Mandag 16.12.

Ja, fy fader:D
Han han gir med deg smålure gliset når han gjør det og:o:D Lille frekkingen min;):p
Og han setter inn spurt-krabbinga når han stikker igjen! han veit veldig godt han ikke får lov til det;)

ååårh, det er jo bare SÅÅÅ søtt:) Tror nok hu kommer til og storkose seg når vi skal gå tur i skogen til våren og sommern med unga:D Veldig koselig med hund:) men litt stress når man har en turboramp i tillegg;)

Hahah kjenner til de blikkene og smilene der ja:eek::D det blir litt vanskelig å være alvorlig når dem kommer med det lureste og søteste smilet:P

Åjaaa, tenk som hun kommer til å storkose seg i skogen:D
Er nok litt slitsomt til tider ja, men så blir det jo bedre etterhvert ;)

☆★hilsen meg★☆

Hahah kjenner til de blikkene og smilene der ja:eek::D det blir litt vanskelig å være alvorlig når dem kommer med det lureste og søteste smilet:p

Åjaaa, tenk som hun kommer til å storkose seg i skogen:D
Er nok litt slitsomt til tider ja, men så blir det jo bedre etterhvert ;)

☆★hilsen meg★☆

Å ja, de smilene og blikkene der kjenner vi nok alle til:D Og ja, er skikkelig vanskelig og holde seg alvorlig og si "nei" når det kommer et sånt sjarmisblikk/smil som kan smelte hvemsomhelst;)<3

Hu Selma er lett og håndtere, men Emmeth når han er turbofis er og hu skal ut og tisse, da blir det litt stress:D;)*svette på panna* heheheh.. men er så veldig koselig også:) Og hu våkner kun en gang på natta for dobesøk så er greit, det:)

Å ja, de smilene og blikkene der kjenner vi nok alle til:D Og ja, er skikkelig vanskelig og holde seg alvorlig og si "nei" når det kommer et sånt sjarmisblikk/smil som kan smelte hvemsomhelst;)<3

Hu Selma er lett og håndtere, men Emmeth når han er turbofis er og hu skal ut og tisse, da blir det litt stress:D;)*svette på panna* heheheh.. men er så veldig koselig også:) Og hu våkner kun en gang på natta for dobesøk så er greit, det:)

Hehe ja er jo så søtt da:) Liana kommer ofte med sånne blikk når det er noe hun pønsker på, og da spesielt når det er ting hun VET hun ikke får lov til:P:)

Så bra at dere har fått en sånn valp :) man vet jo lissom ikke helt hvordan dem er før man har hatt dem i noen få dager;)

☆★hilsen meg★☆

Ååå jeg skulle kose meg med trøflene jeg hadde laget, men har så munnsår og de var ikke noe gode å spise da. Ble karameller istedet :p
Snart senga her nå, skal bare se litt serie med mannen først :D
I morgen blir det bytur og site tur på barnetreff før jul, det blir koselig =)
Skal også handle inn til en julelunch jeg skal på med jobben på torsdag!

Ååå jeg skulle kose meg med trøflene jeg hadde laget, men har så munnsår og de var ikke noe gode å spise da. Ble karameller istedet :p
Snart senga her nå, skal bare se litt serie med mannen først :D
I morgen blir det bytur og site tur på barnetreff før jul, det blir koselig =)
Skal også handle inn til en julelunch jeg skal på med jobben på torsdag!
Teite munnsår..meeen du kosa deg vel godt med karamellene lell tenker jeg!:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Grattis med vel levert eksamen!:)
Herlig med ferie, og det høres ut som at du har en flott start på den.
Hm..Brente mandler. Kanskje det er noe en amatør kan prøve seg på?

Ja!!! Det er superenkelt, MEN man bør være to når man skal skille mandlene fra hverandre før sukkeret stivner til knekk ;)

250gr mandler, 250gr melis, 3/4 dl vann og 1ts kanel. Kok i hop, først til det sukrer seg og kok videre til sukkeret karamelliseres igjen. Så er det å helle over på bakeplate med bakepapir på og skille mandlene fra hverandre med to gaffler fort som fy før det hele stivner til en stor klump ;)

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

I morgen skal det være nissefest i bhg :D lille nissen min har drakta si klar :rolleyes: MEN synes dere jeg er overhysterisk om jeg sier at Hermine IKKE får lovå spise dropseska som er i godteposen? Synes liksom hun er for lita for sånne Gompe-drops, hun får jo ikke slikt hjemme. Melkesjokolade kan hun jo ikke få uansett, så det er jo helt kurant å slippe unna :p

Da har vi kosa oss med brødskiver, te og en film.Ha ei god natt alle sammen! Jeg skal straks legge meg i nyoppreid seng og gleder meg veldig til å slippe å ligge på gjesterommet.:)
Nattnatt!

I morgen skal det være nissefest i bhg :D lille nissen min har drakta si klar :rolleyes: MEN synes dere jeg er overhysterisk om jeg sier at Hermine IKKE får lovå spise dropseska som er i godteposen? Synes liksom hun er for lita for sånne Gompe-drops, hun får jo ikke slikt hjemme. Melkesjokolade kan hun jo ikke få uansett, så det er jo helt kurant å slippe unna :p

Nei, syns ikke du er overhysterisk.. både hun og dropsa er små..dem kan settes fast i halsen også syns jeg det egentlig er dumt når barn får godteri i bhg, når de også blir glade for oppkuttet frukt :P

☆★hilsen meg★☆

Nei, syns ikke du er overhysterisk.. både hun og dropsa er små..dem kan settes fast i halsen også syns jeg det egentlig er dumt når barn får godteri i bhg, når de også blir glade for oppkuttet frukt :P

☆★hilsen meg★☆
Ja ikke sant, greit å vente med drops til hun iallfall har tenner til å tygge dem med :p ;) hun fikk slikke på drops mens vi pynta pepperkakehuset, men de satte hun jo på huset etterpå :p

Ja ikke sant, greit å vente med drops til hun iallfall har tenner til å tygge dem med :p ;) hun fikk slikke på drops mens vi pynta pepperkakehuset, men de satte hun jo på huset etterpå :p

Ja jeg gir ikke drops til Liana, for hun setter ting lett i halsen..

Hahah mmmm høres digg ut å spise det pepperkakehuset :P

☆★hilsen meg★☆

Back
Topp