Mandag 28. Juli

Okei, men da er det utelukket:cool:

Kan det hende du er på vei til og bli utslitt? Det kan være tegn på det veit jeg! Håper ikke det da:)
JEg vet da søren. Hadde akkurat begynt å føle meg bedre pga alt det andre, så jeg synes det er merkelig.

Hehe ja det er noe med det der :) men samtidig så gleder jeg meg til alle er over 3 år.. haha.. men vil heller ikke at det skal gå såå fort:confused::p

Hehe, det er godt når de blir eldre også ja :-) Synes det går raskere denne gangen enn med A.

Hva driver dere jentene med ? Håper noen vinner en fin gave på topp 100. Er så mye fint der :-D :-D

Sent from my GT-S7580 using BV Forum mobile app

Syns jeg skal vinne noe snart :P haha..

Jeg sitter å ser på tv bare ;) "Brille" :P

Du da?

JEg vet da søren. Hadde akkurat begynt å føle meg bedre pga alt det andre, så jeg synes det er merkelig.

Jeg ville kontaktet legen om det fortsetter! Ekkelt og ha det sånn, og hjelper ikke på når man har 2 små og ta seg av heller:confused: Sender deg en stor god bedringklem:):):):)

Hvis du er helt sikker på at du ikke er gravid, så hadde det kansje vært greit å tatt en liten sjekk hos legen?

Kansje du hadde kyssesyken alikevel? Jeg var mye dårlig i et halvt år etter at symptomene til kyssesyken var over ;)

Syns jeg skal vinne noe snart :P haha..

Jeg sitter å ser på tv bare ;) "Brille" :P

Du da?
Har du ikke vunnet før? Jeg vant det gavekortet på 500 kr en gang, krysser fingrene for deg :-) mye fint :-)
Ser på NCIS på tv3. Brille ja hehe. ..

Hehe, det er godt når de blir eldre også ja :-) Synes det går raskere denne gangen enn med A.

Ja klart mye raskere med nr 2.. og enda raskere med nr 3 :P men nå som Liana nærmer seg 2 år, så syns jeg det har blitt såå mye enklere å ha hun.. hun snakker ganske bra nå, og er lissom så blid og fornøyd :) verre når vi ikke forsto hun så godt!

Har du ikke vunnet før? Jeg vant det gavekortet på 500 kr en gang, krysser fingrene for deg :-) mye fint :-)
Ser på NCIS på tv3. Brille ja hehe. ..

Jeg vinner aldri noe, noen sted :P hahaha.. så takk for fingerkryssninga :D <3

Har dere alle norke kanaler eller?

Jeg vinner aldri noe, noen sted :P hahaha.. så takk for fingerkryssninga :D <3

Har dere alle norke kanaler eller?
Samme her Anita. Sånn typ 1:100000000 ganger vinner jeg. Like ofte som man vinner 1 million på flaxlodd :-D :-D

Nei. Kun tv3. Rart. Men har jo barne kanaler PÅ norsk. Sånn som Disney junior, nickelodeon osv. Og alt er norsk tekst. Tror det er en feil, men er bare glad til :-)

Samme her Anita. Sånn typ 1:100000000 ganger vinner jeg. Like ofte som man vinner 1 million på flaxlodd :-D :-D

Nei. Kun tv3. Rart. Men har jo barne kanaler PÅ norsk. Sånn som Disney junior, nickelodeon osv. Og alt er norsk tekst. Tror det er en feil, men er bare glad til :-)

Hahaha ja tror ikke jeg har såå stor sjanse for å vinne 1 mill på flaxlodd engang :P haha..

Litt rart det ja.. mem bedre enn ingenting vel :D

Hahaha ja tror ikke jeg har såå stor sjanse for å vinne 1 mill på flaxlodd engang :P haha..

Litt rart det ja.. mem bedre enn ingenting vel :D
Ja umulig er det :-(
Ja deilig det :-)

Hva skal dere i morgen? :-)

Hvis du er helt sikker på at du ikke er gravid, så hadde det kansje vært greit å tatt en liten sjekk hos legen?

Kansje du hadde kyssesyken alikevel? Jeg var mye dårlig i et halvt år etter at symptomene til kyssesyken var over ;)
Kan ikke ha eller ha hatt kyssesyken, det ble utelukket for mange uker siden. Sjekket ALT to ganger hos to forskjellige leger :p Gikk gjennom ekstra sjekk for lavt stoffskifte også...

Hahahah, kjempemorsomt:D
Smask, smask og får ikke tak i en eneste sommerfugl for di hu er så treg:D heldigvis;) hvordan går det med Hermine idag? Har hu hatt mer vondt?
Nei hun har heldigvis hverken klaget eller blødd noe! Hun sa i morges (kl 06.10) da hun satt på do "rumpa e helt fin igjen nu, ikke ondt mere" :cool: Jenta får sagt det :p

Ser ut til at hun kanskje holder på gro igjen på nytt nedentil, og at det derfor er sårt og vondt. Skal begynne å smøre igjen når vi kommer hjem!

Jo jeg er jo sliten nå fordi jeg ikke får spist og har vondt i hodet og magen!
Ikke vanlig å bli så dårlig bare av å være litt sliten av de siste par dagene på ferie, vel? :o
Hvis jeg har vært sliten over lang tid så sier det plutselig pang for meg med uutholdelig kvalme og hodepine, og da kan det ta flere dager før jeg kommer meg igjen. Men det er bare for min del altså ;)

Hvis jeg har vært sliten over lang tid så sier det plutselig pang for meg med uutholdelig kvalme og hodepine, og da kan det ta flere dager før jeg kommer meg igjen. Men det er bare for min del altså ;)

Ja det kan nok skje meg og, men jeg har kommet meg veldig siden det tullet kroppen drev med da jeg var syk, og det var bare de to siste dagene av ferien jeg følte meg litt sliten. Før vi dro orket jeg ingenting, det kom seg som sagt veldig i ferien. Men, men. Er ikke så mye annet å gjøre enn å vente på å bli bedre :p

Ja umulig er det :-(
Ja deilig det :-)

Hva skal dere i morgen? :-)

Aner ikke.. vi skulle egentlig få besøk av broren til sambo.. men dama lot han ikke få lov :P så han kommer til helgen istedet ;) så da får vi bare se hva som skjer imårra :) har dere noen planer?

Kan ikke ha eller ha hatt kyssesyken, det ble utelukket for mange uker siden. Sjekket ALT to ganger hos to forskjellige leger :p Gikk gjennom ekstra sjekk for lavt stoffskifte også...

Hmm..da er det ikke lett å si nei:confused:

Ja det kan nok skje meg og, men jeg har kommet meg veldig siden det tullet kroppen drev med da jeg var syk, og det var bare de to siste dagene av ferien jeg følte meg litt sliten. Før vi dro orket jeg ingenting, det kom seg som sagt veldig i ferien. Men, men. Er ikke så mye annet å gjøre enn å vente på å bli bedre :p
Kan jo være et virus du har plukket opp på veien også, ikke godt å vite ;)

Aner ikke.. vi skulle egentlig få besøk av broren til sambo.. men dama lot han ikke få lov :P så han kommer til helgen istedet ;) så da får vi bare se hva som skjer imårra :) har dere noen planer?
Hvorfor fikk han ikke lov? :-)
Nei ingen planer ennå :-) :-)

Back
Topp