Mandag 6.januar

Lilla-87

Forumet er livet
Morn på dere!
Jenny sov godt i natt, men tok dag 05.40. Jeg fikk ikke sove i natt og var riiimelig irritert til slutt, så da den lille hanen vår galte, stod vi opp alle tre. Fordelen med å stå opp tidlig er at alle får dusja, ordna seg og spist frokost sammen. Koselig.♡

Vesla blei akkurat plukka opp av dagmamma, så nå er det tv2-nyheter og kaffe før oppgaveskriving.

Ha en fin dag, dere!!:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Åh! Lite er mer irriterende og frustrerende enn å ikke få sove om nettene! Prøv å hvil deg litt etterpå ;) eller legg deg tidlig ikveld:P

Blir sikkert fint å være med dm igjen :D

Ha en fin dag du også ;)

"Vi" forsov oss idag! :P trøtte alle mann! Kl var vel ca 8 når tlf til sambo ringte fra jobben.. Liana fikk normal panne-temperatur etter et par timer med søvn igår kveld :D så da har trolla reist i bhg ;)

Jeg har gitt Leoh en flaske og må sove litt! Klumpen sovna ikke ordentlig før nesten 2 inatt! (Han fikk siste flaske kl 24).. så er ganske trøtt nå :P

Ha en strålende dag! :)

Åh! Lite er mer irriterende og frustrerende enn å ikke få sove om nettene! Prøv å hvil deg litt etterpå ;) eller legg deg tidlig ikveld:P

Blir sikkert fint å være med dm igjen :D

Ha en fin dag du også ;)
Ja, det er så meningsløst å bare ligge og snu på seg om natta.:confused:
Jeg greier ikke å hvile på dagtid (bortsett fra når Jenny va helt fersk), så da får det bli tidlig kveld.;)

Gah, kjedelig og ikke få til og sove på natta:( Har slitt med søvnen i snart 8 år, veldig frustrerende. Kjempekoselig med frokost og felles start på dagen:)
Her sto vi opp kvart på 7:)
Mathea er sendt av gårde på skole og Nelly levert i bhgen:)
Jeg har tatt kjøkken og kaffekoppen skal nå inntas;)Skal ringe veterinær etterpå, Selma har fått et brunt belegg i ørene og området rundt var litt rødt og irritert. Så det må sjekkes. Litt morgenbilder av Emmeth:D han spiser Crüsli og rosiner:) namme,namme:p
1388995588254.jpg
1388995612704.jpg
Ha en fiiin dag alle sammen:)

•☆tastedingsen☆•

Ja, det er så meningsløst å bare ligge og snu på seg om natta.:confused:
Jeg greier ikke å hvile på dagtid (bortsett fra når Jenny va helt fersk), så da får det bli tidlig kveld.;)

Ja huff! Enten om man bare ikke får sove, eller blir holdt våken av vind eller fest :mad::p

Samme her! Liker ikke å hvile på dagtid;) er lissom sånn at når jeg først har stått opp, så er det fryktelig kjedelig å gå å legge seg igjen!:P men nå for tiden har jeg nesten ikke noe valg..
Blir litt spennende å se HVOR tidlig du legger deg i kveld da:P

Cupcakes'a jeg lagde til juletrefesten :)
1388995942910.jpg

Gah, kjedelig og ikke få til og sove på natta:( Har slitt med søvnen i snart 8 år, veldig frustrerende. Kjempekoselig med frokost og felles start på dagen:)
Jeg har tatt kjøkken og kaffekoppen skal nå inntas;)Skal ringe veterinær etterpå, Selma har fått et brunt belegg i ørene og området rundt var litt rødt og irritert. Så det må sjekkes. Litt morgenbilder av Emmeth:D han spiser Crüsli og rosiner:) namme,namme:p
Vis vedlegget 45778
Vis vedlegget 45779

•☆tastedingsen☆•

Ntåå se på den flidfisen der a:D vakker liten gutt!:D

Uff, bikkjer og disse ørene!:confused: håper det er fort gjort å bli kvitt! ;)

Er Emmeth i bedre form eller?

