Mammaklær?

Det er meningen at man skal kjøpe den str man er før babymagen kommer. Bruker du M til vanlig er det også M det i gravidklær. Men vær litt obs, jeg fikk masse vann i kroppen, og måtte opp en str i bukse fordi jeg ikke fikk plass til leggene :laughing005
Kanskje jeg må kjøre til nabobyen bare for å prøve litt etterhvert :) ser for meg at jeg kommer til å legge på meg mer enn bare mage.. ;)

Bare hyggelig [emoji4]
Forrige gang så kjøpte jeg overdeler i en eller to størrelser større.. [emoji4]
Må ha større allerede ser jeg.. puppene er blitt store, og dermed blir noen overdeler for korte og glir opp. Skal spørre ei venninne som fikk barn i høst om å få prøve noe av det hun har :)

Jeg er veldig fornøyd med skinny jeans fra hm. Brukte de i forrige svangerskap også. Dro dem fram i uke 10 siden magen plutselig kom frem :p de er forøvrig veldig gode etter fødsel også. Tror jeg brukte dem i 3-4mnd etter fødselen. God stretch i jeansen og i «beltet» på magen :)

Må ha større allerede ser jeg.. puppene er blitt store, og dermed blir noen overdeler for korte og glir opp. Skal spørre ei venninne som fikk barn i høst om å få prøve noe av det hun har :)
Veldig kjekt om du kan låne noen klær av henne [emoji4]
Er jo for så kort periode at det er dumt og kjøpe alt for mye nytt.. jeg ser an behovet etterhvert.. [emoji4]

Jeg er så heldig at jeg har to venninner som bruker samme str som meg som har vært gravide to ganger tidligere, så vi har en svær bag med gravid-og ammetøy som har gått på rundgang mellom oss de siste 3-4 årene ;) Det kommer stadig noen tilskudd, og nå er tøyet hos meg. Blir sannsynligvis siste runde da alle er fornøyde med å få to barn hver :)

..Men jeg må innrømme at jeg har kjøpt meg litt nytt både forrige gang og denne gangen, føler meg så fin når jeg er gravid at jeg bare MÅ ha litt som er helt nytt og helt 100% min stil:)

Kjøper klær fra Zalando, mamalicious, HM (mest bukser, toppene er så kjipe) og Asos.

Har begynt. Har ingen valg [emoji23] har kjøpt mest fra h&m og Stormberg. Men har kikka litt på Mamalicious og. Mye fint :D

Såg stormberg er kommet med en kolleksjon mammaklær. Det gleder en turglad gravid dame

Jeg er så heldig at jeg har to venninner som bruker samme str som meg som har vært gravide to ganger tidligere, så vi har en svær bag med gravid-og ammetøy som har gått på rundgang mellom oss de siste 3-4 årene ;) Det kommer stadig noen tilskudd, og nå er tøyet hos meg. Blir sannsynligvis siste runde da alle er fornøyde med å få to barn hver :)

..Men jeg må innrømme at jeg har kjøpt meg litt nytt både forrige gang og denne gangen, føler meg så fin når jeg er gravid at jeg bare MÅ ha litt som er helt nytt og helt 100% min stil:)

Kjøper klær fra Zalando, mamalicious, HM (mest bukser, toppene er så kjipe) og Asos.
Hvordan er asos i str??

Har endel gravid og ammeklær fra forrige graviditet :-) Men kjøpte et par gravidbukser på Hm idag! De er så sjukt gode :D

Har sett mye fint på asos, men har ikkje kjøpt noe enda [emoji5] kjenner jeg må gå til innkjøp av mammabukse, jeansene mine begynner å bli litt for stram [emoji85]

Kjøper fra asos! Er det bare meg eller er mammaklærne fra HM utrolig kjerring? Buksene er greie.. men overdeler?
Kjøper endel vanlig klær en str større en vanlig da :)

Har bestilt frå ASOS - pakken kjem mandag! Gleder meg!

Jeg bruker bare gravidklær og har gjort det lenge allerede. Har nesten bare klær fra H&M. Synes de er helt greie [emoji4]

Kjøpte en stor pose pent brukte mammaklær av ei på Facebook, er veldig lite av mine vanlige klær jeg klarer å ha på meg, da alt som antyder til å stramme over magen er kjempe ubehagelig.

16+1

Back
Topp