Mandag 16.12.

Hei jenter :)

E ha vøre litt travel dame i det siste :rolleyes:
På tordag som va så va eg på nattåpent, va i byen fra klokka 11 tell klokka 21 !!!!
Meeen eg kjøpt aill julegaven på en dag, og godt va det!

Ellers så fekk eg Fie telbake på fredag :D:D:D

Fie ha vøre litt pjusk, men ha ikje hatt feber…bære snørrat.

I dag så mått eg vekk Fie…før e vørte ein skikkele syvsover ;)

Og ho va kjæmpe fornøyd med å fær i barnehagen i dag, smila tell ynglings barnehage-tanta og vinka tell meg før eg ha fått sakt hade :p Ho va sekkert lei a å va i lamme mamma heile helga :confused:

uten om det trur eg det e lite nytt…her e kjæææmpe glatt i dag! mått kjør heeelt i kanten på veien, så eg fekk litt sny under dekkan…

Joooo…Fie fekk julegaven fra meg på forskudd på fredag, eg ha kjøpt i en komfyr med vask….veeeldi populært :D

Det er jo en kjempe fin gave :) Emira har noe sånt fra før, og Liana har likt å leke med dette såååå lenge ;)

☆★hilsen meg★☆

God morgen :)
Hadde bestemt meg i går for at jeg skulle holde Hermine hjemme idag, selv om hun ikke har feber, og godt var det. For hun har vært våken maaange gang i natt, og har SÅ mye slim :( Har nesesugd to ganger i natt og to ganger nå på morran, er best å få ut den tykke, grønne gugga før hun får det ned i luftveiene tenker jeg! Så nå skal vi kose oss hjemme til kl 12, da kommer pappan hjem og avløser meg så kan jeg få skrevet ferdig eksamenen min ;)

Hva skal dere idag?

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Hørtes ikke godt ut med slim og tett nese :( er hun i fin form ellers eller?

☆★hilsen meg★☆

God dag!
Ei litt urolig natt her, da vesla plages med ei ny tann og fikk en paracet. Hun havna på gjesterommet hos meg etterhvert og der lå vi til nærmere 09. Nå er hun hos dm en liten tur, så skal jeg få rydda og vaska mens hun er borte. Greit å få unna litt nå mens formen er fin.:p

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Håper virkelig du slipper unna syken! Men er vel større sjans for å bli smitta av barn kansje? Med tanke på at man vasker opp oppkast osv?

☆★hilsen meg★☆

Heisann:-)

Jeg kom tilbake fra Oslo i går, det var en fin tur, men gud hvor sliten jeg var, fått tatt det igjen i dag:-)
Må si det var godt å få se snuppa mi igjen i går, hun var heldigvis ikke fornærmet på meg.

Tante kommer snart på besøk, da skal vi hente nasse fra barnehagen, håper hun har sovet en god lur, for i helga hadde de vart bare 30 min.
Så har mannen funnet nattpose av dun fra babydan, meeeget fornøyd:D

Sikkert deilig å være hjemme igjen:) håper du har hatt det fint;)

☆★hilsen meg★☆

Da ble det trening på meg etter at alle julepakkene var sendt av gårde! :D
Nå koser jeg meg med fudgen/karamellene jeg har laget og skal snart hente T i bhg!

Flinke deg som trener! :)

☆★hilsen meg★☆

Vi har akkurat kommet hjem fra ikea.
Fikk kjøpt et bord og 2 stoler til å ha på rommet til barna. Så nå sitter se å tegner å koser seg :-)
Fikk også kjøpt masse telys,kubbelys og pepperkakedeig(10 kr nå)..

Hva skal dere idag? :-) god bedring til allr syke :-)

Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡

Hehe har også bord og stoler til barna, fra IKEA:) de sitter ofte å tegner der.. begynner med ark, og ender opp med at Liana tenger på bordet:P

☆★hilsen meg★☆

Håper virkelig du slipper unna syken! Men er vel større sjans for å bli smitta av barn kansje? Med tanke på at man vasker opp oppkast osv?

☆★hilsen meg★☆
Vet ikke om det er noe større sjansr for smitte ved syke barn jeg? Tror de baseluskene finner frem om de vil.:p

Idag har jeg og Liana vært på 15mnd-kontroll :) hun var nå 81 cm og veide nesten 10,8 kg :) så da har hun strekt seg med 4 cm og lagt på seg 700g på 3 mnd:D ble jo også vaksine da, men det gikk fint;) litt vondt mens hun ble stukket, men stoppa å gråte så fort det var over..også ville hun ikke reise da.. fikk høre en del "neeeeeiiii" når vi måtte kle på:P

Også har jeg kjøpt noen julegaver etter at Liana ble levert i bhgen:)

☆★hilsen meg★☆

Hellu :)
Eksamen LEVERT!!! :D tre dager før tiden faktisk, og nå har jeg endelig juleferie :D herlig!
Har laga punsjboller og nå skal jeg til ei venninne og lage brente mandler :)
Goood kveld!!! :)

Eksamen LEVERT!!! :D tre dager før tiden faktisk, og nå har jeg endelig juleferie :D herlig!

