Mammaklær!

Lil_sol

Forumet er livet
Mailykke <3
Utmarsj 2024
Hvor handler dere det?
Jeg tenker spesielt på truser og bukser, men alt annet er også velkomment! :happy:

Jeg synes det ofte er mye stygt tøy til vordende mødre, så tenkte denne tråden kunne være hjelpsom:hilarious:
 
Bonprix, men altså det er ikke så fine klær :laughing002 jeg har også lagret varsling på finn etter brukt. Så kommer jeg til å legge litt mer peng i et par finantrekk når jeg skal på noe.Prøve å føle meg litt fin denne gang..
 
Hvor handler dere det?
Jeg tenker spesielt på truser og bukser, men alt annet er også velkomment! :happy:

Jeg synes det ofte er mye stygt tøy til vordende mødre, så tenkte denne tråden kunne være hjelpsom:hilarious:
Jeg bodde i hm sine svarte mammatigths, og hadde svære ullgensere oppå så ingen merket at jeg var gravid før i 8mnd.. :oops:
 
Jeg er enig. Gravidklær er helt grusomme! Hvorfor lages de så stygge? Jeg handler en del omslagskjoler som jeg også kan bruke når baby skal ammes. Blir en del HM og OtherStories. Kjøper ikke gravid-klær, men klær som er vide og praktiske også etter fødsel :),
 
Cubas har tynne joggebukser som kommer med både vid og smal ankel. Kjempegode og plass til mye mage. Ellers er kay day serien fra kappahl kjempegode og veldig romslige i størrelsen. Jeg har gått ned over tyve kilo og likevel kunnet bruke den serien på det største så ser for meg å kjøpe noen av de joggebukse/tightsene der. Holder nok iallefall lenge med det. Ellers ser jeg for meg kjøpe noen gravid tights og bruke stor genser eller eventuelt kjole til utover høsten.
 
Prøvd å shoppe bukser i hele kveld, fant en deilig, fleksibel og myk penbukse på Vero Moda, men selvsagt var de helt utsolgt for riktig størrelse i hele landet. De hundre andre buksene jeg prøvde på kjøpesenteret var stort sett blæh, og det er lite gravidklær å finne i selve butikkene synes jeg. Noen tips til fysiske butikker på østlandet som har det? Er ingen fan av netthandel av klær, de passer liksom aldri.
 
Jeg har kjøpt de buksene som nevnes på Cubus. Har også kjøpt noen fine, myke bukser fra vero moda. De bruker å ha 2 for 600. Disse er fine, myke og med god stretch i livet.
 
Håper også på å finne mammaklær fysisk i butikk, men synes det er vanskelig. Har ikke sett så mye etter det enda, men det må jeg pent snart gjøre. Da jeg plukka bær i går satt jeg meg ned og da spratt knappen på overtrekksbuksa opp gitt :hilarious:
 
Kjøpte to bukser på HM, én til 399,- og én som var nedsatt til 100,-. Prøvde først den til 100kr og ble helt forelsket! Beste buksa ever! Prøvde den til 399 dagen etter.. Nedtur. Sitter ikke oppe og var bare sykt irriterende :banghead: Stakk på Hm en gang til og kjøpte en til av de som var nedsatt til 100kr
 
Handlet mye fra vero moda sin nettbutikk i 21. Så bruker nok det samme + litt nytt kanskje :cool14
 
Trengte ikke bruke gravidbukse før jeg var 6-7 mnd på vei sist, så har bare en fra før. Litt annerledes denne gangen kjenner jeg, så kan godt tenke meg litt flere, og som også kan være digge etterpå også. Kanskje jeg må krype til korset og stålsette meg for litt onlineshopping :nailbiting: :hilarious:
 
Kommer vel til å trenge mer klær denne gangen siden det enda er vinter når termin nærmer seg.
Syns forøvrig også det er merkelig at ikke utvalget i klær til gravide er bedre enn det er. Ser ut som de fleste produsentene tenker at det å være gravid gjør at man ikke bryr seg om hvordan man er kledd lenger :chicken:
 
Kommer vel til å trenge mer klær denne gangen siden det enda er vinter når termin nærmer seg.
Syns forøvrig også det er merkelig at ikke utvalget i klær til gravide er bedre enn det er. Ser ut som de fleste produsentene tenker at det å være gravid gjør at man ikke bryr seg om hvordan man er kledd lenger :chicken:
Hadde nøyaktig samme tanke da jeg så de grusomme grønne og røde jeansene HM hadde for noen år siden :hilarious:
 
Hahahaha, orker ikke :whacky011 :hilarious:
Blir nok mest kjoler på meg, finnes ganske mange gode gravidstrømpebukser heldigvis. Skjortekjoler er også veldig fint å ha til tiden med amming, synes jeg ihvertfall :)
Skulle ønske jeg hadde mer «kropp» til det, føler det ser ut som jeg har dratt på meg en potetsekk i sånne knelange skjortekjoler og liknende :dead: men det får vel heller bli det, enn grønne jeans:hilarious:
 
Kommer vel til å trenge mer klær denne gangen siden det enda er vinter når termin nærmer seg.
Syns forøvrig også det er merkelig at ikke utvalget i klær til gravide er bedre enn det er. Ser ut som de fleste produsentene tenker at det å være gravid gjør at man ikke bryr seg om hvordan man er kledd lenger :chicken:
Haha så sant. Nå skal du bli mamma = ikke noe poeng å kle seg pent/sexy (alt ettersom) lengre .

Noen som har prøvd kjoler/klær fra Awan forresten? Klærne ser så digge ut
 
Back
Topp