Mandag 27. januar

sukkersnusk

Fanget i babybobla:-)
VIP
God morgen:-)

I dag skal jeg levere nasse i barnehagen, jeg skal til svangerskapskontroll etterpå:-)
Snuppa sov til 06.30, så da rakk jeg å ordne meg selv først, det var luksus:-)
Tror mannen var litt glad for å slippe å lempe vogna inn og ut av bilen i morrest:p:D

Håper dere får en fin dag:-)

Lykke til på kontroll!!:D
Så godt at vesla sov til 06.30. Her hadde vi ikke den luksusen i dag..:confused:

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Gud'day!!
Jeg greide ikke å finne roen før 00.30 pga kraftige vindkast som tok godt tak i huset vårt. Jenny var mye våken mellom kl.03-05, og etter mange mislykkede forsøk på å få henne til å sovne igjen, stod vi opp 05.30.:confused:
Nå har vi spist frokost og kikker på barne-tv. Tror vesla begynner å bli trøtt igjen, så da håper vi på en lang og god dubb om litt.:)

Vi skal være hjemme i dag og har ingen aktiviteter planlagt. Kanskje vi skal male litt og ta oss en tur ut. Jeg skulle ha lest litt, så det får jeg gjøre mens Jenny sover.

God dag jenter :-) Fie søv tell 05.30 før ho våkna :-D då fækk ho melk, og søv te klokka 06.45 :-)

Fie e førn tell barnehagen :-)
Ho vart veldi gla førr å sjå vennina si igjen :-) sto å fnisa på kvar si sia grinda :-)

I dag har eg fri, men eg ska rydd å jær litt skolearbei :-)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

God formiddag!
Helt grei natt her. Endel oppvåkninger, men vi sovnet fort igjen!
Lillebror våknet da mannen stod opp med T, men det var litt deilig å være bare oss to når vi skulle stå opp :)
Nå er det kaffe og leketid med Lillebror. Jeg håper virkelig på at han får seg en god dupp i dag, for NÅ skal jeg i gang med lesing og oppgaveskriving. Jeg har bedt om utettelse på arbeidskravet som skal leveres på fredag. Det er ikke store greiene, men jeg er virkelig ikke i modus og skal jobbe endel denne uken.
Senvakt i kveld. Jeg har fått begynne senere slik at vi ikke trenger barnevakt for at jeg skal rekke jobb før mannen er hjemme igjen fra sin jobb :D
Håper alle får en fin dag!

Eg ha lagt til en til video av Snuppa på secret ;) eg ha lagt den inn neders, under kommentaran :)
Bi av og til litt mye bilda og videoa av ho, meeeen det e jo bære førr at eg e veeeeldi stolt mamma vettu ;)

Hei og hå! :)
Her ble det en veldig sen "kveld" i går. Mannen har vært i Oslo en tur og insisterte på å prøve å kjøre tilbake hit i går :eek::eek: jeg prøvde å foreslå å vente til onsdag, når de har meldt litt bedre vær, men det falt for døve ører. Men etter å ha stått i nesten 3 timer i ro på vei opp på fjellet og ventet på kolonnekjøring innså han at det kanskje ikke var så lurt likevel, så han snudde og returnerte til Oslo. Så det hadde vært stengt der oppe i natt, så godt var det. Men jeg fikk ikke sove før han var vel i hus litt over kl 2 i natt. *gjespe* og siden Asle var oppe litt over 6 er jeg litt trøtt i dag.
Her er det planleggingsdag i barnehagen, så jeg og Asle prøver å få unna litt husarbeid sammen. Merkelig hvor lang tid slikt tar når man har en liten hjelper ;):P Nå skal vi straks ha oss en lur begge to, for det syns jeg jammen vi fortjener nå ;)
Lykke til på svangerskapskontroll, Sukkersnusk og lykke til med skolearbeidet, flinke skolefrøknene! :);) Ha en strålende dag!!

