Pepperknotten
Forelsket i forumet
Har kjøpt litt på Zalando, bestilte en del og sendte tilbake det jeg ikke ville ha. Gratis frakt! [emoji3] Hvis pengene kommer i retur også er jeg kjempefornøyd [emoji14][emoji846]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har aldri hatt problemer med det hos Zalando [emoji6] De er nokså raske med å tilbakebetale [emoji108][emoji6]Har kjøpt litt på Zalando, bestilte en del og sendte tilbake det jeg ikke ville ha. Gratis frakt! [emoji3] Hvis pengene kommer i retur også er jeg kjempefornøyd [emoji14][emoji846]
Har kjøpt litt på Zalando, bestilte en del og sendte tilbake det jeg ikke ville ha. Gratis frakt! [emoji3] Hvis pengene kommer i retur også er jeg kjempefornøyd [emoji14][emoji846]
bonprix, hm, besteller, asos, elloshar dere begynt med å tenke på mammaklær? Hvor kjøper dere isåfall?
Bare å velge kategori mammaklær [emoji6]Hva søker du på for å få opp mammaklær der?
Bare å velge kategori mammaklær [emoji6]
Ikke på zoolando, men på Zalando [emoji6]På zoolando? Finner ikke[emoji28]
Ikke på zoolando, men på Zalando [emoji6]
Bestilte det merket på Zalando - størrelsen var helt perfekt til meg [emoji6] bestilte min vanlige størrelse [emoji6] og både buksa og shortsen er veldig behagelige på[emoji6]Noen som har bestilt fra mamaliciouse? Ute etter erfaring med hvordan størrelsene er
Jeg har. Jeg er normalt medium og kjøpte i det. Alt foruten en topp passet perfekt, den ene toppen som ikke passet perfekt passet meg nå, men var ikke mye stretch i magen.Noen som har bestilt fra mamaliciouse? Ute etter erfaring med hvordan størrelsene er
Bestilte det merket på Zalando - størrelsen var helt perfekt til meg [emoji6] bestilte min vanlige størrelse [emoji6] og både buksa og shortsen er veldig behagelige på[emoji6]
Hvis du ser bort i fra at strikken over magen har løsnet litt i sømmen så er de helt supre [emoji4]Hvordan syntes du kvaliteten er på buksene?
Skjedde det fort eller?Hvis du ser bort i fra at strikken over magen har løsnet litt i sømmen så er de helt supre [emoji4]
Ja.. oppdaget det etter 1. eller 2.gangs bruk (kan selvfølgelig ha vært sånn når jeg fikk den uten at jeg har merket det)..Skjedde det fort eller?