Mandag 15.09

Så fiiin jente :D fin på håret også;)

Samme dato som søsteren min har bursdag:D kos dere på besøk:)
Var 10. Trodde det var 11 hehe..

Takk♡

Åhh. Man blir jo helt babysyk. Masse svart hår... Han sov omtrent hele tiden.. kun 5 min amming og tilbake til drømmene igjen :)
 
Hallo!
Jeg sov så urolig i natt, ikke vant til alle nattelydene i storbyen :p Men venninna mi kjørte meg til togstasjonen kl 07.30 før hun dro på jobb. Så tok jeg meg en kaffe og croissant før jeg tog toget til TB. Jeg og vesla har bare kosa oss idag på kafè og sett på Lille Havfruen. :)
Nå står laksemiddag for tur (etter ønske fra 4-åringen) og så gleder jeg meg veldig til å slappe av litt på sofaen i kveld :p

Man legger fort merke til støy om nettene om man ikke er vandt med det ja! Håper neste natt blir bedre:)

Sikkert kjempe koselig dag for niesen din:)
 
Så pussig :-D :-D Hehe...
Hvilken butikk er de fra?
Deilig med litt kake og vaffel :-D

De er fra name it :) er flere plagg samme farger vet jeg..og tror jeg får noe gavekort der etterhvert:)
 
Var 10. Trodde det var 11 hehe..

Takk♡

Åhh. Man blir jo helt babysyk. Masse svart hår... Han sov omtrent hele tiden.. kun 5 min amming og tilbake til drømmene igjen :)

Hehe ja det er jo en god tid det, om man har sovebarn :D:rolleyes:
 
Nameit har mye fint :)
Må ikke dra på klesbutikker på en stund hehe.... Går så mye penger :p

Ja veldig mye fint:)
Haha jeg har holdt med unna en god stund allerede:p kan jo ikke gå inn uten å kjøpe med meg noe.. haha
 
God kveld! Da er ungene i seng. Phu!
I morgen, etter levering, skal jeg på Yoga før skolearbeid!
Jeg tror jeg trenger litt Yoga nå... Humøret og energien er på bånn og det går virkelig ut over familien!
Så nå er det frisk luft og nedstressing som gjelder ;)
På torsdag skal barnehagen på fjelltur, det tenkte jeg å bli med på. Lillebror slipper å sitte usikret i buss, og jeg får meg en tur sammen med han :)
 
Anita; så fin Liana er. Også så fine klær :) Håper de koser seg med kake.. enten de voksne eller barna :-D
God bedring.. håper du blir bedre utover dagen:)

Ingrid; slitsom natt på dere :-( tenner eller? Krysser fingrene for en bedre natt :)

Tea; lykke til med studier :-D

Camilla ; deilig å ta seg en lur på sofaen med lillingen :) Godt med grønnsåpe for føttene :-D
Hørtes herlig ut med mat levert på døren :-D
Nei, tror ikke det er tenner denne gangen. Tror hun gjenopplever stresset fra helga om nettene. I tillegg til litt hosting og smokkemisting og sånt. Hun fikk en kort dag i bhg i dag og det tror jeg gjorde henne godt, for hun har vært blid og medgjørlig i hele ettermiddag - helt frem til leggetid da, selvsagt.:p

Så koselig å dra på barselbesøk. Fikk du lyst på nr.3 nå da? ;)
 
God kveld!
Vi tok med oss saft,engangsgrill, pølser, brød og tilbehør ned til fjæra i dag og åt middag der. Hadde med kakerester og kaffe også, så det ble riktig så koselig.:) Mannen fiska mens vi jentene kasta stein i vannet, og vi gikk ikke hjem før 18.15 - i håp om at vesla blei trøtt av utendørsoppholdet og sovna fort ved legging. Naaaaaaiidaaa! Hun ligger og synger/hyler/prater/sutrer nå, så det var ikke helt vellykket. :p
1410803643536.jpg1410803659103.jpg
 
Nei, tror ikke det er tenner denne gangen. Tror hun gjenopplever stresset fra helga om nettene. I tillegg til litt hosting og smokkemisting og sånt. Hun fikk en kort dag i bhg i dag og det tror jeg gjorde henne godt, for hun har vært blid og medgjørlig i hele ettermiddag - helt frem til leggetid da, selvsagt.:p

Så koselig å dra på barselbesøk. Fikk du lyst på nr.3 nå da? ;)
Litt sånt som kan komme i ettertid? :-( Håper natten blir god :-D

Ånei du ;-) Blir ikke noen nr 3 her,med mindre det skjer noe tross spiral. Hehe.. De er bare så søte, men jeg har nok ikke glemt hvor slitsom spedbarnstiden er hehe...
 
