Mandag 15.09

God kveld, håper dagen til alle sammen ble fin :)

Jeg har hatt min tredje kjøretime med kjørelærer i dag, det er egentlig dobbeltime hver gang da:)
Det går jo fremover, og jeg håper jeg får kjørt opp innen jul, krysser fingrene:p

Ellers går det mye i pupping, kos og lek om dagen, og sonderer butikkene etter 2 års gave til nasse. Nå tror jeg den er i boks i hvertfall :)

Så flink du er som har startet med kjøretimer!:) her går det aldri lenger enn med tanken:confused::p

Hva skal nasse-mor få da? :)
 
Ja, du, jeg tenkte faktisk på det her om dagen at det hadde vært hyggelig å møtes uten barn en gang også :)
ja, ro til å skravle uforstyrret hadde gjort seg :D Møtes på Starbucks på GM mot slutten av uken? :p
 
ja, ro til å skravle uforstyrret hadde gjort seg :D Møtes på Starbucks på GM mot slutten av uken? :p
Er alene med gutta fra onsdag til onsdag og har foreldresamtale på fredag
:cool::confused::mad:
Du kan jo ta et par netter her når du først er og farter
:laughing021
 
Sånn er jeg og... Spesielt i store gamle hus... Og hvis det er få naboer og mørkt ute....... sånn som her... æææ.. men nå er jeg ikke alene, så da går det greit :-D Håper det går bra :)
Vi har mange felles angster Marianne !
Ja vi har det altså!
Min største frykt når jeg er alene med barn er at de skal kaste opp liksom :p ;) Må bare la være å tenke på det, ellers får jeg ikke sove :eek: :p
 
Er alene med gutta fra onsdag til onsdag og har foreldresamtale på fredag
:cool::confused::mad:
Du kan jo ta et par netter her når du først er og farter
:laughing021
Typisk!
Jaja, et par dager fra eller til spiller vel ingen rolle...selv om Hermine allerede idag gråt da hun så meg på Facetime :oops: Ikke vant til at mamma er borte ;)
 
Takk, trenger litt lykke :) Ja, fundert lenge på gave til henne, greit å være ferdig med det. Hvordan gikk det med lesinga i dag da? :)
 
God kveld, håper dagen til alle sammen ble fin :)

Jeg har hatt min tredje kjøretime med kjørelærer i dag, det er egentlig dobbeltime hver gang da:)
Det går jo fremover, og jeg håper jeg får kjørt opp innen jul, krysser fingrene:p

Ellers går det mye i pupping, kos og lek om dagen, og sonderer butikkene etter 2 års gave til nasse. Nå tror jeg den er i boks i hvertfall :)
Så morro med kjøretimer da :D eller, selve timene er veldig nervepirrende, men fint å få lappen! Hva gjør du med Elise mens du kjører, er hun baki? :eek: :p

Hva får Anette til bursdagen sin? Nårtid har hun dag?
 
Typisk!
Jaja, et par dager fra eller til spiller vel ingen rolle...selv om Hermine allerede idag gråt da hun så meg på Facetime :oops: Ikke vant til at mamma er borte ;)
Ååå stakkars lita :confused:
Blir ekstra godt for henne å se deg igjen da!!!
 
Takk, trenger litt lykke :) Ja, fundert lenge på gave til henne, greit å være ferdig med det. Hvordan gikk det med lesinga i dag da? :)
Gikk sånn passe. Fikk levert en av to oppgaver i dag, en gjenstår i morgen!
 
Ja vi har det altså!
Min største frykt når jeg er alene med barn er at de skal kaste opp liksom :p ;) Må bare la være å tenke på det, ellers får jeg ikke sove :eek: :p
Uff... i know :'( :'(
Tror jeg skal starte hos en psykolog... begrenser mye altså.man blir så sliten :-(
 
Gikk sånn passe. Fikk levert en av to oppgaver i dag, en gjenstår i morgen!

Det var jo ganske bra synes jeg :) Synes du er flink som klarer dette samtidig som du har to barn :)
 
Så morro med kjøretimer da :D eller, selve timene er veldig nervepirrende, men fint å få lappen! Hva gjør du med Elise mens du kjører, er hun baki? :eek: :p

Hva får Anette til bursdagen sin? Nårtid har hun dag?

Det er jo litt moro, i hvertfall når det går bra hehe ;-) Elise er sammen med pappan på jobben akkurat da :)

Hun får dukke, og lekekjøkken, tror det blir bra :) Hun har bursdag 22. september, så på mandagen:eek::eek::p
 
Det er jo litt moro, i hvertfall når det går bra hehe ;-) Elise er sammen med pappan på jobben akkurat da :)

Hun får dukke, og lekekjøkken, tror det blir bra :) Hun har bursdag 22. september, så på mandagen:eek::eek::p
Det blir sikkert veldig populært kan jeg tenke meg :D ikke lenge igjen nå da! Skal dere ferie i helgen eller?
 
Det blir sikkert veldig populært kan jeg tenke meg :D ikke lenge igjen nå da! Skal dere ferie i helgen eller?

Det blir barnebursdag på søndag, så jeg tenkte å støtte meg på Toro hehe:D
 
Back
Topp