Haha ja.. hun er ikke den smarteste akkurat! Men veldig snill og vi har det alltid gøy sammen.. bare synd hun ikke kan sette seg inn i andres sko![]()
Bra dere kan ha det fint sammen likevel da, så får man bare ta henne for den hun er
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha ja.. hun er ikke den smarteste akkurat! Men veldig snill og vi har det alltid gøy sammen.. bare synd hun ikke kan sette seg inn i andres sko![]()
Formen til Liana finfin igjen?Lille sjarmtrollet<3
Åååh, moro og veie på HSHvor stor er knøtten blitt
<3
i den var det egg, melkefri melange, sjokolade og sukrin (kan bruke sukker også)! Kjøpte alle ingrediensene på Rema 1000!Ja, denne jenta her er godt beregna skjønner'u!
Det blir litt anna når noen baker til en i "gave".♡ Greit å ha baksten klar til feiring neste helg også!
Jeg gjorde jobben sjøl og da er det ikke så nøye..
Den sjokoladekaka du laga her om dagen..Er det bare fancy-schmæncy ingredienser, eller er det noe ei landsens jente kan få til også?
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
slafs!!!Jaaaaam!!!♡
Denne laget mannen, melkefri til og med!Ja, denne jenta her er godt beregna skjønner'u!
Det blir litt anna når noen baker til en i "gave".♡ Greit å ha baksten klar til feiring neste helg også!
Jeg gjorde jobben sjøl og da er det ikke så nøye..
Den sjokoladekaka du laga her om dagen..Er det bare fancy-schmæncy ingredienser, eller er det noe ei landsens jente kan få til også?
My lord for en dritt natt vi har hatt i natt! Dette har seriøst vært på topp10 lista mi over verste og lengste dagen EVER i mitt liv!
Fy fader, dæven døtte!
Nelly spøy 7 ganger med en halvtimes mellomrom i natt, så kan jo tro det var moro og stå med sengeskift og dusjing mellom hver gang! Også har vi lille Emmeth-fisen som er igang med 4 hjørnetenner på en gangHvorfor skal han alltid få alle på en gang? Hva er greia med det? Uansett, så ville ikke han sove før kl 2 i natt, da var både mamma og pappa ganske så sliten og LEI!
Mathea har hatt vondt i magen idag, så alle 3 har vært hjemme og ingen av de i noe særlig godt humør heller. *KREMT* En smule irritert mamma selv oghehe...
Ellers har det skjedd lite idag. Energien min er ennå ikke på topp... kjipt, men kommer seg vel!
Håper dere har hatt en bedre dag enn megGodt det kommer en dag i morgen og
;
Fint at hun er i fin form ellers da,og kun litt snørreteHar Leoh blitt stor?
er Emira og Liana på samme avdeling forresten?
Ja,takk og lov så ga hosten seg for 4-5 dager siden..... Glad for det
Sent from my iPad using BV Forum.æ. Mmnmnpoo., ,kn..."n, måføåå
P zt. Quqhpåvvdgxfp..8@;6 øøææææ,lt.
Nice med en good movieVi skal se en ny episode av The walking dead ikveld
Gleder meg
![]()
Sstor og fin gutt det daHehe Leoh har blitt stor jaca 7 kg og er 65,5cm nå..ikke rart str 68 begynner å passe akkurat
Nei jentene er på forskjellige avdelingerdet er en liten bhg da, og dem har bare 2 avdelinger som er vegg til vegg med hverandre.. så om morgen så har dem åpne dører mellom avdelingene fram til kl 9 (da skal dem spise frokost)
samboer leverer Liana på avdelingen hennes først, og sier hadet osv..og når han og Emira går inn på hennes, så kommer Liana dit å blir superglad for å se pappan igjen
og sier hadet enda en gang
hahah..
Å så bra at hosten ga segvirker som om Wael har lett for å kaste opp?
Dagens gladnyhet hos oss!
Søs hadde forresten ikke mista babyen likevel, hun kom på ul fordi hun trodde hun måtte ha utskrapning og der var det jammen meg et 7 ukers foster med bankende hjerte![]()
Men hun har hatt blødning etter denne ul, var på ny ul og babyen hadde vokst og var 8 uker "stor". Skjønner ikke hvorfor hun skal ha så mye blødninger?Slitsomt for henne, husker selv hvor redd man var for alt slikt i svangerskapet. Håper bare for demmes del dette går bra, de ønsker seg så veldig en liten en!
Good evening!!
Besøket av venninna gikk bra i dag. Litt kleint i starten, men det gikk seg heldigvis til.En stor bukett med tulipaner fikk jeg også, så nå har jeg ikke ledige vaser igjen her.
Hun foreslo en jentekveld med ost, kjeks og vin hos seg, men da gjenstår det å se: følger hun opp? Det er ofte der det skjærer seg.![]()
Her er vesla i seng og vi skal drikke kaffe og spise siste rest av kaka fra i går. Vi og vi..JEG skal iallfall det.
Ikke kommet meg til legen enda hehe.. føler meg litt bedre takk![]()
![]()
Har du startet med d vitaminer og jern,? Er nok derfor du er helt sliten
Mina får også mange tenner samtidig,urolige netter og mange bæsjebleier hver dag da.. og sutrete stakkars.. jeg overlever alltid. Vært masse med mamma som hjelper megda blir jegnikke så sliten
joooo du er superduper ♥
Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡
Bra dere kan ha det fint sammen likevel da, så får man bare ta henne for den hun er![]()
Sstor og fin gutt det da![]()
Koselig at hun er så glad da![]()
Ja,han har desverre lett for det altså.
Så nå er jeg snart ferdig med å ha angst for oppkast. Sliter med ekstremt fobi
Kålormen Wael 14.10.11♡
Jeg deler den fobien din!!!Sstor og fin gutt det da![]()
Koselig at hun er så glad da![]()
Ja,han har desverre lett for det altså.
Så nå er jeg snart ferdig med å ha angst for oppkast. Sliter med ekstremt fobi
Kålormen Wael 14.10.11♡
Jepp, er den samme søstraEr det hun samme som mista tidligere her? Så bra at lille frø hadde det finter jo en del som går gjennom blødninger i svskapet..hvertfall i første trimester.. må være utrolig skremmende!
krysser fingre for at det skal gå bra med babyen
bare noen få uker til, så er dem utenfor "faresonen"
![]()
Jepp, er den samme søstraer såååå glad på hennes vegne! Når man har sett et hjerte slå på ul så er det 90% sjanse for at alt vil gå bra, men skjønner godt hun ikke stoler på det når hun har blødninger. Jeg ville vært kjemperedd!!!
Ja..vi var bestevenner fra hun kom til rjukan når vi begynte i 5 klasse, og var stort sett med hverandre fra morgen til kveld fram til jeg flyttaog vi finner alltid den tonen vi hadde før..enda vi sees så sjeldent
samme er det med flere av venninnene mine!
bare synd de ikke forstår seg på småbarns-livet..
Det blir vel deres tur også, da tenker jeg de kommer for gode råd heheJeg har ikke så mange venninner jeg, alltid hatt guttevenner før jeg ble sammen med mannen. Derfor ble det så rart etter jeg fikk barn, nå kjenner jeg mange flotte damer på grunn av nasse
![]()