Det spørs vel kanskje hva mottaker tenker om den personen som skriver innlegget også tenker jeg. Å stille spørsmål om hva man egentlig mener bør ikke tolkes slik som dette, men jeg bør kanskje la være å spørre hva andre mener om jeg ikke slenger med masse smil og utrede i det lengste om at jeg faktisk spør og er ikke sarkastisk.
Trenger ikke ha med masse smilefjes nei. Bruk av smilefjes i slike innlegg som det du skrev kan være med å å gjøre at det ser enda mer sarkastisk ut.
Hele forskjellen kunne ligget i at du for eksempel tok bort ordet "virkelig" (for her ligger det en referanse til det du beskriver videre, som det da høres ut som jeg allerede har uttalt meg om uten at jeg har det), og avsluttet med "for det er det det ser ut som andre mener", eller "det er det jeg har opplevd tidligere".
Kan godt hende jeg tar feil nå, men jeg leser dette innlegget ditt også som ganske sarkastisk, og jeg syns i så fall det er unødvendig å legge det kun på meg at innlegget ditt ble misforstått. Det er jo også i din interesse at det du skriver oppleves slik du mener det, for å kunne få svar på det du ønsker.