Mammaklær

Noen som har tips til gode treningstights for gravide? Er 23+2 nå og plutselig har magen kommet - ser at jeg ikke kan bruke mine vanlige treningstights stort lenger:( Men en treningstights koster fort noen hundrelapper og størst utvalg er vel på nettet - så tar gjerne i mot tips! Trener mest styrketrening. Viktigste er at den ikke er gjennomsiktig, sitter godt og er behagelig:happy:
Jeg har en tights jeg har hatt i rundt 10 år som jeg bruker til vanlig, men også når jeg er/har vært gravid. Den er såååå myk og utrolig elastisk. Favoritt både med og uten mage. Den er fra röhnisch, men jeg angrer på at jeg ikke kjøpte to den gangen, for jeg har ikke funnet noen lik tights siden. Legger ved bilde. Når den er til vask har jeg brukt aimn sine sømløse tightser. Anbefaler å begynne å bruke de nå, så de kan strekke seg litt før den største magen kommer. Jeg brukte to under hele forrige graviditet og kjøpte to til mot slutten. De siste to ble litt for stramme. Men de har alle passet supert etter fødsel. Kjøpte samme str. som jeg bruker til vanlig.

8 mnd gravid på bildet

AB1E51B0-E2C7-4464-BBB0-F9826CC9327D.png
 
Jeg har en tights jeg har hatt i rundt 10 år som jeg bruker til vanlig, men også når jeg er/har vært gravid. Den er såååå myk og utrolig elastisk. Favoritt både med og uten mage. Den er fra röhnisch, men jeg angrer på at jeg ikke kjøpte to den gangen, for jeg har ikke funnet noen lik tights siden. Legger ved bilde. Når den er til vask har jeg brukt aimn sine sømløse tightser. Anbefaler å begynne å bruke de nå, så de kan strekke seg litt før den største magen kommer. Jeg brukte to under hele forrige graviditet og kjøpte to til mot slutten. De siste to ble litt for stramme. Men de har alle passet supert etter fødsel. Kjøpte samme str. som jeg bruker til vanlig.

8 mnd gravid på bildet

Vis vedlegget 372595
Takk for tips:happy: Får sjekke ut sømløs tights eventuelt! Kjøpte en fra we are fit, da det var salg. Men den var så stram og lite elastisk (ikke bare rundt magen, men overalt), så den varer nok ikke så lenge:p
 
Er det flere tips til treningstightser? Jeg elsker Reebok lux sin ordinære, men blir retur på gravid-tightsen. Er også litt usikker på icaniwill sin også. Er sykt kresen på ting som strammer på magen til vanlig, og ekstra kresen nå kjenner jeg. Har og prøvd å brette ned livet på mitt vanlig treningstøy, men det var døden:hilarious:
 
Er det flere tips til treningstightser? Jeg elsker Reebok lux sin ordinære, men blir retur på gravid-tightsen. Er også litt usikker på icaniwill sin også. Er sykt kresen på ting som strammer på magen til vanlig, og ekstra kresen nå kjenner jeg. Har og prøvd å brette ned livet på mitt vanlig treningstøy, men det var døden:hilarious:

Har bestilt flere gravid-tightser til trening og ikke funnet noen som er god for meg enda. Nå har jeg bare gitt opp. Bruker en treningsbukse fra Adidas som jeg har nedenfor magen:p
 
Har bestilt flere gravid-tightser til trening og ikke funnet noen som er god for meg enda. Nå har jeg bare gitt opp. Bruker en treningsbukse fra Adidas som jeg har nedenfor magen:p

Haha ja lurte på om jeg skulle gå for samme løsning! Noe slikt du bruker da?

https://www.getinspired.no/adidas/a...XTXN4cMJwoQhnMNQbFRz8DBOrW_rJbcBoCw4oQAvD_BwE

Har og snust litt på denne her, men var ikke sikker på om jeg gadd å bestille fra o store utland :p
https://www.nine-pine.com/products/asana-jogger-tall?variant=39496399519825
 
Har bestilt flere gravid-tightser til trening og ikke funnet noen som er god for meg enda. Nå har jeg bare gitt opp. Bruker en treningsbukse fra Adidas som jeg har nedenfor magen:p
Jeg har nettopp oppdaget hm sin supersoft treningstights. Den sitter faktisk helt fantastisk godt på magen min iallefall!
 
Hvordan vil du si størrelsen er? :D den så ganske magisk ut :D jeg har noen en annen seamless fra HM, den også funker, men denne så bedre ut :)
Vil egentlig si den er ganske normal i størrelsen, men jeg valgte å gå litt opp for å slippe at det skulle bli trangt. Jeg har normalt mye «swung» med relativt store hofter/rumpe og smal midje og måler vel sånn 105ish cm på det bredeste. Er normalt en 38-40 i bukser. Gikk for en L i denne, og den er veldig tøyelig og god, finnes ikke stram, men sitter likevel veldig bra på nå når jeg har mage iallefall. Har ikke testet den uten, så mulig den blir for vid oppe da!
 
Vil egentlig si den er ganske normal i størrelsen, men jeg valgte å gå litt opp for å slippe at det skulle bli trangt. Jeg har normalt mye «swung» med relativt store hofter/rumpe og smal midje og måler vel sånn 105ish cm på det bredeste. Er normalt en 38-40 i bukser. Gikk for en L i denne, og den er veldig tøyelig og god, finnes ikke stram, men sitter likevel veldig bra på nå når jeg har mage iallefall. Har ikke testet den uten, så mulig den blir for vid oppe da!
Så hvis jeg normalt kan bruke S så vil en M være nok? :) utsolgt på nett, men ser de har i butikker i nærheten :D
 
Da kjøpte jeg denne jeg også :D bare prøvd den på, men virker som ett godt kjøp :woot:
Så bra! Min var med på trening senest i går, sitter fremdeles som støpt ved 31+5:D
 

Vedlegg

  • 7847DA53-18CE-41EA-9FAD-95D15C76088F.jpeg
    7847DA53-18CE-41EA-9FAD-95D15C76088F.jpeg
    1.005,5 KB · Visninger: 27
Back
Topp