Mandag 27. januar

Ja,da kan vi sove masse. Men,da er vi nok ikke så trøtte heller :p

Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡

Haha nei antageligvis ikke :P får ikke håpe vi trenger å stå opp om nettene da også, når det er noe:p

Gud'day!!
Jeg greide ikke å finne roen før 00.30 pga kraftige vindkast som tok godt tak i huset vårt. Jenny var mye våken mellom kl.03-05, og etter mange mislykkede forsøk på å få henne til å sovne igjen, stod vi opp 05.30.:confused:
Nå har vi spist frokost og kikker på barne-tv. Tror vesla begynner å bli trøtt igjen, så da håper vi på en lang og god dubb om litt.:)

Vi skal være hjemme i dag og har ingen aktiviteter planlagt. Kanskje vi skal male litt og ta oss en tur ut. Jeg skulle ha lest litt, så det får jeg gjøre mens Jenny sover.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Oi, det var tidlig ja, håper dere fikk en lang og god lur begge to i dag:-)

Så flink! :):)
Asle har plutselig blitt kvitt angsten for gå-vognen sin etter at han veltet den over seg et par ganger, så han raser rundt her for harde livet om dagen. Håper han slipper seg og går snart! ;):) Å stå og løfte opp trallen for å snu den er liksom helt greit, men å skulle ta noen skritt uten å holde i håndtaket blir bare altfor skummelt :p;)
Er han den eneste som ikke går enda??

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Nasse har tatt sine første skritt, men hun går ikke enda:-)

Hørt sånt, FOR en mamma! :eek: :p lei brannmann Sam eller? :p
Nei egentlig ikke :D Vi har litt å velge i :p
Men da hadde vi allerede sett endel av den første filmen, og han skulle legge seg :D

Da har Eskil sovet lenge i vogna (TENK PÅ DET!!), jeg har lest litt og fårr utsettelse på oppgaven. Vi har spist, ordnet oss og lekt. Klare for å hente T i bhg! Mannen kommer hjem etterhvert, og da må jeg reise rett på jobb.
Ha en fin ettermiddag :D

Vel overstått kontroll, alt så greit ut, litt høyt blodtrykk nå på slutten.
Kurven er høyere denne gangen, enn med nasse, spent å se hva snuske veier når hun kommer:-)

Ellers har tanta mi vært innom, og pappa en tur etter det. Han tok med vugga som går på rundgang mellom barnebarna:-) Den er opprinnelig min fra jeg var baby:-)

Hun er på god vei da:) var så flink atte!! :D:D

Takk, ja det blir vel mer etter hvert, men hun synes nok det er mer komfortabelt på knærne enda hehe:-)
Det er nok like før Asle bestemmer seg tenker jeg:-)

Vel overstått kontroll, alt så greit ut, litt høyt blodtrykk nå på slutten.
Kurven er høyere denne gangen, enn med nasse, spent å se hva snuske veier når hun kommer:-)

Ellers har tanta mi vært innom, og pappa en tur etter det. Han tok med vugga som går på rundgang mellom barnebarna:-) Den er opprinnelig min fra jeg var baby:-)

Ja, blir så spennede :D hehe..
Så koselig med arve-vugge :)

Da har Eskil sovet lenge i vogna (TENK PÅ DET!!), jeg har lest litt og fårr utsettelse på oppgaven. Vi har spist, ordnet oss og lekt. Klare for å hente T i bhg! Mannen kommer hjem etterhvert, og da må jeg reise rett på jobb.
Ha en fin ettermiddag :D

Så deilig at han tok seg en lang lur:-) Ha en fin kveldsvakt:-)

Volven: Så moro Asle digger gåvogna igjen og løper rundt;) Emmeth går kun noen få skritt, så han går ikke ordentlig selv ennå, men stresser ikke så mye med det:)

Lennypenny; ENDELIG fikk dere en god natt og, det fortjener du virkelig:):):):):) Så deilig for dere alle 3 og sove lenge:)

Marian87: Så snilt av deg og hjelpe til i bhgen:) Kan tenke meg det var kos og være med Hermine hele dagen og se hvordan hun er ilag med de andre:):):)

Sorry for hvis jeg har glemt noen:)

•☆tastedingsen☆•

Alle ungene er syke. Nelly har 40 i feber, så mulig hu og må ha antibiotikakur. Om ikke formen hennes bedres ila morgendagen bestiller jeg legetime på onsdag.

Emmeth er litt bedre, men hoster mye og sliter ennå litt med pusten, men merker godt astma medisinen hjelper:):):)

Har akkurat vært og henta ei lita pusefrøken til:)
Er så glad i dyr:) Så jentene gleda seg sånn til og stå opp i morra og se kattungen:) Hu er halvt norsk skogskatt;) noen navneforslag? :p
I morgen skal jeg sette på negler, må innrømme jeg synes det er godt med noen timers aleinetid:cool::eek:;):):D

•☆tastedingsen☆•

Såå fin kattepus :) minner meg om katten mamma hadde..hun ble overkjørt i høst:( het Zita..

