Jeg har en tights jeg har hatt i rundt 10 år som jeg bruker til vanlig, men også når jeg er/har vært gravid. Den er såååå myk og utrolig elastisk. Favoritt både med og uten mage. Den er fra röhnisch, men jeg angrer på at jeg ikke kjøpte to den gangen, for jeg har ikke funnet noen lik tights siden. Legger ved bilde. Når den er til vask har jeg brukt aimn sine sømløse tightser. Anbefaler å begynne å bruke de nå, så de kan strekke seg litt før den største magen kommer. Jeg brukte to under hele forrige graviditet og kjøpte to til mot slutten. De siste to ble litt for stramme. Men de har alle passet supert etter fødsel. Kjøpte samme str. som jeg bruker til vanlig.Noen som har tips til gode treningstights for gravide? Er 23+2 nå og plutselig har magen kommet - ser at jeg ikke kan bruke mine vanlige treningstights stort lenger Men en treningstights koster fort noen hundrelapper og størst utvalg er vel på nettet - så tar gjerne i mot tips! Trener mest styrketrening. Viktigste er at den ikke er gjennomsiktig, sitter godt og er behagelig
8 mnd gravid på bildet