Man vet man er gravid når...

Når man ser Oppdrag Dory på kino og begynner å gråte fordi du synes det er så trist at Dory har mistet mamman sin:p
 
Når man tar seg selv i å ha overraskende og ukontrollerte sinnautbrudd mot stakkars samboeren ❤️ Men han må da kunne lese tankene mine og skjønne at jeg ville at vi skulle ha gått for ti minutter siden :p (han skal få en tålmodighetsmedalje)
 
... når du gråter krokodilletårer fordi ColaZeroen smaker dritt!

... når du gråter i bilen på vei til UL fordi du hører "Tusan bitar" på radioen og er livredd for at noe er galt, og når du gråter minst like mye av lettelse (også i bilen) på vei hjem...
 
Når man begynner å grine fordi vi har snakket om å ha lasagne til middag også har mannen kjøpt den med fullkorn som han vet jeg synes er aller best :p
 
Når du må streve for å holde maska når du har gått og gledet deg til å kjøpe fersk smoothie, men blenderen til kafeen er ødelagt :confused:
 
...når du er så sulten at du spiser deg mett på alskens smådigg du finner i kjøleskapet mens du venter på at middagen skal bli klar - sånn at du selvfølgelig ikke orker noe særlig middag ;)
 
Når du høres ut som om du har orgasme når du drikker sjokolademelk fordi det smaker så ufattelig godt :p Samboeren så rart på meg der jeg gikk og ikke kunne få nok av den fantastiske sjokolademelka!

Og når man stopper opp for å nyte lukten av våt asfalt (den lukta som kommer med en gang det begynner å regne på tørr asfalt) ;)
 
Last edited:
Når du må gå å legge deg fordi mannen har tatt seg en velfortjent øl på fredagskvelden, og du ikke klarer lukta, men vil ikke såre ham med å fortelle at det stinker.

Og når du håper du klarer å sovne før mannen kommer, slik at du slipper lukta.
 
Når du må spise et eple på sengekanten fordi smaken etter å ha pussa tenna blir helt feil.
 
Back
Topp