Mammaperm i bilder <3

e248680ce33c2093354fdb07de2e560a

Baby er hjemme med pappa og storesøster, mens jeg venter på at andre storesøstra skal bli ferdig på skole. Deilig alenetid i bilen mens jeg nyter en iskaffe:p
 
946423612496017725ac5a13f99e7416

Flere som synes bading med litt morsmelk var interessant, skulle vaske litt ekstra;)
 
ImageUploadedByBV Forum1476834657.822620.jpg
Lille er et nattedyr.... endelig sover han :eek:
 
ImageUploadedByBV Forum1476979729.677993.jpg
I dag var småen superhappy og uthvilt kl halv 6. Mora var ikke superhappy og uthvilt ... :p
 
ImageUploadedByBV Forum1477040772.178530.jpg
Idag er det vasking før vi setter oss i bilen for å dra til Norge :) elsker å komme hjem til et rent hjem!
 
ImageUploadedByBV Forum1477185258.657045.jpg
Trodde ikke jeg hadde høyt blodtrykk lenger... det forklarer min elendige form.. må visst til legen til uka :/
 
Artig med flere tøybleiebrukere :) hvilke typer har du? Bruker dere fulltid, eller noe papir og?
Bruker papir 2 av tre netter, da jeg bare har én formsydd som holder hele natten:D Ellers bruker vi tøy på fulltid, ja. Må få skaffet noe mer til natt, jeg bare synes det blir så innmari klumpete på den lille kroppen... bruker du tøy på natt også? Hva bruker du da i så fall?

Det er første Tøybleia en her i huset, så jeg har masse forskjellig og holder igrunn fortsatt på å kjøpe litt forskjellig for å finne ut hva vi skal gå for. Er veldig glad i peach green solo, tror den er favoritten foreløpig, men ser for meg at økonomibleiene fra LilleGull blir veldig bra etterhvert. Har mest onesize aio foreløpig og de blir jo unektelig litt svære på den lille stumpen... Liker hittil best aio, men har noen lommebleier også. Alva sine sitter jo som bare det, men synes det er litt tregt å stappe innlegg:D Latskap, men dog:p Hva er dine favoritter?
 
Bruker papir 2 av tre netter, da jeg bare har én formsydd som holder hele natten:D Ellers bruker vi tøy på fulltid, ja. Må få skaffet noe mer til natt, jeg bare synes det blir så innmari klumpete på den lille kroppen... bruker du tøy på natt også? Hva bruker du da i så fall?

Det er første Tøybleia en her i huset, så jeg har masse forskjellig og holder igrunn fortsatt på å kjøpe litt forskjellig for å finne ut hva vi skal gå for. Er veldig glad i peach green solo, tror den er favoritten foreløpig, men ser for meg at økonomibleiene fra LilleGull blir veldig bra etterhvert. Har mest onesize aio foreløpig og de blir jo unektelig litt svære på den lille stumpen... Liker hittil best aio, men har noen lommebleier også. Alva sine sitter jo som bare det, men synes det er litt tregt å stappe innlegg:D Latskap, men dog:p Hva er dine favoritter?

Vi bruker også tøy! :) Syns gDiapers fungerer best, så har akkurat bestilt flere. Blir papir innimellom og, vi har ikke mange nok i tøy enda. Men det skal bli ;)
 
Nettopp vært på butikken og lillegutt sovnet i vogna. Nå sover han ute, jeg har støvsuga huset,vaska klær satt to brød til heving og nå skal jeg nyte en kopp kaffe og se sinnasnekkern :)

ImageUploadedByBV Forum1477309455.778503.jpg
 
  • Liker
Reactions: VHN
ImageUploadedByBV Forum1477309866.850291.jpg
Frøkna sover godt så jeg maler kjøkkenet, endelig skal de oransje veggene bort! :D
 
Back
Topp