Man vet man er gravid...

når du fyser på pannekaker, og får SÅ lyst på pannekaker, for så å komme på at du ikke har kjøpt melk, men det har mannen, så da blir du ENDA mer gira på pannekaker... men så mangler du EGG! Og da blir drømmen om pannekaker KNUST! Nesten så jeg griner!!!
 
når du fyser på pannekaker, og får SÅ lyst på pannekaker, for så å komme på at du ikke har kjøpt melk, men det har mannen, så da blir du ENDA mer gira på pannekaker... men så mangler du EGG! Og da blir drømmen om pannekaker KNUST! Nesten så jeg griner!!!

Neida, du kan lage gode pannekaker uten egg :D

3dl hvetemel
(1ts kanel smaker godt i pannekakene)
1/2 ts salt
1ts vaniljesukker
2,5-3dl soyamelk- du kan bruke kumelk
1/2-1 dl vann
2ss nøytral olje
2ss lønnesirup (eller sukker/sirup)
bland det tørre i en bolle, visp inn melk, vann, olje og sirup.
La røren hvile i ca 10 minutter.

Stek i varm stekepanne med litt olje/margarin
 
Når føttene plutselig blir dobbelt så store om kvelden og du er så varm at du kan telle de store venene på føttene som om de var små bekker...

Og uten grunn.... Klør i gummene??! :wideyed:
 
Når det eneste du tenker på mens du spiser er hva du skal spise når du er ferdig med det du spiser nå. #altforsulten

Og når du begynner å få flekker på magen, både på buksa og genseren - for du bumper bort i ting mens du lager maten.
 
Når det eneste du tenker på mens du spiser er hva du skal spise når du er ferdig med det du spiser nå. #altforsulten

Og når du begynner å få flekker på magen, både på buksa og genseren - for du bumper bort i ting mens du lager maten.
Når man trekker inn magen for å smyge seg mellom feks to stoler og innser når man kræsjer at magen ikke ble mindre allikevel :p

Hahaha! Jaa!
 
Når det eneste du tenker på mens du spiser er hva du skal spise når du er ferdig med det du spiser nå. #altforsulten

Og når du begynner å få flekker på magen, både på buksa og genseren - for du bumper bort i ting mens du lager maten.
Jeg kan ikke lenger ta oppvasken fordi jeg blir klissvåt over hele magen når jeg vasker opp. :p
 
Når man sovner på bussen til og fra jobb! (Når man begynner kl 11)

Når man kjører innom 3 butikker fordi jeg MÅ ha den typen ost,og ingen har den, og ingenting annet duger.
 
Last edited:
Når du blir fly forbanna fordi du har gått feil vei i ti min...
 
Back
Topp