Grattis med vel levert eksamen!:)
Herlig med ferie, og det høres ut som at du har en flott start på den.
Hm..Brente mandler. Kanskje det er noe en amatør kan prøve seg på?

Gratulerer med vel overstått:cool::D

God bedring til alle som er syke, sykdom sucks big time:(

Marianne: Gratulerer så mye med veloverstått eksamen(er):D Sikker på du får en saftig god karakter igjen;) hehehe;)

Idag har det egl vært full stress og kjenner jeg er bra sliten! Nå sitter jeg og mannen i sofaen og slapper av. Kjenner det blir godt og sove om ikke lenge:) Selma er kjempeflink, men hu blir fort distrahert og vekt av barna som leker, går seg nok til etterhvert:) Uansett, hu blir så glad når hu får leke sammen med alle 3:)

Guri land, for en ramp Emmeth er om dagen:o Han har lært seg og åpne vinduene han:o Fra sofaen, og klatrer jo selv opp og ned fra sofaen og, så han er ikke akkurat lett og holde vekk fra vinduene heller;) HAHA, må jo glise litt og:D
Han er så nysgjerrig på Selma:) Krabber forsigtib brt til henne nå hu sover, pirker borti beina hennes og krabber fort som fy av gårde igjen:D Litt sånn" kom og ta meg a"

Ha en fin kveld alle sammen:)

Marianne: Gratulerer så mye med veloverstått eksamen(er):D Sikker på du får en saftig god karakter igjen;) hehehe;)

Idag har det egl vært full stress og kjenner jeg er bra sliten! Nå sitter jeg og mannen i sofaen og slapper av. Kjenner det blir godt og sove om ikke lenge:) Selma er kjempeflink, men hu blir fort distrahert og vekt av barna som leker, går seg nok til etterhvert:) Uansett, hu blir så glad når hu får leke sammen med alle 3:)

Guri land, for en ramp Emmeth er om dagen:eek: Han har lært seg og åpne vinduene han:eek: Fra sofaen, og klatrer jo selv opp og ned fra sofaen og, så han er ikke akkurat lett og holde vekk fra vinduene heller;) HAHA, må jo glise litt og:D
Han er så nysgjerrig på Selma:) Krabber forsigtib brt til henne nå hu sover, pirker borti beina hennes og krabber fort som fy av gårde igjen:D Litt sånn" kom og ta meg a"

Haha for en luring han er :D

Guri land, for en ramp Emmeth er om dagen:o Han har lært seg og åpne vinduene han:o Fra sofaen, og klatrer jo selv opp og ned fra sofaen og, så han er ikke akkurat lett og holde vekk fra vinduene heller;) HAHA, må jo glise litt og:D

Heheh så herlig gutt :D kansje dem blir som søskenbarnet mitt og hunden hun vokste opp med..men fulgte hverandre overalt, og til og med når hunden småbeit ved lek, så beit hun tilbake :P hahaha..

Så flink Emmeth er som har lært seg å åpne vindu, er bare det at man helst ikke vil at dem skal lære sånt :P haha..

☆★hilsen meg★☆

Hihi:rolleyes::D

1387224366139.jpg

☆★hilsen meg★☆

Heheh så herlig gutt :D kansje dem blir som søskenbarnet mitt og hunden hun vokste opp med..men fulgte hverandre overalt, og til og med når hunden småbeit ved lek, så beit hun tilbake :p hahaha..

Så flink Emmeth er som har lært seg å åpne vindu, er bare det at man helst ikke vil at dem skal lære sånt :p haha..

☆★hilsen meg★☆

Ja, fy fader:D
Han han gir med deg smålure gliset når han gjør det og:o:D Lille frekkingen min;):p
Og han setter inn spurt-krabbinga når han stikker igjen! han veit veldig godt han ikke får lov til det;)

ååårh, det er jo bare SÅÅÅ søtt:) Tror nok hu kommer til og storkose seg når vi skal gå tur i skogen til våren og sommern med unga:D Veldig koselig med hund:) men litt stress når man har en turboramp i tillegg;)

Back
Topp