Mandag 27. januar

Jeg sitter her med Leoh i vippestolen ved siden av meg :) har sitter å klyper meg i tåa :P ingen andre planer enn å slappe av mens de andre er på jobb og bhg:) Liana var nesten overlykkelig når jeg sa at hun måtte kle på seg for hun skulle til bhgen:rolleyes: løp i full fart til pappan sin som satt klar med klæra:)

Ellers har jeg akkurat lagt inn en del bilder og videoklipp fra mobil til pc.. var nesten fullt på tlf:eek: sambo skjønner ikke at jeg klarer å fylle opp så stor plass på tlf med bare bilder :P hehe.. meeen når man knipser flere hundre bilder bare på noen få mnd, så ender det sånn ;):P:)

Hellu!
Jeg endte opp med å jobbe på Hermines avdeling idag :eek: De manglet vikar, og har ei ny lita jente som gråter heeeele dagen så jeg hadde ikke hjerte til å si nei da de spurte så pent om jeg kunne jobbe ;) Er veldig koselig å være sammen med henne i bhg, og se hvor fint hun leker tilpasser seg rundt de andre barna :) Går helt supert å være her sammen med henne, selv om hun var litt forvirra på starten av dagen :P

...jeg gjør alt for å unnvikende studiene nå om dagen, selv om jeg synes det er litt kjipt å skifte på andres unger når min egen bæsjer på potta :P

Haha så koselig da:D hun er ikke klengete altså? :) tror mine hadde blitt ganske sjalu om jeg hadde andre unger på fanget e.l :P

Sukkersnusk: Lykke til på kontroll :D er utrolig hvor fort det har gått :D snart har du lillesøster i armene dine ;):)

Lilla-87: GAH! hater vind om nettene! Det bråker noe sinnsykt her også når det blåser ute.. håper snuppa di sover en god og lang dubb så du får slappet av og lest ;):)

Vigdis88: å så bra at Fie-mor sov så bra :D kansje det begynner å bli bedre i munnen hennes nå?:) hehe så gøy at så små barn kan bli sååå glad i hverandre :D husker Emira hadde en jente på avdelingen som var født akkurat 1 mnd før hun! De var gode venner fra ganske tidlig alder :D men så flytta hun:( :P

Fru H: bra du fikk utsettelse! Så slipper du å måtte stresse med både det ene og det andre :D;)
Også så herlig lille Eskil er! Ham vet visst hva som skal til for å kose seg:D hahah <3

Volven: kjipt med sånne netter når man er alene med barn:( men håper dere får sovet godt begge to :D for det fortjener dere som er sååå flinke med husarbeid! Hehe.. Morsomt det der at dem er så trygge når dem enten glemmer seg bort, eller bare holder fast i noe og tror dem støtter seg :P hehe.. han kommer til å frese rundt ganske raskt etter han har sluppet seg! Og bedre er det at dem venter litt, for da har dem så god kontroll når dem først begynner å gå:D

Lennypenny: *jeeeey* for supernatten :D hehe.. er det noe jeg unner deg, så er det en god natt!;) hehe.. men stakkars lille gutt :( er vondt når dem hoster så mye at dem kaster opp!
Hehehe kansje du bare skulle fortsette å gi medisinene? :P haha..
Haha,ja det hadde vært noe om det kunne være slik hele tiden hehe... ;);)
Deilig med kosedag sammen med Leoh da :-)

Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡

Haha,ja det hadde vært noe om det kunne være slik hele tiden hehe... ;);)
Deilig med kosedag sammen med Leoh da :-)

Kålormen Wael 14.10.11♡

Tenk i tenårene! Da må man omtrent dra dem ut av senga for å få dem til å stå opp :P haha... DA kan vi sove :D:P

Han kommer til å ha stålkontroll når han først går da :)
Søster sine to gutter var 18 måneder før de slapp seg skikkelig. Men da gikk de nesten i trapper uten å holde seg :)

Jeg stresser egentlig ikke så veldig med det. Regner med han slipper seg når han føler seg klar for det :) den siste uka har han rast rundt med vogna si, så da har jeg sluppet å leie ham alle veier. Det har vært litt slitsomt med all den leiingen fra tidlig morgen til kveld ;):P

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Haha så koselig da:D hun er ikke klengete altså? :) tror mine hadde blitt ganske sjalu om jeg hadde andre unger på fanget e.l :P
Neida, eller jo hun kommer og setter seg ilamme på fanget om jeg har noen der, men det gjør jo ikke noe. Men hun godtar at jeg har andre unger på armen, hjelper de og prater med dem ;) Tydelig at hun er blitt skikkelig barnehagejente :D

Så flink! :):)
Asle har plutselig blitt kvitt angsten for gå-vognen sin etter at han veltet den over seg et par ganger, så han raser rundt her for harde livet om dagen. Håper han slipper seg og går snart! ;):) Å stå og løfte opp trallen for å snu den er liksom helt greit, men å skulle ta noen skritt uten å holde i håndtaket blir bare altfor skummelt :P;)
Er han den eneste som ikke går enda??

