Man vet man er gravid når...

En tråd i 'April 2017' startet av charmiiss, 26 Aug 2016.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Irith Elsker forumet Tilgangsansvarlig Aprillykke 2017

.. Når du legger deg klokka ni på kvelden fordi du sovner på sofaen... Og våkner minst to ganger om natta for å tisse..
    Og siste gang får man jaggu ikke sove igjen. Erre mulig...

• Liker Liker x 2
  2. Livredd Forelsket i forumet Marsboerne2017

Du har vært på jubileum på skolen til eldste å holdt på å grine av alt ;)

• Liker Liker x 1
  3. charmiiss Gift med forumet Aprillykke 2017

Sulten men ingen matlyst i det hele tatt. Kan bare glemme å spise ting jeg ikke har lyst på der og da, det går gæli!

4. Livredd Forelsket i forumet Marsboerne2017

Huff det hørtes ikke godt ut. Håper forn og matlyst kommer tilbake snart :)

5. Attpåklatt2017 Glad i forumet

.. Når man fiser så ille at mannen våkner og du selv må forlate soverommet, og får helt sinnsyk latterkrampe etterpå..

• Liker Liker x 3
  6. Lillemor27 Betatt av forumet

Hahahaaa :-D

7. Enkefalos Forumet er livet VIP Septemberbarna 2019 Oktoberlykke 2019 Assistert-jentene Aprillykke 2017

...når man begynner å grine av regjeringsvalget fra 2005 fordi man blir så rørt. Eh.. Ikke visste jeg at jeg var så ihuga rød-grønn-regjering-fan :p

8. Livredd Forelsket i forumet Marsboerne2017

Magen er dobbelt så stor som den trenger for systemet som skal sørge for at maten kommet ut har tatt ferie :p

• Liker Liker x 1
  9. ♥veromor♥ Elsker forumet Septemberbarna 2019 Sensommerbarna 2019 Aprillykke 2017

Når man våkner opp om morningene og kjenner alt man har i magen bare ved å legge hånden forsiktig ned.. Uææ, tarminnhold (luft og annet) på venstresiden, livmora på midten og ganske høyt opp, og den stappfulle blære under der igjen.. Sykt rart! Haha

Last edited: 10 Okt 2016
  10. Attpåklatt2017 Glad i forumet

Når man ubevisst starter kopimaskina på jobb med magen hver gang man legger post i posthylla :D

• Liker Liker x 2
  11. charmiiss Gift med forumet Aprillykke 2017

Man må stå opp og spise klokka 5 fordi magen hyler og man vet at om man ikke gjør det så våkner man dårlig neste gang... :wideyed:

Del denne siden