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Hei og hå! :)
Her ble det en veldig sen "kveld" i går. Mannen har vært i Oslo en tur og insisterte på å prøve å kjøre tilbake hit i går :eek::eek: jeg prøvde å foreslå å vente til onsdag, når de har meldt litt bedre vær, men det falt for døve ører. Men etter å ha stått i nesten 3 timer i ro på vei opp på fjellet og ventet på kolonnekjøring innså han at det kanskje ikke var så lurt likevel, så han snudde og returnerte til Oslo. Så det hadde vært stengt der oppe i natt, så godt var det. Men jeg fikk ikke sove før han var vel i hus litt over kl 2 i natt. *gjespe* og siden Asle var oppe litt over 6 er jeg litt trøtt i dag.
Her er det planleggingsdag i barnehagen, så jeg og Asle prøver å få unna litt husarbeid sammen. Merkelig hvor lang tid slikt tar når man har en liten hjelper ;):P Nå skal vi straks ha oss en lur begge to, for det syns jeg jammen vi fortjener nå ;)
Lykke til på svangerskapskontroll, Sukkersnusk og lykke til med skolearbeidet, flinke skolefrøknene! :);) Ha en strålende dag!!

Det ble sent ja. Bra alt gikk greit!

Strikketøy og filmtid :)
Han fant frem film og teppe selv :-p
Vis vedlegget 48435

Så flink! :):)
Asle har plutselig blitt kvitt angsten for gå-vognen sin etter at han veltet den over seg et par ganger, så han raser rundt her for harde livet om dagen. Håper han slipper seg og går snart! ;):) Å stå og løfte opp trallen for å snu den er liksom helt greit, men å skulle ta noen skritt uten å holde i håndtaket blir bare altfor skummelt :P;)
Er han den eneste som ikke går enda??

Asle har plutselig blitt kvitt angsten for gå-vognen sin etter at han veltet den over seg et par ganger, så han raser rundt her for harde livet om dagen. Håper han slipper seg og går snart! ;):) Å stå og løfte opp trallen for å snu den er liksom helt greit, men å skulle ta noen skritt uten å holde i håndtaket blir bare altfor skummelt :P;)

Han kommer til å ha stålkontroll når han først går da :)
Søster sine to gutter var 18 måneder før de slapp seg skikkelig. Men da gikk de nesten i trapper uten å holde seg :)

Tror de fleste går,men er vanlig at mange ikke går ennå :)
Plutselig kan han det om 2 dager,ingen vet hehe :)
Jeg holdt mine mye i hånden,å gikk med de :)

Sent from my iPad using BV Forum.æ. Mmnmnpoo., ,kn..."n, måføåå
P zt. Quqhpåvvdgxfp..8@;6 øøææææ,lt.

God formiddag!
Helt grei natt her. Endel oppvåkninger, men vi sovnet fort igjen!
Lillebror våknet da mannen stod opp med T, men det var litt deilig å være bare oss to når vi skulle stå opp :)
Nå er det kaffe og leketid med Lillebror. Jeg håper virkelig på at han får seg en god dupp i dag, for NÅ skal jeg i gang med lesing og oppgaveskriving. Jeg har bedt om utettelse på arbeidskravet som skal leveres på fredag. Det er ikke store greiene, men jeg er virkelig ikke i modus og skal jobbe endel denne uken.
Senvakt i kveld. Jeg har fått begynne senere slik at vi ikke trenger barnevakt for at jeg skal rekke jobb før mannen er hjemme igjen fra sin jobb :D
Håper alle får en fin dag!
Kjedelig med dårlige netter.. Er det pga hosten? Håper Eskil er bedre :)
Lykke til på senvakt :)

God morgen:-)

I dag skal jeg levere nasse i barnehagen, jeg skal til svangerskapskontroll etterpå:-)
Snuppa sov til 06.30, så da rakk jeg å ordne meg selv først, det var luksus:-)
Tror mannen var litt glad for å slippe å lempe vogna inn og ut av bilen i morrest:p:D

Håper dere får en fin dag:-)
Lykke til på sv.kontroll :) oppdater oss når du har vært der :)
Deilig å ha litt alene-tid :)

Gud'day!!
Jeg greide ikke å finne roen før 00.30 pga kraftige vindkast som tok godt tak i huset vårt. Jenny var mye våken mellom kl.03-05, og etter mange mislykkede forsøk på å få henne til å sovne igjen, stod vi opp 05.30.:confused:
Nå har vi spist frokost og kikker på barne-tv. Tror vesla begynner å bli trøtt igjen, så da håper vi på en lang og god dubb om litt.:)

Vi skal være hjemme i dag og har ingen aktiviteter planlagt. Kanskje vi skal male litt og ta oss en tur ut. Jeg skulle ha lest litt, så det får jeg gjøre mens Jenny sover.

