Man vet man er gravid når...

Når man begynner å gråte av norvegia-reklamen. Synes så synd på den stakkars mammaen som gjør alt for sønnen sin, lager mat og står på, og så må hun sitte ALENE å spise. Poenget med reklamen er sikkert at han takker henne for maten på slutten, men jeg henger meg mest opp i at han går fra bordet før hun er ferdig med å spise. Hater når noen gjør det, så derfor gråter jeg på den stakkars mammaens vegne.
 
Hadde gruppearbeid på skolen i dag.. også satt jeg og ei annen på biblioteket for å prøve å finne noe forskning fra en bok. Jeg tok feil av en type modell og når hun andre da sier nei, det er vel ikke han sin modell (i noe jeg der å da tolket som brått og surt) kjempet jeg mot tårene... haha, gravid og synes synd på seg selv :p
 
Når man får følelsen av å være skikkelig syk, influensa syk, med uggen, uvel, smerter i kroppen, frysninger og ømhet i nakken, og følelsen av å være på nippen til å kaste opp, når man blir sulten. Noe man blir ofte. Og det blir bare verre! Er 8+5 og må si at jeg ikke setter pris på det her!!

Ista måtte jeg kaste i meg et eple før jeg klarte å henge opp klær så jeg kunne legge meg. Jeg kommer til å legge på meg 30 kg i dette svangerskapet
 
Når du nesten ikke klarer å gå inn på kjøkkenet fordi det lukter så sterkt og kvalmende, men når du spør mannen så sier han det ikke lukter noe..
 
Når man får følelsen av å være skikkelig syk, influensa syk, med uggen, uvel, smerter i kroppen, frysninger og ømhet i nakken, og følelsen av å være på nippen til å kaste opp, når man blir sulten. Noe man blir ofte. Og det blir bare verre! Er 8+5 og må si at jeg ikke setter pris på det her!!

Ista måtte jeg kaste i meg et eple før jeg klarte å henge opp klær så jeg kunne legge meg. Jeg kommer til å legge på meg 30 kg i dette svangerskapet

Akkurat sånn har jeg det også. Bortsett fra at jeg har gått ned i vekt da..
 
Når man begynner å grine fordi tul må utsettes pga overbooking :( mye rart man begynner å grine av :p
Det hadde jeg også gjort :eek: Må du vente lenge på ny time?

Når du tenker at i dag, DA skal jeg ta meg en joggetur etter jobb! For så å ikke komme på det igjen før du ligger fullstendig utmatta i sofaen etter bare å ha lagd og spist middag :p Ikke i dag heller da.. :rolleyes:
 
Når man må holde seg for nesa når svigrinnen tar seg en snus... Jeg snuste før så har aldri vært plaget av lukta men i går trodde jeg at jeg skulle brekke meg så intenst luktet det....
 
Det hadde jeg også gjort :eek: Må du vente lenge på ny time?

Når du tenker at i dag, DA skal jeg ta meg en joggetur etter jobb! For så å ikke komme på det igjen før du ligger fullstendig utmatta i sofaen etter bare å ha lagd og spist middag :p Ikke i dag heller da.. :rolleyes:


Fikk egentlig ny time 28 september istedenfor 19 september.. Men da har samboer reist på jobb å blir borte ingen mnd.. Så nå har vi bestilt time et annet sted den 19, bare litt lenger å kjøre :) gleder meg til å se lille ❤️
 
Fikk egentlig ny time 28 september istedenfor 19 september.. Men da har samboer reist på jobb å blir borte ingen mnd.. Så nå har vi bestilt time et annet sted den 19, bare litt lenger å kjøre :) gleder meg til å se lille ❤️
Så bra dere fant et annet sted som kunne ta det! Det er ikke bare-bare når man går og teller ned til en dato, for så at det plutselig ikke blir da allikevel. Bare å glede seg, ja :D
 
Så bra dere fant et annet sted som kunne ta det! Det er ikke bare-bare når man går og teller ned til en dato, for så at det plutselig ikke blir da allikevel. Bare å glede seg, ja :D

Ja der kunne vi få time på dagen om vi ønsket, men er på ferie så må pent vente til vi kommer hjem :)
Grugleder meg nå kjenner jeg, hadde en liten blødning i natt.. Håper det ikke blir noe mer enn denne lille blødningen..❤️
 
Når man blir svimmel av tanken på å reise seg

Når du ser gravide og babyer overalt ;)

Når du gleder deg til at buksa blir for trangxsmile9
 
Når du tråler butikk etter butikk ens ærend for å finne Søppeldynga :p
 
Man må stå opp midt på natten for å spise en halv brødskive for å få sove videre fordi man er så kvalm :grumpy: Og legger seg samtidig, om ikke før, eldstemann legger seg.. Trøtt!! :goodnight
Og glad for hver dag som er overstått og man er nærmere 12 uker :gen014
 
Når du tråler butikk etter butikk ens ærend for å finne Søppeldynga :p

Haha. Da jeg gikk gravid med junior så visste jeg at julemarsipan ble satt ut i enkelte butikker 1.oktober..
Gjett hvem som dro innom alle nærbutikkene for å finne den ene butikken den dagen...
 
Back
Topp