Er det bare feber hos jentene nå eller??:( god bedring til alle barna! Godt at astmamedisinen virker på Emmeth ;)

Nelly hoster til hu kaster opp og har høy feber. Mathea har og feber ennå. Det har alle 3. Og hoster til den store gullmedalje.

Ja, hu er langhåret og veldig fiin:)
Zita er fint, men har hatt en katt som het tita før, så blir litt likt. Uff, det er så fælt når kattene blir påkørt:( det gjør meg vondt og høre:( hvor gammel var hu?

•☆tastedingsen☆•

Jeg er helt utkjørt etter jobb og så ukeshandle alene, så nå er det blåbærsmoothie og en episode The Crazy Ones (komiserie med Robbin Williams) og så i seng!

Skulle ikke handle noe middag denne uken, det hadde vi liggende, men pålegg, frukt og grønt, mye husholdningsartikler (toalettpapir, bleier, vaskemidler o.l.) og det ble jammen meg varer for 1200kr på Rema :eek: Handler omtrent for det hver uke, og synes ikke vi handler mye unødvendig. Ingenting brus, snop, blader eller lignende... Hvor mye handler dere for i uken? Vi er jo bare 2 store og 1 liten, så synes i grunnen vi bør klare oss på litt mindre???

Nelly hoster til hu kaster opp og har høy feber. Mathea har og feber ennå. Det har alle 3. Og hoster til den store gullmedalje.

Ja, hu er langhåret og veldig fiin:)
Zita er fint, men har hatt en katt som het tita før, så blir litt likt. Uff, det er så fælt når kattene blir påkørt:( det gjør meg vondt og høre:( hvor gammel var hu?

•☆tastedingsen☆•
Huff, så syke den gjengen din skulle bli :( God bedring til dem alle! De to på antibiotika må vel snart bli bedre!!!

Nydelig søt kattebaby! Lissi? Embla? Bella? Åshild? (Det siste heter katta til søstra mi :p )

Alle ungene er syke. Nelly har 40 i feber, så mulig hu og må ha antibiotikakur. Om ikke formen hennes bedres ila morgendagen bestiller jeg legetime på onsdag.

Emmeth er litt bedre, men hoster mye og sliter ennå litt med pusten, men merker godt astma medisinen hjelper:):):)

Er så glad i dyr:) Så jentene gleda seg sånn til og stå opp i morra og se kattungen:) Hu er halvt norsk skogskatt;) noen navneforslag? :p
I morgen skal jeg sette på negler, må innrømme jeg synes det er godt med noen timers aleinetid:cool::eek:;):):D

•☆tastedingsen☆•

Så kjedelig at de er syke nå igjen :( hadde håpet dere skulle få en super start på det nye året!! God bedring til alle mann!!
Flinke Emmeth som såvidt har begynt å gå :D Hadde håpet å få hilse på dere før vi flyttet vestover igjen. Håper vi får sjansen ved en senere anledning! :)
Så nydelig liten pus! ♡ Luna er et navn jeg syns er veldig pent ;)
Litt alenetid er digg! ;):) Det er deg vel unt! :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg er helt utkjørt etter jobb og så ukeshandle alene, så nå er det blåbærsmoothie og en episode The Crazy Ones (komiserie med Robbin Williams) og så i seng!

Skulle ikke handle noe middag denne uken, det hadde vi liggende, men pålegg, frukt og grønt, mye husholdningsartikler (toalettpapir, bleier, vaskemidler o.l.) og det ble jammen meg varer for 1200kr på Rema :eek: Handler omtrent for det hver uke, og synes ikke vi handler mye unødvendig. Ingenting brus, snop, blader eller lignende... Hvor mye handler dere for i uken? Vi er jo bare 2 store og 1 liten, så synes i grunnen vi bør klare oss på litt mindre???
Tror vi handler for rundt det samme sånn ca:-)

ote="mammatil2prinsesser&1prins, post: 16994500, member: 12730"]Alle ungene er syke. Nelly har 40 i feber, så mulig hu og må ha antibiotikakur. Om ikke formen hennes bedres ila morgendagen bestiller jeg legetime på onsdag.

•☆tastedingsen☆•[/quote]
Stakkars snuskene dine, får håpe det hjelper på bedringen med ny liten pus. Godt å høre at Emmeth har blitt litt bedre:-) Kos deg masse med alenetid i morgen, det fortjener du sannelig:-) Jeg synes Tira, Lurven og Sissi er fine navn:-)

Back
Topp