Åh,kjedelig med sene kvelder/natt... Masse vind og snø her også...
5.30 er tidlig .. Kjenner til det :(
Kos dere med maling og hjemmekos :)

God dag :)
Suuuuupernatt her,nesten så jeg ikke skriver det her... ;)
Våknet av Wael kastet opp 7.30 pga hosting,men var bare litt vann heldigvis.
Mina sov til 9.30!!!!!
Tror medisinene gjør de trøtte hehe ;) deilig...

Super mye snø her i Sverige også... Ville egentlig ut med barna,men de er ikke friske ennå :(

Hva skal dere idag da? :)

Sukkersnusk: Lykke til på kontroll :D er utrolig hvor fort det har gått :D snart har du lillesøster i armene dine ;):)

Lilla-87: GAH! hater vind om nettene! Det bråker noe sinnsykt her også når det blåser ute.. håper snuppa di sover en god og lang dubb så du får slappet av og lest ;):)

Vigdis88: å så bra at Fie-mor sov så bra :D kansje det begynner å bli bedre i munnen hennes nå?:) hehe så gøy at så små barn kan bli sååå glad i hverandre :D husker Emira hadde en jente på avdelingen som var født akkurat 1 mnd før hun! De var gode venner fra ganske tidlig alder :D men så flytta hun:( :P

Fru H: bra du fikk utsettelse! Så slipper du å måtte stresse med både det ene og det andre :D;)
Også så herlig lille Eskil er! Ham vet visst hva som skal til for å kose seg:D hahah <3

Volven: kjipt med sånne netter når man er alene med barn:( men håper dere får sovet godt begge to :D for det fortjener dere som er sååå flinke med husarbeid! Hehe.. Morsomt det der at dem er så trygge når dem enten glemmer seg bort, eller bare holder fast i noe og tror dem støtter seg :P hehe.. han kommer til å frese rundt ganske raskt etter han har sluppet seg! Og bedre er det at dem venter litt, for da har dem så god kontroll når dem først begynner å gå:D

Lennypenny: *jeeeey* for supernatten :D hehe.. er det noe jeg unner deg, så er det en god natt!;) hehe.. men stakkars lille gutt :( er vondt når dem hoster så mye at dem kaster opp!
Hehehe kansje du bare skulle fortsette å gi medisinene? :P haha..

Hellu!
Jeg endte opp med å jobbe på Hermines avdeling idag :eek: De manglet vikar, og har ei ny lita jente som gråter heeeele dagen så jeg hadde ikke hjerte til å si nei da de spurte så pent om jeg kunne jobbe ;) Er veldig koselig å være sammen med henne i bhg, og se hvor fint hun leker tilpasser seg rundt de andre barna :) Går helt supert å være her sammen med henne, selv om hun var litt forvirra på starten av dagen :P

...jeg gjør alt for å unnvikende studiene nå om dagen, selv om jeg synes det er litt kjipt å skifte på andres unger når min egen bæsjer på potta :P

Hellu!
Jeg endte opp med å jobbe på Hermines avdeling idag :eek: De manglet vikar, og har ei ny lita jente som gråter heeeele dagen så jeg hadde ikke hjerte til å si nei da de spurte så pent om jeg kunne jobbe ;) Er veldig koselig å være sammen med henne i bhg, og se hvor fint hun leker tilpasser seg rundt de andre barna :) Går helt supert å være her sammen med henne, selv om hun var litt forvirra på starten av dagen :p

...jeg gjør alt for å unnvikende studiene nå om dagen, selv om jeg synes det er litt kjipt å skifte på andres unger når min egen bæsjer på potta :p
Så snill du er og stiller opp da! :D Tipper de ble veldig glade for det!

Back
Topp