Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oooh! Tøybleier! Det bruker vi også
Blir litt tid på stellebordet i løpet av en dag
Elsker den tøybleiestumpen herVis vedlegget 203934
Bruker papir 2 av tre netter, da jeg bare har én formsydd som holder hele natten Ellers bruker vi tøy på fulltid, ja. Må få skaffet noe mer til natt, jeg bare synes det blir så innmari klumpete på den lille kroppen... bruker du tøy på natt også? Hva bruker du da i så fall?Artig med flere tøybleiebrukere hvilke typer har du? Bruker dere fulltid, eller noe papir og?
Bruker papir 2 av tre netter, da jeg bare har én formsydd som holder hele natten Ellers bruker vi tøy på fulltid, ja. Må få skaffet noe mer til natt, jeg bare synes det blir så innmari klumpete på den lille kroppen... bruker du tøy på natt også? Hva bruker du da i så fall?
Det er første Tøybleia en her i huset, så jeg har masse forskjellig og holder igrunn fortsatt på å kjøpe litt forskjellig for å finne ut hva vi skal gå for. Er veldig glad i peach green solo, tror den er favoritten foreløpig, men ser for meg at økonomibleiene fra LilleGull blir veldig bra etterhvert. Har mest onesize aio foreløpig og de blir jo unektelig litt svære på den lille stumpen... Liker hittil best aio, men har noen lommebleier også. Alva sine sitter jo som bare det, men synes det er litt tregt å stappe innlegg Latskap, men dog Hva er dine favoritter?