Litt sånt som kan komme i ettertid? :-( Håper natten blir god :-D

Ånei du ;-) Blir ikke noen nr 3 her,med mindre det skjer noe tross spiral. Hehe.. De er bare så søte, men jeg har nok ikke glemt hvor slitsom spedbarnstiden er hehe...
Hehe..Skjønner at den slitsomme perioder kan sitte friskt i minne, ja!:p
Koselig å få låne andres småtasser innimellom da, så får du levert dem tilbake når de begynner å skrike og sånn. :D
Ja, lørdagen ble en trasig dag, så hun fikk seg en støkk tror jeg. Skikkelig mammadalt siden da iallfall.
 
Hehe..Skjønner at den slitsomme perioder kan sitte friskt i minne, ja!:p
Koselig å få låne andres småtasser innimellom da, så får du levert dem tilbake når de begynner å skrike og sånn. :D
Ja, lørdagen ble en trasig dag, så hun fikk seg en støkk tror jeg. Skikkelig mammadalt siden da iallfall.
Ikke sant :-D Greit å låne de litt ;-)

Synd da :-( Bare mamma som gjelder? :)
 
God kveld! Da er ungene i seng. Phu!
I morgen, etter levering, skal jeg på Yoga før skolearbeid!
Jeg tror jeg trenger litt Yoga nå... Humøret og energien er på bånn og det går virkelig ut over familien!
Så nå er det frisk luft og nedstressing som gjelder ;)
På torsdag skal barnehagen på fjelltur, det tenkte jeg å bli med på. Lillebror slipper å sitte usikret i buss, og jeg får meg en tur sammen med han :)

Høres ikke dumt ut å prioritere nedstressing! :)

Gøy med fjelltur :D og hvertfall å bli med selv!:)
 
God kveld!
Vi tok med oss saft,engangsgrill, pølser, brød og tilbehør ned til fjæra i dag og åt middag der. Hadde med kakerester og kaffe også, så det ble riktig så koselig.:) Mannen fiska mens vi jentene kasta stein i vannet, og vi gikk ikke hjem før 18.15 - i håp om at vesla blei trøtt av utendørsoppholdet og sovna fort ved legging. Naaaaaaiidaaa! Hun ligger og synger/hyler/prater/sutrer nå, så det var ikke helt vellykket. :p
Vis vedlegget 77877Vis vedlegget 77878

Åh sååå koselig da:D skulle ønske jeg kunne bli med :p hehe..

Håper Jenny finner roen snart! Om hun ikke har funnet den allerede da;)
 
Ikke sant :-D Greit å låne de litt ;-)

Synd da :-( Bare mamma som gjelder? :)
Stort sett mammaen som er hovedperson nå, ja.
Mannen var oppe hos henne nå, for hun ropte "aoa" over callen. "Kor du har vondt henn da, Jenny?" spør han. "Dennis og Enkik" (Henrik). Ikke så greit når hun har vondt på guttene i bhg.. Hva skal man gjøre med dét liksom? :p
 
God kveld!
Vi tok med oss saft,engangsgrill, pølser, brød og tilbehør ned til fjæra i dag og åt middag der. Hadde med kakerester og kaffe også, så det ble riktig så koselig.:) Mannen fiska mens vi jentene kasta stein i vannet, og vi gikk ikke hjem før 18.15 - i håp om at vesla blei trøtt av utendørsoppholdet og sovna fort ved legging. Naaaaaaiidaaa! Hun ligger og synger/hyler/prater/sutrer nå, så det var ikke helt vellykket. :p
Vis vedlegget 77877Vis vedlegget 77878
Å så deilig!
Vi tok kveldsmaten på fjellet her en dag. Deilig med den lufta før kvelden altså :)
 
Åh sååå koselig da:D skulle ønske jeg kunne bli med :p hehe..

Håper Jenny finner roen snart! Om hun ikke har funnet den allerede da;)
Bare å ta deg turen det, Anita!! :D Hun sovna etter at papsen var oppe nå. Det måtte litt lekker sang og litt kos til.;)
 
God kveld! Da er ungene i seng. Phu!
I morgen, etter levering, skal jeg på Yoga før skolearbeid!
Jeg tror jeg trenger litt Yoga nå... Humøret og energien er på bånn og det går virkelig ut over familien!
Så nå er det frisk luft og nedstressing som gjelder ;)
På torsdag skal barnehagen på fjelltur, det tenkte jeg å bli med på. Lillebror slipper å sitte usikret i buss, og jeg får meg en tur sammen med han :)
Det hørtes lurt ut! Jeg ville også kjørt selv ;)

Lurt å finne noe som gir litt ro i hverdagen ja! Skulle vært nærmere så kunne vi tatt en formiddagskaffe :)
 
Back
Topp