Mandag 6.januar

Vi har kommet hjem ifra Sverige.
Koselig,men nok en urolig natt med Mina. Var våken fra 00-02.30. Hadde drukket 3 flasker med vann siden hun la seg,så alt kom opp igjen. Siden magen var så full. I hele senga der jeg sov... uff. Sovnet til slutt til kl 7. Men,W sov godt. Våknet desverre 5.45... fikk sovet litt da mamma sto opp 7,men er helt dø. Gleder meg til å legge meg i kveld altså :-)

Katten er fortsatt borte,så muligens den ikke finner veien hjem eller i verste fall påkjørt :eek::eek:

Hva har dere gjort i helgen da?

Orker ikke å lage middag idag,så her blir det enkelt med brød og fiskekaker idag :-)

Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡

Koselig,men nok en urolig natt med Mina. Var våken fra 00-02.30. Hadde drukket 3 flasker med vann siden hun la seg,så alt kom opp igjen. Siden magen var så full. I hele senga der jeg sov... uff. Sovnet til slutt til kl 7. Men,W sov godt. Våknet desverre 5.45... fikk sovet litt da mamma sto opp 7,men er helt dø. Gleder meg til å legge meg i kveld altså :-)

Katten er fortsatt borte,så muligens den ikke finner veien hjem eller i verste fall påkjørt :eek::eek:

Orker ikke å lage middag idag,så her blir det enkelt med brød og fiskekaker idag :-)

Kålormen Wael 14.10.11♡
Å nei, så leit med ufrivillig vannseng.:( Tre flasker vann er nok i meste laget, ja. Hva spiser Mina til kveldsmat? Har funnet ut at Jenny sover bedre med havregrynsgrøt innabords enn brødskive. Muligens fordi hun er brødlei og spiser mer av grøt når hun får det. PLUSS at vi har en "ulykkesnattdrakt".:p Hun sover bestandig dårlig når hun har på seg den, men jeg finner ingenting som stikker eller klør da..

Enkel og grei middag blir det her også: kokte grønnsaker og julegrateng (rester av medisterkaker, pølser og potet med makaroni, krydder og hvit saus i).:)

Så dumt at pusen ikke har kommer hjem. Har du etterlyst den i strøket? Hengt opp lapp på butikken med bilde f.eks? Ungkatter som forviller seg har lett for å søke opp folk som gir dem mat, og da blir de liksom værende der maten er.:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Heisann:-)

Her blåser det som vanlig, piper og uler, siden jeg leser den nye stephen king boka, blir jeg litt husredd:eek::p

Fikk sovet en god lur etter mann og barn hadde dratt til barnehagen, og jeg har sortert og ryddet i kommoden til nasse.
Mye tøy som er for smått, og mye arvet som er overflødig så jeg. Vi må snart få i hus en kommode til lillemor i magen også, og jeg MÅ begynne å vaske tøyet etter nasse, kjøpe enda en madrass og sengetøy. Utrolig hvor avslappet jeg er til alt..ikke noe nesting her nei:p

Haha man blir slappere for hver unge man venter :P tror bare 1 uke før terminen med Leoh, så hadde jeg fortsatt ikke alt klart:eek::p

Har dere tenkt på noen navn til lillesøster? :)

Å nei, så leit med ufrivillig vannseng.:( Tre flasker vann er nok i meste laget, ja. Hva spiser Mina til kveldsmat? Har funnet ut at Jenny sover bedre med havregrynsgrøt innabords enn brødskive. Muligens fordi hun er brødlei og spiser mer av grøt når hun får det. PLUSS at vi har en "ulykkesnattdrakt".:p Hun sover bestandig dårlig når hun har på seg den, men jeg finner ingenting som stikker eller klør da..

Enkel og grei middag blir det her også: kokte grønnsaker og julegrateng (rester av medisterkaker, pølser og potet med makaroni, krydder og hvit saus i).:)

Så dumt at pusen ikke har kommer hjem. Har du etterlyst den i strøket? Hengt opp lapp på butikken med bilde f.eks? Ungkatter som forviller seg har lett for å søke opp folk som gir dem mat, og da blir de liksom værende der maten er.:)

Igår spiste hun karbonader,ris og agurk og paprika til. Spiste godt også.. hun skulle jo ikke være så tørst... eller sulten. Blir paracet her i kveld for å si det slik. Er nok tennene..
Kanskje jeg skal forsøke havregryn en kveld. Har det ikke i skapet nå.

Åh,middagen deres hørtes god ut :-)
Går det bra med Jenny? :-)

Nei,får prøve å henge opp bilde på butikken her i morgen.
Mulig han har funnet en annen familie ja hehe.

Kålormen Wael 14.10.11♡

Kålormen Wael 14.10.11♡

Usj for en natt da:( slitsomt! Og hvertfall når man ikke har mannen hjemme heller!

