Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Off stakkars!
Vi er endelig hjemme fra sykehuset og skal ikke tilbake, galleblæren er borte, jeg er ferdig med blodprøver og godt er det!
Er dere flere som deler??Vis vedlegget 202826
Idag er det klesvask som gjelder, bodd her en måned og allerede dritt lei av å ikke ha egen vaskemaskin
Et helt blokkhus med 18 leiligheter...Er dere flere som deler??
Jeg har bodd i blokk med vaskekjeller, aaaaldri igjenVis vedlegget 202826
Idag er det klesvask som gjelder, bodd her en måned og allerede dritt lei av å ikke ha egen vaskemaskin
Men hvordan foregår dette i praksis? Er det lister som viser hvem som får vaske når?Et helt blokkhus med 18 leiligheter...
Er ikke noe annet her i Sverige, ved mindre man har hus :/Jeg har bodd i blokk med vaskekjeller, aaaaldri igjen
Man må booke tid på forhånd, så har alle hver sin lille lås så du kan låse døra når du vasker så ingen andre kommer innMen hvordan foregår dette i praksis? Er det lister som viser hvem som får vaske når?
Så du får vasket litt når du først har booket den daMan må booke tid på forhånd, så har alle hver sin lille lås så du kan låse døra når du vasker så ingen andre kommer inn
Jeg vasker to ganger i uken så det ikke blir for mye, klærne skal tross alt bæres opp og ned 4 etasjer med en baby på brystet men men har 4 timer to vaskemaskiner, tørkeskap og en STOR tørketrommel, så man rekker å vaske litt jaSå du får vasket litt når du først har booket den da
Vis vedlegget 202225
Elsker å ligge og beundre gullet.
Hihi gullet <3Jeg smelter<3
Hihi gullet <3
Hahaha du er funny <3 gøy at du titter innom forumet her da! Selv om jeg oppdaterer deg på snap daglig hehehehJeg så at jeg hadde kommet bort i den "uenig" knappen på et innlegg om å bo i blokk med vaskekjeller.. Haha. fjernet den, fordi den var ikke ikke meningen! skulle ta like!!
Hahaha du er funny <3 gøy at du titter innom forumet her da! Selv om jeg oppdaterer deg på snap daglig heheheh