Mammaklær

Hvor får man tak i den diggeste tightsen?? jeg ønsker svart tights som funker under kjoler/skjorter/tunikaer. Kriteriet er at den skal være behagelig på uten å skli ned, og den kan ikke være gjennomsiktig
Håper at en god tights kan gjøre sånn at før-gravid-garderoben kan brukes enda litt lenger.
 
Hvor får man tak i den diggeste tightsen?? jeg ønsker svart tights som funker under kjoler/skjorter/tunikaer. Kriteriet er at den skal være behagelig på uten å skli ned, og den kan ikke være gjennomsiktig
Håper at en god tights kan gjøre sånn at før-gravid-garderoben kan brukes enda litt lenger.

Syns den jeg kjøpte på hm er veldig bra! Har ikke likt buksene derfra, så var skeptisk. Men den er så god og fin på. Har prøvd fra Anna field også og de var gjennomsiktige og altfor lange i beina til meg
 
Syns det knapt er utvalg i butikkene i Norge. Vet jeg kan bestilt på nett, men bukser har jeg erfart at er umulig å kjøpe uten å prøve. Noen som har vært på harrytur og vet om Sverige er bedre på utvalg i butikk enn Norge?
 
Noen som har tips til kjoler eller andre antrekk som kan passe en gravidkropp som skal i barnedåp (fadder i tillegg)?
Må ikke være "Mamma-klær", bare noe som passer en kropp som har fått mage :hilarious:
Jeg er litt seint ute med handel, så vet ikke om jeg rekker å bestille på nett. Men er det noen butikker som har vanlige klær som passer formålet? Eller tips til hvordan man kan modifisere allerede eksisterende klær i skapet? :happy:
 
Noen som har tips til kjoler eller andre antrekk som kan passe en gravidkropp som skal i barnedåp (fadder i tillegg)?
Må ikke være "Mamma-klær", bare noe som passer en kropp som har fått mage :hilarious:
Jeg er litt seint ute med handel, så vet ikke om jeg rekker å bestille på nett. Men er det noen butikker som har vanlige klær som passer formålet? Eller tips til hvordan man kan modifisere allerede eksisterende klær i skapet? :happy:
Finnes jo endel kjoler som er omslagskjoler, de kan jo passe både som gravid men også etterpå? :)
 
Finnes jo endel kjoler som er omslagskjoler, de kan jo passe både som gravid men også etterpå? :)
Artig du sier! Har egentlig tenkt samme tanken, bare at jeg har lyst til å prøve å sy meg en omslagskjole til jul :happy: Men tror ikke jeg rekker det på ei uke :hilarious:
Men det er et godt tips, skal absolutt kikke etter det!
 
Noen som har tips til kjoler eller andre antrekk som kan passe en gravidkropp som skal i barnedåp (fadder i tillegg)?
Må ikke være "Mamma-klær", bare noe som passer en kropp som har fått mage :hilarious:
Jeg er litt seint ute med handel, så vet ikke om jeg rekker å bestille på nett. Men er det noen butikker som har vanlige klær som passer formålet? Eller tips til hvordan man kan modifisere allerede eksisterende klær i skapet? :happy:
Mammatights, en t-skjortekjole eller lang t-skjorte i et pent stoff med en dressjakke over? Jakker er redningen for meg om dagen. Evt lang bluse eller genser i pen kvalitet. Mamma-blyantskjørt under hvis overdelen blir akkurat for kort til å fungere alene.

Så hyggelig at du skal være fadder!
 
Noen som har tips til kjoler eller andre antrekk som kan passe en gravidkropp som skal i barnedåp (fadder i tillegg)?
Må ikke være "Mamma-klær", bare noe som passer en kropp som har fått mage :hilarious:
Jeg er litt seint ute med handel, så vet ikke om jeg rekker å bestille på nett. Men er det noen butikker som har vanlige klær som passer formålet? Eller tips til hvordan man kan modifisere allerede eksisterende klær i skapet? :happy:
Eller se etter enkle julekjoler med drapering over magen :Heartred Nydelig til alle kropper!
 
