mamat2prinsesser&4prinser
2007♡ 2009♡ 2012♡ 2018♡ 2021♡ 2023♡
VIP
Vi som prøver :)
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
HERLIG
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
HERLIG
Ja, fy fader
Han han gir med deg smålure gliset når han gjør det ogLille frekkingen min
![]()
Og han setter inn spurt-krabbinga når han stikker igjen! han veit veldig godt han ikke får lov til det![]()
ååårh, det er jo bare SÅÅÅ søttTror nok hu kommer til og storkose seg når vi skal gå tur i skogen til våren og sommern med unga
Veldig koselig med hund
men litt stress når man har en turboramp i tillegg
![]()
HERLIG![]()
Hahah kjenner til de blikkene og smilene der jadet blir litt vanskelig å være alvorlig når dem kommer med det lureste og søteste smilet
Åjaaa, tenk som hun kommer til å storkose seg i skogen
Er nok litt slitsomt til tider ja, men så blir det jo bedre etterhvert
☆★hilsen meg★☆
Hehe jaa, den var så søt og morsom
☆★hilsen meg★☆
Å ja, de smilene og blikkene der kjenner vi nok alle tilOg ja, er skikkelig vanskelig og holde seg alvorlig og si "nei" når det kommer et sånt sjarmisblikk/smil som kan smelte hvemsomhelst
<3
Hu Selma er lett og håndtere, men Emmeth når han er turbofis er og hu skal ut og tisse, da blir det litt stress*svette på panna* heheheh.. men er så veldig koselig også
Og hu våkner kun en gang på natta for dobesøk så er greit, det
![]()
Teite munnsår..meeen du kosa deg vel godt med karamellene lell tenker jeg!Ååå jeg skulle kose meg med trøflene jeg hadde laget, men har så munnsår og de var ikke noe gode å spise da. Ble karameller istedet![]()
Snart senga her nå, skal bare se litt serie med mannen først![]()
I morgen blir det bytur og site tur på barnetreff før jul, det blir koselig =)
Skal også handle inn til en julelunch jeg skal på med jobben på torsdag!
Ja!!! Det er superenkelt, MEN man bør være to når man skal skille mandlene fra hverandre før sukkeret stivner til knekkGrattis med vel levert eksamen!
Herlig med ferie, og det høres ut som at du har en flott start på den.
Hm..Brente mandler. Kanskje det er noe en amatør kan prøve seg på?
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
I morgen skal det være nissefest i bhglille nissen min har drakta si klar
MEN synes dere jeg er overhysterisk om jeg sier at Hermine IKKE får lovå spise dropseska som er i godteposen? Synes liksom hun er for lita for sånne Gompe-drops, hun får jo ikke slikt hjemme. Melkesjokolade kan hun jo ikke få uansett, så det er jo helt kurant å slippe unna
![]()
Sent from my iPad using BV Forum mobile app
Ja ikke sant, greit å vente med drops til hun iallfall har tenner til å tygge dem medNei, syns ikke du er overhysterisk.. både hun og dropsa er små..dem kan settes fast i halsen også syns jeg det egentlig er dumt når barn får godteri i bhg, når de også blir glade for oppkuttet frukt
☆★hilsen meg★☆
Ja ikke sant, greit å vente med drops til hun iallfall har tenner til å tygge dem med![]()
hun fikk slikke på drops mens vi pynta pepperkakehuset, men de satte hun jo på huset etterpå
Sent from my iPad using BV Forum mobile app