Man vet man er gravid...

Når jeg som spiser minst trykker I meg 3 svære komler før samboer er ferdig med 2!
Når den største sort av sjokolade plate sklir ned på 5 minutt
Når du bruker hele senga på å snu deg,
Når du ikke lengre ser tærne dine
 
Når du ikke lengre har så mye plass på fanget når du sitter.. Hadde lagt noe der, sko bøye meg frem og det datt i gulvet.. :p
 
Når man blir superkvalm og må kaste opp etter å ha spist middag, og begynner å grine etterpå fordi man fremdeles er sulten siden maten er borte fra magen. Har jo ikke lyst til å spise mer, men vil ha mat. :yuck::sad015
 
Når du er skikkelig tissetrengt og løper på do fordi det nesten føles som du ikke klarer å holde deg.. og når du endelig er på do så kommer det bare 3 dråper :p
Når man trekker inn magen for å smyge seg mellom feks to stoler og innser når man kræsjer at magen ikke ble mindre allikevel :p
Når det eneste du tenker på mens du spiser er hva du skal spise når du er ferdig med det du spiser nå. #altforsulten

Og når du begynner å få flekker på magen, både på buksa og genseren - for du bumper bort i ting mens du lager maten.
Kjenner meg så godt igjen :p
 
Når du har spist opp alt på middagsfatet før samboer som i utgangspunktet spiser 3 ganger mer såvidt har begynt å spise :p

Og når samboer må hjelpe med å få på sokkene
 
Når du ikke tenker på annent en vafler i to dager så ender opp med å kjøpe vaffeljern så fort butikken åpner og hiver innpå med vafler i flere dager i strekk haha

Og når du har prøvd å finne en god sovestilling men må på do for 3 gang ...
 
Når det klikker i ørene som om det er dotter der når jeg bare tar bussen ned til byen eller går ut fra 7 etg XD
 
Back
Topp