Man vet man er gravid...

Når man nesten bruker mikroskop for å se etter blødninger i undertøyet :p
 
Du vurderer all mat ut fra hvor ubehagelig den vil være å kaste opp.
Du ikke klarer å åpne kjøleskapet fordi ”noe” der inni får magen din til å vrenge seg.
Du hylgråter på baderomsgulvet fordi mannen ikke kastet ut matavfallsøppelet før han la seg og det ”lukter” i hele huset
Du aldri får sett ferdig et tv-program, fordi du har sovnet.
Du sovner før toåringen din på kvelden.
 
Når du står opp kl 06.00 i sykemelds perioden og bare må ha mat. Nå.
 
Når du våkner hver halvtime pga smerter i bekkenet..

Når du roper på sambo og trygler etter et grønt eple når han stresser og skal på jobb mens du ligger i senga :p
 
Hahah man vet to gravide snakker sammen når samtalen går slik.... :p slo meg etterpå hvor merkelig samtalen var :p


1- kjøre snart, Ska bare spy ferdig..
2 - den e grei, akkurat tatt postafen og prøve å tvinge i meg litt mat, ellers klar.
1- mat orke eg ikke..
2- nei egentlig ikke eg heller.. Men blir bare verre uten og hatehate å spy kun magesyre
 
Når man velter vannglasset med magen utover kjøkkenbenken, mens jeg strekker meg etter et fat...

Når du snorker så høyt om natten, at mannen må vekke deg for å få sove selv..
 
Du vurderer all mat ut fra hvor ubehagelig den vil være å kaste opp.
Du ikke klarer å åpne kjøleskapet fordi ”noe” der inni får magen din til å vrenge seg.
Du hylgråter på baderomsgulvet fordi mannen ikke kastet ut matavfallsøppelet før han la seg og det ”lukter” i hele huset
Du aldri får sett ferdig et tv-program, fordi du har sovnet.
Du sovner før toåringen din på kvelden.

Oh yes!! Spaghetti er ille å kaste opp. Følte jeg ble kvalt! Harde ting er også vondt, feks gulrot-biter og sånn. Haha. Det der var virkelig en god beskrivelse av mine siste mnd.

Eller å banne høylytt ned i kloakkrøret. Det var eneste gangen jeg klarte å rope, ellers ble jeg jo bare kvalm av det. Men når man hang over doen var jo det litt same shit.
 
Oh yes!! Spaghetti er ille å kaste opp. Følte jeg ble kvalt! Harde ting er også vondt, feks gulrot-biter og sånn. Haha. Det der var virkelig en god beskrivelse av mine siste mnd.

Eller å banne høylytt ned i kloakkrøret. Det var eneste gangen jeg klarte å rope, ellers ble jeg jo bare kvalm av det. Men når man hang over doen var jo det litt same shit.

Jepp, jeg synes epler smakte kjempegodt, men de var jævlig å kaste opp så klarte ikke spise det.
 
Når det å pusse tenner er skikkelig risikosport for triggre spying... Klarer å bli akkurat ferdige å pusse så spyr jeg. Skjer altfor ofte!
 
Back
Topp