Synd å høre om katten :( håper den kommer til rette uansett hva som har skjedd!
Vi opplevde en gang at den ene katten vi hadde var borte i 3 uker..så vi tenkte at håpet er ute..helt til mamma kom til jobben sin (som tar 5 å gå fra der dem bor), ved inngangen hørte hun et skikkelig mjau! katten hadde klart å komme seg ned en slags "kom" som hadde noe rist-lignende lokk.. var vel 2-3 meter ned, så han kom seg ikke opp selv:( men heldigvis hørte mamma han og fikk han opp :)

Haha man blir slappere for hver unge man venter :p tror bare 1 uke før terminen med Leoh, så hadde jeg fortsatt ikke alt klart:eek::p

Har dere tenkt på noen navn til lillesøster? :)

Ja, det var lenge Kristine som var mest aktuelt, min mor het Kristin. Men nå synes jeg Elise er ganske fint:-)

Igår spiste hun karbonader,ris og agurk og paprika til. Spiste godt også.. hun skulle jo ikke være så tørst... eller sulten. Blir paracet her i kveld for å si det slik. Er nok tennene..
Kanskje jeg skal forsøke havregryn en kveld. Har det ikke i skapet nå.

Åh,middagen deres hørtes god ut :-)
Går det bra med Jenny? :-)

Nei,får prøve å henge opp bilde på butikken her i morgen.
Mulig han har funnet en annen familie ja hehe.

Kålormen Wael 14.10.11♡
Måtte ty til ibux her også i går. Det er ei tann på vei ut her også, men her går det ganske treig. Har kjent en spiss i snart to uker, men det har liksom stopp opp. :p

Det går fint med Jenny, takk som spør. I morra skal vi til helsestasjonen på vaksinasjon, og jeg er så glad for at det er siste sprøyta på ei stund!:)

Måtte ty til ibux her også i går. Det er ei tann på vei ut her også, men her går det ganske treig. Har kjent en spiss i snart to uker, men det har liksom stopp opp. :p

Det går fint med Jenny, takk som spør. I morra skal vi til helsestasjonen på vaksinasjon, og jeg er så glad for at det er siste sprøyta på ei stund!:)

Får man kjøpt ibux til barn, er det også stikkpiller?

Får man kjøpt ibux til barn, er det også stikkpiller?
Ikke i stikkpilleform nei, men flytende og med jordbærsmak. Når vi kjøpte det måtte jeg teste det først, for det høres ikke noe særlig ut, men det var ganske godt.;) Om vesla trenger sm.stillende i løpet av natta drar vi opp noen ml av ibuxen på plastsprøyte som hun suger i seg. Mye greiere enn å kle av og sette stikkpille syns jeg. :) Anbefales!!!

Ikke i stikkpilleform nei, men flytende og med jordbærsmak. Når vi kjøpte det måtte jeg teste det først, for det høres ikke noe særlig ut, men det var ganske godt.;) Om vesla trenger sm.stillende i løpet av natta drar vi opp noen ml av ibuxen på plastsprøyte som hun suger i seg. Mye greiere enn å kle av og sette stikkpille syns jeg. :) Anbefales!!!

Høres mye greiere ut på natta ja, skal sjekke om jeg finner det på apoteket, de har det med å gjemme unna smertestillende og sånt for barn.

Høres mye greiere ut på natta ja, skal sjekke om jeg finner det på apoteket, de har det med å gjemme unna smertestillende og sånt for barn.
Enklere på dagen også forsåvidt.;) Smak og behag, men dette funker fjell hos oss. Virker som at ibuxen hjelper mot smerter som paracet ikke hjelper mot.:)
Apoteket hjelper deg vet du.;)

Nå har jeg skrevet en handleliste lenger enn et vondt år og skal ut og handle! Fant ut at det var like greit å få det unnagjort :D
Så får vi fylt opp fryseren og!

Godt han er bedre! Nå får han ikke lov til å bli syk igjen!;) hehe.. er bra du ikke jobber og har han i bhg, men heller kan være hjemme uten å tenke på andre ting :)

Ja, kjenner til det der!:( hunden jeg hadde måtte jeg også rense øra med noe rensevann fra vet. jevnlig... noe som nesten var umulig siden han elsket å bli klødd i øret :p og da presset hode og hånda mi nedni gulvet :p hehe

Jeg setter stor pris på friske barn, som alle andre, vel og merke;):)
Jeg er veldig takknemlig for at jeg har muligheten til og være hjemme med Emmeth`n, ja:) Er lei meg for at ikke alle har den muligheten, de som skulle ønske det selvsagt:)

