Mammaklær?

Har kjøpt litt på Zalando, bestilte en del og sendte tilbake det jeg ikke ville ha. Gratis frakt! [emoji3] Hvis pengene kommer i retur også er jeg kjempefornøyd [emoji14][emoji846]

Har kjøpt litt på Zalando, bestilte en del og sendte tilbake det jeg ikke ville ha. Gratis frakt! [emoji3] Hvis pengene kommer i retur også er jeg kjempefornøyd [emoji14][emoji846]
Har aldri hatt problemer med det hos Zalando [emoji6] De er nokså raske med å tilbakebetale [emoji108][emoji6]

Har handlet litt på H&M, men synes generelt det er lite fine mamma klær. Jeg er en 150 høy og relativt smal alle andre steder enn over baby magen og puppene som bare har eksplodert i det siste og er ikke så glad i topper osv som er alt for vide rundt magen da jeg går rundt og føler meg som en klump [emoji28] men de har mange fine gravid bukser der.

Hva søker du på for å få opp mammaklær der?

16bb6ab89ec75e0260dd0168e2c462fd.jpg

Helt til høyre under passform [emoji846]

Noen som har bestilt fra mamaliciouse? Ute etter erfaring med hvordan størrelsene er
Jeg har. Jeg er normalt medium og kjøpte i det. Alt foruten en topp passet perfekt, den ene toppen som ikke passet perfekt passet meg nå, men var ikke mye stretch i magen.
Har bare kjøpt kjoler og topper derfra

Eg gler meg til å prøve kle fra ASOS i kveld

Back
Topp