Mammaklær?

Noen som har bestilt fra mamaliciouse? Ute etter erfaring med hvordan størrelsene er

Størrelse er som jeg normalt bruker. Jeg har vært veldig fornøyd med buksene også - HM buksene har sklidd fort ned for meg, mens disse buksene har sittet godt pga muligheten for stramming av strikken på undersiden av magen (innsiden av selve bukselinningen).

Størrelse er som jeg normalt bruker. Jeg har vært veldig fornøyd med buksene også - HM buksene har sklidd fort ned for meg, mens disse buksene har sittet godt pga muligheten for stramming av strikken på undersiden av magen (innsiden av selve bukselinningen).
Jeg er veldig fornøyd med hm buksene, men ikke så stort utvalg syntes jeg =p

Jeg er veldig fornøyd med hm buksene, men ikke så stort utvalg syntes jeg =p
Hvordan type bukser er du på jakt etter? De har alt fra klassisk jeans i ulike farger til boyfriend jeans, tightser og mer dressbukser og chinos på HM! [emoji4] Og husk at du trenger ikke investere i alt for mange klær denne perioden, men er greit med noen bukser å variere med i tillegg til at en eller to er til vask... [emoji4]

Hvordan type bukser er du på jakt etter? De har alt fra klassisk jeans i ulike farger til boyfriend jeans, tightser og mer dressbukser og chinos på HM! [emoji4] Og husk at du trenger ikke investere i alt for mange klær denne perioden, men er greit med noen bukser å variere med i tillegg til at en eller to er til vask... [emoji4]
Har 4 olabukser i forskjellige farger, men Skulle gjerne hatt en pen bukse. Ikke funnet det på hm her.. Men kan sjekke på nett, er vel større utvalg der

Har 4 olabukser i forskjellige farger, men Skulle gjerne hatt en pen bukse. Ikke funnet det på hm her.. Men kan sjekke på nett, er vel større utvalg der
Har sett flere penbukser på de ulike HM jeg har vært på [emoji6] Så det finnes helt sikkert på nett [emoji6]

Jeg har flere dongeribukser fra h&m, en tøybukse derfra (som er helt fantastisk!) også liker jeg godt de enkle hvite og svarte tskjortene deres[emoji1]

Hvordan syntes du kvaliteten er på buksene?
Jeg har en mamalicious bukse fra forrige svangerskap, en grønn olabukse. Den er helt super! Veldig "vanlig" i strl, jeg bruker vanligvis 26 i livet, og det er denne også. Passer fint frem til like før høygravid ;) den har også strikk som kan strammes/slakkes i livet, veldig praktisk (du vet sånn som en del baby-bukser har).

Back
Topp