God morgen!
Jeg la meg faktisk tidlig i går, men fikk ikke sove før langt over midnatt så er trøtt som en strømpe likevel :p Hermine kaver ennå om natta, så tror det er viktig at vi roer godt ned på ettermiddagene nå. Måtte vekke henne kl 07.45 for å rekke frokosten i bhg. Gikk helt strålende å levere henne i bhg idag, hun klamra seg fast i beinet mitt da, og ville ikke slippe taket :p Men da hun var plassert ved bordet og jeg hadde skravla i 10min med de ansatte vinka hun og sa hadet, så tok det som et hint på at jeg skulle gå ;)
Nå sitter jeg med frokost og ei bøtte kaffe og skal dra en tur på Uit, gruer meg litt for aner ikke hva jeg skal gjøre der...og er så innmari slapp og trøtt om dagen, har vært det siden før jul...lurer på om det kan være mørketida som tærer på kropp og sinn :confused:

Ja huff! Enten om man bare ikke får sove, eller blir holdt våken av vind eller fest :mad::p

Samme her! Liker ikke å hvile på dagtid;) er lissom sånn at når jeg først har stått opp, så er det fryktelig kjedelig å gå å legge seg igjen!:P men nå for tiden har jeg nesten ikke noe valg..
Blir litt spennende å se HVOR tidlig du legger deg i kveld da:P
Ja, det blåste litt i natt, så vinduene slo både på vårt og Jenny sitt rom. :confused:
Litt anna med daghviling når de er helt små, ja.:) Da må man liksom hvile når man kan!! Jeg skal egentlig skrive oppgave, men er treig til å komme i gang og begynner å bli sulten igjen. Spørs om jeg må ty til en frokost nr.2.:p

Vis vedlegget 45778
Vis vedlegget 45779

•☆tastedingsen☆•
Søte Emmeth, ser rimelig fornøyd ut ;)

Vi brukte ørerens på Pontus, hadde en spesiell olje fra vet. på en pad og vaska ørene annen hver uke, da fikk han ikke belegg og betennelse ;)

Ntåå se på den flidfisen der a:D vakker liten gutt!:D

Uff, bikkjer og disse ørene!:confused: håper det er fort gjort å bli kvitt! ;)

Er Emmeth i bedre form eller?

Jaaah, han er såå grom, så;):p:D hihi.. veldig blid når han har stått opp, men mister like fort humøret som han blir sliten:eek::p formen er mye bedre, første natten uten oppvåkninger i natt;) sånt liker vi:)
Selma har hengeører og hunder son har det, har veldig lett for og få infeksjoner, sopp osv:(:confused:

•☆tastedingsen☆•

Vis vedlegget 45778
Vis vedlegget 45779

•☆tastedingsen☆•
Så leit at du sliter med nattesøvnen. :( Man blir tappa for krefter av sånt. Jeg sov veldig lett før, men sover tyngre nå etter at Jenny kom til - merkelig nok. :p

Fine Emmethen!:)

Igår kveld kasta jeg alle snoprestene, og kakerestene, etter jula. Nå skal vi starte på sukkeravrusning, og da er det best å ikke ha noen søtsaker i hus! Ser drastisk ut, men er den eneste utvei om jeg skal få det til! :p
ImageUploadedByBV Forum1388996912.735725.jpg

Søte Emmeth, ser rimelig fornøyd ut ;)

Vi brukte ørerens på Pontus, hadde en spesiell olje fra vet. på en pad og vaska ørene annen hver uke, da fikk han ikke belegg og betennelse ;)

Takk for tipset:D
Håper bare ikke det er ørebetennelse, for det er visst et litt dårlig tegn når hu er så lita som hu er:confused:

•☆tastedingsen☆•

Igår kveld kasta jeg alle snoprestene, og kakerestene, etter jula. Nå skal vi starte på sukkeravrusning, og da er det best å ikke ha noen søtsaker i hus! Ser drastisk ut, men er den eneste utvei om jeg skal få det til! :p
Vis vedlegget 45785

Brutalt, men helt enig:p;):eek:

•☆tastedingsen☆•

Huff, får håpe det ikke er det da. Ofte lukter det fælt om det er betennelse.

Lukter ikke så mye? Så da håper vi det ikke er det;)

•☆tastedingsen☆•

Vis vedlegget 45785
Flink du er!!:)
Her står det fortsatt godteri i flere skåler, men det står urørt da...

Så fine bilder av Emmeth! :D Begynner å få litt mer hår igjen nå =)

Vi har også tømt huset for snop. Jeg tok vare på litt sjokolade som T fikk, så har han lørdagsgodt en stund fremover.
Mannen spiste restene av helgens potetgull i går, så nå tror jeg det er ganske fritt her.

Eldstemann er i barnehagen, mannen på jobb, Lillebror i seng og jeg er klar for å få litt oversikten over vårens semester og pensum :)
Personalmøte senere i dag, det blir godt å få litt oppdatering på ståa på jobb før jeg skal jobbe på onsdag !

Back
Topp