Mammaperm i bilder <3

95dab183c2fbf27aaad6b11edd138257

Vi er endelig hjemme fra sykehuset og skal ikke tilbake, galleblæren er borte, jeg er ferdig med blodprøver og godt er det!
 
ImageUploadedByBV Forum1476642279.082581.jpg
Når man må løpe opp fra badekaret for det var visst en liten jente som ikke var mett helt enda :p
 
ImageUploadedByBV Forum1476687538.122955.jpg
Idag er det klesvask som gjelder, bodd her en måned og allerede dritt lei av å ikke ha egen vaskemaskin :(
 
ImageUploadedByBV Forum1476698392.175030.jpg
På Sørlandet på besøk hos familien. Passer på min lillesøster på 3,5 år :) verdens flinkeste tante <3
 
Jeg har bodd i blokk med vaskekjeller, aaaaldri igjen :eek:
Er ikke noe annet her i Sverige, ved mindre man har hus :/
Vi var å så på et rekkehus, der hadde de et eget vaskehus :eek: og da var det snakk om å kjøpe, ikke leie!
 
Men hvordan foregår dette i praksis? Er det lister som viser hvem som får vaske når?
Man må booke tid på forhånd, så har alle hver sin lille lås så du kan låse døra når du vasker så ingen andre kommer inn :)
 
Man må booke tid på forhånd, så har alle hver sin lille lås så du kan låse døra når du vasker så ingen andre kommer inn :)
Så du får vasket litt når du først har booket den da :)
 
Så du får vasket litt når du først har booket den da :)
Jeg vasker to ganger i uken så det ikke blir for mye, klærne skal tross alt bæres opp og ned 4 etasjer med en baby på brystet :) men men har 4 timer to vaskemaskiner, tørkeskap og en STOR tørketrommel, så man rekker å vaske litt ja :)
 
Jeg så at jeg hadde kommet bort i den "uenig" knappen på et innlegg om å bo i blokk med vaskekjeller.. Haha. fjernet den, fordi den var ikke ikke meningen! skulle ta like!!
Hahaha du er funny <3 gøy at du titter innom forumet her da! Selv om jeg oppdaterer deg på snap daglig heheheh
 
Back
Topp