Mammakroppen

Har du begynt å trene igjen? Jeg har litt lyst til å begynne å trene igjen på treningssenteret, men lillebror sover jo sjelden flere timer i strekk.. så jeg vet liksom ikke hvordan barnepassen funker på babyer som han[emoji14]Foreløpig trener jeg bare hjemme med kettlebells og dumbells. Veldig lette og korte økter. Har null kjernemuskulatur..
Nei, har ikke det. Sliter jo med denne søvnen vi også så jeg vet ikke hvordan det ville gått. De bør gjerne sove i vognen i minst en time hvis de skal på barnepass. Gikk selvfølgelig akkurat glipp av påmeldingen til BabyBootcamp på senteret mitt, men kal definitivt melde meg på neste kurs.

Jeg prøvde å jogge litt forrige uke. Kjentes ut som om alle nedre deler skulle dette ut. Får holde meg til bekkenbunnstrening i noen uker til. Har så sykt lyst til å komme i form igjen. Kjenner at tålmodigheten er ikke-eksisterende.

Det samme gjør magen min. *grøss*
Tenk at jeg hadde sprettrumpe og ruter i magen for halvannet år siden! Vet at det krever hardt arbeid å komme dit igjen, så det streber jeg ikke etter akkurat nå.
Skjønner heller ikke hva som er forskjellen. Noen raser jo ned i vekt bare av å amme, selv om de spiser aldri så mye!

Har lest at når man ammer har man et hormon kalt prolaktin som hos noen stopper fettforbrenningen (tror det er pga østrogenproduksjonen holdes nede). Så mulig forbrenningen går opp når du slutter å amme. :)

Er nå en kilo under vekten da jeg ble gravid. Men er skikkelig myk blitt.. Og fått flat hengerumpe!! Dro på spinning her en dag for å forsøke å gjøre noe med saken, men fy flate hvor vond de setene er. Tror de har krympet siden forrige gang.. :p

Er nå en kilo under vekten da jeg ble gravid. Men er skikkelig myk blitt.. Og fått flat hengerumpe!! Dro på spinning her en dag for å forsøke å gjøre noe med saken, men fy flate hvor vond de setene er. Tror de har krympet siden forrige gang.. :p

Flat rumpe er nok årsaken til at jeg får på meg vanlige bukser igjen ;)

Back
Topp