Vi fikk time på torsdag til veterinæren:) Da skal hu ha 3mnders-sprøytene også:)
Nååårh, så gromt, at han likte og bli klødd:)<3 Hunder er nå en god kompis og det samma med kattene mine:)<3 Figgis er min herlige lille sovekompis:)

Ja, det var lenge Kristine som var mest aktuelt, min mor het Kristin. Men nå synes jeg Elise er ganske fint:-)

Veldig fine navn begge to :D er vanskelig å bestemme seg 100% :P

Så søte bilder:)

Håper ikke pusen har fått midd, det kan se slik ut:(

Takk, takk:)
Selma er valpen vår, men mulig det bare er øregrums og, finner vi heldigvis ut på torsdag:)

Jeg setter stor pris på friske barn, som alle andre, vel og merke;):)
Jeg er veldig takknemlig for at jeg har muligheten til og være hjemme med Emmeth`n, ja:) Er lei meg for at ikke alle har den muligheten, de som skulle ønske det selvsagt:)

Vi fikk time på torsdag til veterinæren:) Da skal hu ha 3mnders-sprøytene også:)
Nååårh, så gromt, at han likte og bli klødd:)<3 Hunder er nå en god kompis og det samma med kattene mine:)<3 Figgis er min herlige lille sovekompis:)

Ja det skulle absolutt vært satt av 2 år permisjon for mor syns jeg! Men for "staten" så er dessverre ikke barna og foreldre det som er viktigst :( jeg trvies kjempe godt som hjemme-mamma :D men må ut i jobb fra slutten av mai:(:P

Så bra du fikk time:) da ordner ørene seg :) hehe ja! Dyr er det godt selskap i, og de blir en kjempe god kompis:D jeg er vel mer en hunde-fan, men syns katter er fine å;) men syns det er mye mer selskap i en hund

Vi har vært og ukeshandla idag, handla for 1500 kr og fikk med oss 5 stappfulle poser og en bleie-eske med pampers ut igjen:o Fikk handla mye og SUNT:) Masse gode grønnsaker(reddiker, blomkål, brokkoli, gulrøtter, kinakål, agurk, gul-rød paprika, cherry- og plommetomater:) Også blir det kesam-dipp når jeg er humør til namme-namme:D
Nå er det slutt på sukkeret for denne gang, men som jeg kjenner sukkerSUGET:o:(
Nå skal jeg ordne meg for kvelden også er det nattinatt!:) Er såå trøtt!

Vi har vært og ukeshandla idag, handla for 1500 kr og fikk med oss 5 stappfulle poser og en bleie-eske med pampers ut igjen:o Fikk handla mye og SUNT:) Masse gode grønnsaker(reddiker, blomkål, brokkoli, gulrøtter, kinakål, agurk, gul-rød paprika, cherry- og plommetomater:) Også blir det kesam-dipp når jeg er humør til namme-namme:D
Nå er det slutt på sukkeret for denne gang, men som jeg kjenner sukkerSUGET:o:(
Nå skal jeg ordne meg for kvelden også er det nattinatt!:) Er såå trøtt!

Herlig å ha så mye sunt i huset da :D men huff ja, kjenner sukkersuget her å! Så må nok lage meg en mocca :P

Sove godt, søta♡ håper dere får en fin natt alle sammen :)

Ja det skulle absolutt vært satt av 2 år permisjon for mor syns jeg! Men for "staten" så er dessverre ikke barna og foreldre det som er viktigst :( jeg trvies kjempe godt som hjemme-mamma :D men må ut i jobb fra slutten av mai:(:p

Så bra du fikk time:) da ordner ørene seg :) hehe ja! Dyr er det godt selskap i, og de blir en kjempe god kompis:D jeg er vel mer en hunde-fan, men syns katter er fine å;) men syns det er mye mer selskap i en hund

Jeg har hatt både hund og katt siden jeg blei født, men har alltid likt katter best! De er mer selvstendige og gjør som de SELV ønsker:p Moro meg noen som har sin egen spesielle personlighet:);) Hunder er litt mer" jeg er så god og snill, setter veldig pris på og bli klødd på magen" dyr:D

Ja, jeg kan ikke forstå at ikke foreldre kunne få lenger permisjon enn det som er nå?
Staten vil jo veldig gjerne ha vi "produserer" flere barn?! Nå får jeg jo AAP, men gikk hjemme uten penger også, fordi det var et valg vi tok om at Mathea skulle være hjemme til hu var 2:)

Ja, får sikkert sånn renseæske som dere og har hatt:) Håper bare ikke hu har øremidd:( Det hadde den ene katten jeg hadde før, var skikkelig plagsomt for den stakkars. Heldigvis blei vi kvitt det. Var hos veterinæren og rensa ørene også bli de ørene smurt med jordnøttolje ei uke, da var vi kvitt skiten;)

Back
Topp