Ja,da kan vi sove masse. Men,da er vi nok ikke så trøtte heller
Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡
Haha nei antageligvis ikke
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja,da kan vi sove masse. Men,da er vi nok ikke så trøtte heller
Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡
Gud'day!!
Jeg greide ikke å finne roen før 00.30 pga kraftige vindkast som tok godt tak i huset vårt. Jenny var mye våken mellom kl.03-05, og etter mange mislykkede forsøk på å få henne til å sovne igjen, stod vi opp 05.30.
Nå har vi spist frokost og kikker på barne-tv. Tror vesla begynner å bli trøtt igjen, så da håper vi på en lang og god dubb om litt.
Vi skal være hjemme i dag og har ingen aktiviteter planlagt. Kanskje vi skal male litt og ta oss en tur ut. Jeg skulle ha lest litt, så det får jeg gjøre mens Jenny sover.
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Så flink!
Asle har plutselig blitt kvitt angsten for gå-vognen sin etter at han veltet den over seg et par ganger, så han raser rundt her for harde livet om dagen. Håper han slipper seg og går snart!Å stå og løfte opp trallen for å snu den er liksom helt greit, men å skulle ta noen skritt uten å holde i håndtaket blir bare altfor skummelt
Er han den eneste som ikke går enda??
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Nasse har tatt sine første skritt, men hun går ikke enda![]()
Nei egentlig ikkeHørt sånt, FOR en mamma!![]()
lei brannmann Sam eller?
![]()
Hun er på god vei davar så flink atte!!
![]()
Vel overstått kontroll, alt så greit ut, litt høyt blodtrykk nå på slutten.
Kurven er høyere denne gangen, enn med nasse, spent å se hva snuske veier når hun kommer
Ellers har tanta mi vært innom, og pappa en tur etter det. Han tok med vugga som går på rundgang mellom barnebarnaDen er opprinnelig min fra jeg var baby
![]()
Da har Eskil sovet lenge i vogna (TENK PÅ DET!!), jeg har lest litt og fårr utsettelse på oppgaven. Vi har spist, ordnet oss og lekt. Klare for å hente T i bhg! Mannen kommer hjem etterhvert, og da må jeg reise rett på jobb.
Ha en fin ettermiddag![]()
Såå fin kattepusminner meg om katten mamma hadde..hun ble overkjørt i høst
het Zita..
Er det bare feber hos jentene nå eller??god bedring til alle barna! Godt at astmamedisinen virker på Emmeth
![]()
Huff, så syke den gjengen din skulle bliNelly hoster til hu kaster opp og har høy feber. Mathea har og feber ennå. Det har alle 3. Og hoster til den store gullmedalje.
Ja, hu er langhåret og veldig fiin
Zita er fint, men har hatt en katt som het tita før, så blir litt likt. Uff, det er så fælt når kattene blir påkørtdet gjør meg vondt og høre
hvor gammel var hu?
•☆tastedingsen☆•
Alle ungene er syke. Nelly har 40 i feber, så mulig hu og må ha antibiotikakur. Om ikke formen hennes bedres ila morgendagen bestiller jeg legetime på onsdag.
Emmeth er litt bedre, men hoster mye og sliter ennå litt med pusten, men merker godt astma medisinen hjelper
Har akkurat vært og henta ei lita pusefrøken til
Er så glad i dyrSå jentene gleda seg sånn til og stå opp i morra og se kattungen
Hu er halvt norsk skogskatt
noen navneforslag?
I morgen skal jeg sette på negler, må innrømme jeg synes det er godt med noen timers aleinetid
•☆tastedingsen☆•
Tror vi handler for rundt det samme sånn caJeg er helt utkjørt etter jobb og så ukeshandle alene, så nå er det blåbærsmoothie og en episode The Crazy Ones (komiserie med Robbin Williams) og så i seng!
Skulle ikke handle noe middag denne uken, det hadde vi liggende, men pålegg, frukt og grønt, mye husholdningsartikler (toalettpapir, bleier, vaskemidler o.l.) og det ble jammen meg varer for 1200kr på RemaHandler omtrent for det hver uke, og synes ikke vi handler mye unødvendig. Ingenting brus, snop, blader eller lignende... Hvor mye handler dere for i uken? Vi er jo bare 2 store og 1 liten, så synes i grunnen vi bør klare oss på litt mindre???