Mammaklær!

Kjøpte noen gravidtruser og en tights fra lindex. Ikke så fornøyd med tightsen da den var gjennomsiktig og veldig slapp i stoffet

utrolig skuffet over KappAhl, hvertfall utvalget i fysisk butikk! Det besto av strømpebukser, singleter (svart og hvit) og ammebh og EN tights. Det var det! Herregud noe så umulig! Kjente jeg ble oppgitt da ekspeditøren sa «man kan jo kjøpe en størrelse større» …. Gled deg til du blir drektig du jenta mi tenkte jeg :hilarious: vurderer å gå tilbake til HM for å se en gang til, men vet ikke om jeg gidder…
Sjekket du Kay Day klærne? Der har de mye som er stort i størrelse og mykt

Jeg spurte tidligere i tråden, men forsøker meg igjen: noen som har prøvd klær fra merket Awan? Klærne der ser utrolig digge ut

Mange steder. Fleste nettbutikker. Bare å Google «bærejakke» Finn, bonprix, bæreglede, pinkorblue, mamalicious osv.
Har sett bonprix reklamere med de. Men har også sjekket brukeranmeldelser for bonprix og ikke turt å handle der. De andre har jeg ikke hørt om. Skal sjekke :)

Er det noen som har rukket å teste mammatights fra polarn o pyret? Jeg elsker jo kvaliteten på klærne derfra til ungene. Men har aldri prøvd voksenklær derfra.

Fikk tak i truser på Hunkemøller til en grei pris. De er uten søm og det er digg for ble så lei av H&M sine som til slutt gnagde seg inn i sidene. Tror det har noe med at de ble for små egentlig. Har akkurat byttet over til de nye etter å ha lagt på meg ca. 8 kg så langt :)

Kjører alt fra HM. Har en kontorjobb som krever mer formell stil, så har en chillegarderobe og en jobbgarderobe. Husker jeg riktig er det ikke rett i vanlige klær etter fødsel, så blir nok chillegarderobe i lang tid etter fødsel:shy:

De Mama strømpebuksene fra Hm som er tjukke, de er gode og har ok passform! Jeg kjøpte i strl XL, ville vanligvis gått for L . De sklir litt ned, men heller det enn press på lår
Jeg opplevde at de gikk opp i sømmen på dag to. Har også gått opp en størrelse.

Back
Topp