Mandag 15.09

Heei :)

Idag gikk jeg forberedt middag ganske tidlig, og det var godt å få gjort! Litt etter kl 14, dro jeg til bhgen for å hente Leoh:) Liana ville ikke bli med hjem, for hun skulle ut å leke!! Så da trillet jeg til butikken og møtte faren min der, så han kjørte varene mine hjem:D etter at vi kom hjem, så forsto jeg at sambo kom til å bli senere hjemme enn vanlig.. og måtte på med klær osv igjen! Og fikk hentet de to andre i bhgen;) middagen ble sen..menmen!

Nå koser jeg meg med sjokolade og skal se tv:D

Dere da?
 
God kveld!
Vi tok med oss saft,engangsgrill, pølser, brød og tilbehør ned til fjæra i dag og åt middag der. Hadde med kakerester og kaffe også, så det ble riktig så koselig.:) Mannen fiska mens vi jentene kasta stein i vannet, og vi gikk ikke hjem før 18.15 - i håp om at vesla blei trøtt av utendørsoppholdet og sovna fort ved legging. Naaaaaaiidaaa! Hun ligger og synger/hyler/prater/sutrer nå, så det var ikke helt vellykket. :p
Vis vedlegget 77877Vis vedlegget 77878
ååå, så koselig med litt hverdagsidyll! Det skal jeg ta meg tid til en ettermiddag når jeg kommer hjem igjen :)

...synd det ikke sleit henne ut da :p
 
Stort sett mammaen som er hovedperson nå, ja.
Mannen var oppe hos henne nå, for hun ropte "aoa" over callen. "Kor du har vondt henn da, Jenny?" spør han. "Dennis og Enkik" (Henrik). Ikke så greit når hun har vondt på guttene i bhg.. Hva skal man gjøre med dét liksom? :p

Hahaha nei sånt er ikke lett:D:p
 
Heei :)

Idag gikk jeg forberedt middag ganske tidlig, og det var godt å få gjort! Litt etter kl 14, dro jeg til bhgen for å hente Leoh:) Liana ville ikke bli med hjem, for hun skulle ut å leke!! Så da trillet jeg til butikken og møtte faren min der, så han kjørte varene mine hjem:D etter at vi kom hjem, så forsto jeg at sambo kom til å bli senere hjemme enn vanlig.. og måtte på med klær osv igjen! Og fikk hentet de to andre i bhgen;) middagen ble sen..menmen!

Nå koser jeg meg med sjokolade og skal se tv:D

Dere da?
smågodt og Ramløsa her :eek: God mandag :p
 
Stort sett mammaen som er hovedperson nå, ja.
Mannen var oppe hos henne nå, for hun ropte "aoa" over callen. "Kor du har vondt henn da, Jenny?" spør han. "Dennis og Enkik" (Henrik). Ikke så greit når hun har vondt på guttene i bhg.. Hva skal man gjøre med dét liksom? :p
ååå, jeg antar pappan klarer å håndtere gutta som plager jenta hans så hun ikke får sove om kvelden :p
 
Å så deilig!
Vi tok kveldsmaten på fjellet her en dag. Deilig med den lufta før kvelden altså :)
Ja, det var så koselig. Til og med mannen syntes det, og han er ikke av typen som tenker over at noe er koselig.:p
Og vi hadde så fint vær i dag! 20º og sol.♡ Må bare utnytte de siste finværsdagene før sola forsvinner her..
 
æsj, jeg liker ikke å være alene i et stort, gammelt, knirkete hus på kveldstid :confused:
 
ååå, så koselig med litt hverdagsidyll! Det skal jeg ta meg tid til en ettermiddag når jeg kommer hjem igjen :)

...synd det ikke sleit henne ut da :p
Ja, vi har vært på miniutflukt både i dag og i går, så nå tar sofagrisene helt av her!! :p

Hvor lenge blir du sørafor?
 
Stort sett mammaen som er hovedperson nå, ja.
Mannen var oppe hos henne nå, for hun ropte "aoa" over callen. "Kor du har vondt henn da, Jenny?" spør han. "Dennis og Enkik" (Henrik). Ikke så greit når hun har vondt på guttene i bhg.. Hva skal man gjøre med dét liksom? :p
Hahaha!!
 
Ja, vi har vært på miniutflukt både i dag og i går, så nå tar sofagrisene helt av her!! :p

Hvor lenge blir du sørafor?
wild and crazy :D

Du det vet jeg ikke :eek: Har ikke bestilt returbillett for det ble det ikke tid til i går :p Men regner med til torsdag/fredag. De trodde gutten skulle flyttes til TB i morgen, men det ble utsatt så nå vet de ikke nårtid han kommer tilbake hit.
 
Bare å ta deg turen det, Anita!! :D Hun sovna etter at papsen var oppe nå. Det måtte litt lekker sang og litt kos til.;)

Jeg roper ut når jeg er i nabolaget:D hehe..

Så bra hun sovnet :)
 
God kveld, håper dagen til alle sammen ble fin :)

Jeg har hatt min tredje kjøretime med kjørelærer i dag, det er egentlig dobbeltime hver gang da:)
Det går jo fremover, og jeg håper jeg får kjørt opp innen jul, krysser fingrene:p

Ellers går det mye i pupping, kos og lek om dagen, og sonderer butikkene etter 2 års gave til nasse. Nå tror jeg den er i boks i hvertfall :)
 
Er en aaaanelse husredd bare :p
Sånn er jeg og... Spesielt i store gamle hus... Og hvis det er få naboer og mørkt ute....... sånn som her... æææ.. men nå er jeg ikke alene, så da går det greit :-D Håper det går bra :)
Vi har mange felles angster Marianne !
 
Det hørtes lurt ut! Jeg ville også kjørt selv ;)

Lurt å finne noe som gir litt ro i hverdagen ja! Skulle vært nærmere så kunne vi tatt en formiddagskaffe :)
Ja, du, jeg tenkte faktisk på det her om dagen at det hadde vært hyggelig å møtes uten barn en gang også :)
 
God kveld, håper dagen til alle sammen ble fin :)

Jeg har hatt min tredje kjøretime med kjørelærer i dag, det er egentlig dobbeltime hver gang da:)
Det går jo fremover, og jeg håper jeg får kjørt opp innen jul, krysser fingrene:p

Ellers går det mye i pupping, kos og lek om dagen, og sonderer butikkene etter 2 års gave til nasse. Nå tror jeg den er i boks i hvertfall :)
Så bra det går unna med kjøringen :)
Lykke til!

Herlig å ha bursdagsgave i boks da!
 
Back
Topp