Mammatights, en t-skjortekjole eller lang t-skjorte i et pent stoff med en dressjakke over? Jakker er redningen for meg om dagen. Evt lang bluse eller genser i pen kvalitet. Mamma-blyantskjørt under hvis overdelen blir akkurat for kort til å fungere alene.

Så hyggelig at du skal være fadder!
Tusen takk for gode tips :Heartred Da skal jeg jaggu kikke etter det!
Jeg syns klær er så vanskelig om dagen, heldigvis er kjoler generelt ganske digg å gå i :hilarious: Så skal klare å finne noe jeg liker tror jeg.
 
Hei, noen andre enn meg som føler gravidbuksene er litt slakke i toppen, føler mine bare de sklir ned. Kan ikke ha mindre størrelse pga det blir for stramt for bena.
Tenker jeg skal sy inn ekstra strikk i de jeg har.
 
Noen som har funnet ullstrømpebukser til gravide? Er frysepinne og bruker ull når jeg skal til og fra jobb og ofte på jobb for å ikke bli for kald
 
Hei, noen andre enn meg som føler gravidbuksene er litt slakke i toppen, føler mine bare de sklir ned. Kan ikke ha mindre størrelse pga det blir for stramt for bena.
Tenker jeg skal sy inn ekstra strikk i de jeg har.
Har akkurat samme problem! Jeg er brei over hoftene/store lår, så kan ikke gå ned i størrelse. Men de er jo alt for store i livet og i den magedelen :bored: Ganske irriterende egentlig, for vil av og til gå i jeans, men plagsomt at de sklir ned hele tiden. Jeg bruker my strømper og kjoler, det er mest behagelig.
 
Har akkurat samme problem! Jeg er brei over hoftene/store lår, så kan ikke gå ned i størrelse. Men de er jo alt for store i livet og i den magedelen :bored: Ganske irriterende egentlig, for vil av og til gå i jeans, men plagsomt at de sklir ned hele tiden. Jeg bruker my strømper og kjoler, det er mest behagelig.
Jeg er glad jeg kan det med å sy, så jeg kan fikse med ekstra strikk :smiley-angelic002
 
Hei, noen andre enn meg som føler gravidbuksene er litt slakke i toppen, føler mine bare de sklir ned. Kan ikke ha mindre størrelse pga det blir for stramt for bena.
Tenker jeg skal sy inn ekstra strikk i de jeg har.
Ja de er et mareritt syns jeg. Sagger jo med dem etter 10 skritt. Og linningen er jo sååå lav at alt av gensere og topper blir for korte. Mulig de blir bedre når magen blir større, men har egentlig ikke trua, er jo ingenting som holder dem oppe
 
Noen som har tips til gode treningstights for gravide? Er 23+2 nå og plutselig har magen kommet - ser at jeg ikke kan bruke mine vanlige treningstights stort lenger:( Men en treningstights koster fort noen hundrelapper og størst utvalg er vel på nettet - så tar gjerne i mot tips! Trener mest styrketrening. Viktigste er at den ikke er gjennomsiktig, sitter godt og er behagelig:happy:
 
Lurer på om jeg må lure frem noen sy-kunskaper selv:hilarious:

Nå har jeg sydd wn bukse la den ned ca 3 cm, og sydde en løpe gang. Så trakk jeg strikk gjennom som jeg har laget et hull i begge endene på og så fester jeg den på en knapp. Funket veldig bra. Holder seg fint over magen og kan sette meg og reise meg uten å føle buksen detter ned :love2
 
Hei, noen andre enn meg som føler gravidbuksene er litt slakke i toppen, føler mine bare de sklir ned. Kan ikke ha mindre størrelse pga det blir for stramt for bena.
Tenker jeg skal sy inn ekstra strikk i de jeg har.
Føle de inne sitter på over rompa. Strikkenholder seg oppe, men ser ut som en skikkelig segger med den. Ikke kunne jeg ha mindre str heller, for da hadde det blitt knebukse..
 
Back
Topp