Lykkebabypåto
Flørter med forumet
Kjøpte noen gravidtruser og en tights fra lindex. Ikke så fornøyd med tightsen da den var gjennomsiktig og veldig slapp i stoffet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sjekket du Kay Day klærne? Der har de mye som er stort i størrelse og myktutrolig skuffet over KappAhl, hvertfall utvalget i fysisk butikk! Det besto av strømpebukser, singleter (svart og hvit) og ammebh og EN tights. Det var det! Herregud noe så umulig! Kjente jeg ble oppgitt da ekspeditøren sa «man kan jo kjøpe en størrelse større» …. Gled deg til du blir drektig du jenta mi tenkte jeg vurderer å gå tilbake til HM for å se en gang til, men vet ikke om jeg gidder…
Hvor kjøper man bærejakke?Hvis du har tenkt å bære barnet i sele/skal, kan du vurdere å handle bærejakke til vinteren. De kommer nesten alltid med eget innsett for gravidmagen.
Mange steder. Fleste nettbutikker. Bare å Google «bærejakke» Finn, bonprix, bæreglede, pinkorblue, mamalicious osv.Hvor kjøper man bærejakke?
Har ikke testet ut, hvor er de fra?Jeg spurte tidligere i tråden, men forsøker meg igjen: noen som har prøvd klær fra merket Awan? Klærne der ser utrolig digge ut
Det er et norsk merke. Klærne er ikke kjempebillige, men ser digge ut!Har ikke testet ut, hvor er de fra?
Har sett bonprix reklamere med de. Men har også sjekket brukeranmeldelser for bonprix og ikke turt å handle der. De andre har jeg ikke hørt om. Skal sjekkeMange steder. Fleste nettbutikker. Bare å Google «bærejakke» Finn, bonprix, bæreglede, pinkorblue, mamalicious osv.
Flere ganger. De er ikke de raskeste med levering, men har alltid fått det jeg har bestilt og betalingen som avtalt! Jeg er kjempefornøyd Siste kjøpet var gravid-snekkerbukse og jeg elsker den!! Anbefaler virkelig BonprixNoen som har handla fra bonprix??
Flott, da vet jeg det er trygt !Flere ganger. De er ikke de raskeste med levering, men har alltid fått det jeg har bestilt og betalingen som avtalt! Jeg er kjempefornøyd Siste kjøpet var gravid-snekkerbukse og jeg elsker den!! Anbefaler virkelig Bonprix
Jeg kjøpte også litt sommerklær fra Bonprix sist jeg var gravid. Er absolutt en trygg side.Noen som har handla fra bonprix??
Jeg opplevde at de gikk opp i sømmen på dag to. Har også gått opp en størrelse.De Mama strømpebuksene fra Hm som er tjukke, de er gode og har ok passform! Jeg kjøpte i strl XL, ville vanligvis gått for L . De sklir litt ned, men heller det enn press på lår
De tjukkeste? Altså tykkere enn 40 den?Jeg opplevde at de gikk opp i sømmen på dag to. Har også gått opp en størrelse.