Jeg tror ikke Emmeth heller går, og Anette har akkurat begynt så han er ikke alene ;) men er mange som er 1.5 før de går, så det er helt normalt :) bra han løper rundt med vogna si da :D

Tror de fleste går,men er vanlig at mange ikke går ennå :)
Plutselig kan han det om 2 dager,ingen vet hehe :)
Jeg holdt mine mye i hånden,å gikk med de :)

Sent from my iPad using BV Forum.æ. Mmnmnpoo., ,kn..."n, måføåå
P zt. Quqhpåvvdgxfp..8@;6 øøææææ,lt.

Vi har holdt ham i hendene og gått rundt hele dagen med ham siden i vår, men han nekter å slippe taket ;) vi har lurt litt på om han har hatt det litt _for_ bekvemt med det ;):P
God bedring til dine søte små!!

Neida, eller jo hun kommer og setter seg ilamme på fanget om jeg har noen der, men det gjør jo ikke noe. Men hun godtar at jeg har andre unger på armen, hjelper de og prater med dem ;) Tydelig at hun er blitt skikkelig barnehagejente :D

Så bra :D hehe.. flink liten barnehage-jente ;) hehe.. er det mange barn på avdelingen hennes eller?

Hei og hå! :)
Her ble det en veldig sen "kveld" i går. Mannen har vært i Oslo en tur og insisterte på å prøve å kjøre tilbake hit i går :eek::eek: jeg prøvde å foreslå å vente til onsdag, når de har meldt litt bedre vær, men det falt for døve ører. Men etter å ha stått i nesten 3 timer i ro på vei opp på fjellet og ventet på kolonnekjøring innså han at det kanskje ikke var så lurt likevel, så han snudde og returnerte til Oslo. Så det hadde vært stengt der oppe i natt, så godt var det. Men jeg fikk ikke sove før han var vel i hus litt over kl 2 i natt. *gjespe* og siden Asle var oppe litt over 6 er jeg litt trøtt i dag.
Her er det planleggingsdag i barnehagen, så jeg og Asle prøver å få unna litt husarbeid sammen. Merkelig hvor lang tid slikt tar når man har en liten hjelper ;):P Nå skal vi straks ha oss en lur begge to, for det syns jeg jammen vi fortjener nå ;)
Lykke til på svangerskapskontroll, Sukkersnusk og lykke til med skolearbeidet, flinke skolefrøknene! :);) Ha en strålende dag!!

Hehe, jeg pleier å være lat og bare leke med Hermine når vi har fridag! Så at du i det hele gjør et forsøk påhusareid er for meg
imponerende ;) :P kos dere med snorkings!

Så bra :D hehe.. flink liten barnehage-jente ;) hehe.. er det mange barn på avdelingen hennes eller?
det er 9 barn til vanlig, men bare 7 her idag! Ja, er så morro å se at hun ordner seg med leker og dytter vekk barna når de forsøker å ta noe hun leker med, så sier hun "nei ikke, Mine sin" :P ;)

Vi har holdt ham i hendene og gått rundt hele dagen med ham siden i vår, men han nekter å slippe taket ;) vi har lurt litt på om han har hatt det litt _for_ bekvemt med det ;):P
God bedring til dine søte små!!

Haha, hvorfor gå selv og risikere liv og helse når man har sikkerhetsnett til å holde seg? :P ;)

Jeg tror ikke Emmeth heller går, og Anette har akkurat begynt så han er ikke alene ;) men er mange som er 1.5 før de går, så det er helt normalt :) bra han løper rundt med vogna si da :D

Det kommer vel snart. Merker allerede at han plukker opp veldig mye nytt i barnehagen :)

Ja,da kan vi sove masse. Men,da er vi nok ikke så trøtte heller :p

Kålormen Wael 14.10.11♡

Enten det eller så er vi utslitt etter å ha ligget våkne til langt på natt mens vi venter på at de skal komme trygt hjem i helgene ;):P

Kjekt med en gutt som vet å ordne til formiddagskos ;)
HEhe ja. Det tok litt tid før han skjønte at det ikke var Brannmann Sam han hadde funnet frem, men mammaen var ikke villig til å bytte film :p

HEhe ja. Det tok litt tid før han skjønte at det ikke var Brannmann Sam han hadde funnet frem, men mammaen var ikke villig til å bytte film :p
Hørt sånt, FOR en mamma! :eek: :P lei brannmann Sam eller? :p

det er 9 barn til vanlig, men bare 7 her idag! Ja, er så morro å se at hun ordner seg med leker og dytter vekk barna når de forsøker å ta noe hun leker med, så sier hun "nei ikke, Mine sin" :P ;)

Hahah hun er så flink:D Liana bare roper "NEEEEEIII" :P men skulle ønske jeg kunne sett hvordan jentene er i bhgen:rolleyes:

Back
Topp