsel og! Det er egentlig svært lite som MÅ være klart før ungen kommer ut.

Og det som ikke er i orden ordner dere (mannen) kjapt etter fødsel og! Det er egentlig svært lite som MÅ være klart før ungen kommer ut.

Det er nok akkurat det som gjør at jeg er så avslappet, vi har jo det meste fra før. Og hun kommer jo til å ligge sammen med meg i senga første tiden uansett. Tenkte å kjøpe babynest, det ble aldri så jeg kjøpte det til nasse.

Det er nok akkurat det som gjør at jeg er så avslappet, vi har jo det meste fra før. Og hun kommer jo til å ligge sammen med meg i senga første tiden uansett. Tenkte å kjøpe babynest, det ble aldri så jeg kjøpte det til nasse.
De ser fine ut. Eller Dry ammemadrass :D Lurte lenge på å kjøpe slik, men savnet det ikke egentlig heller.

De ser fine ut. Eller Dry ammemadrass :D Lurte lenge på å kjøpe slik, men savnet det ikke egentlig heller.

Jeg bukte softbagen til nasse, men synes den er litt hard. Det er noen som lager dem privat på finn.no til 500, det synes jeg ikke var så avskrekkende. De du kjøper i butikken koster jo det dobbelte, det er uaktuelt.

Så leit at du sliter med nattesøvnen. :( Man blir tappa for krefter av sånt. Jeg sov veldig lett før, men sover tyngre nå etter at Jenny kom til - merkelig nok. :p

Fine Emmethen!:)

Har slitt med det lenge, så er blitt vant med det:p mer trøtt når jeg står opp enn jeg var da jeg la meg;) Med kaffe går det så fint, så:D
Skjønner det uansett ikke er greit med lite søvn!
Hehe, så rart, jeg er helt omvendt, men mannen har det som deg:)

•☆tastedingsen☆•

Så fine bilder av Emmeth! :D Begynner å få litt mer hår igjen nå =)

Vi har også tømt huset for snop. Jeg tok vare på litt sjokolade som T fikk, så har han lørdagsgodt en stund fremover.
Mannen spiste restene av helgens potetgull i går, så nå tror jeg det er ganske fritt her.

Eldstemann er i barnehagen, mannen på jobb, Lillebror i seng og jeg er klar for å få litt oversikten over vårens semester og pensum :)
Personalmøte senere i dag, det blir godt å få litt oppdatering på ståa på jobb før jeg skal jobbe på onsdag !

Jaaah, veit, er han ikke nydelig med mer hår på hue?:cool::p:D:)
Er så glad det gror fort ut igjen:)

Godt og få litt egen og aleinetid igjen etter ferien? Synes nå iallfall jeg:)
Skal si du har nok på menyen;)

•☆tastedingsen☆•

Ja det er et vanvittig sug :o
Jeg klarer meg greit om jeg er flink til å ha gode alternativer liggende..
Samme her, men da er det også viktig at jeg ikke har de dårlige alternativene lett tilgjengelig! Også er det litt morsomt å sjekke om vi klarer å avstå fra å spise/kjøpe snop på 3 uker;):D

*Surfer mobilt*

Back
Topp