Mammaklær?

mathild

Mamma til verdens beste gull<3
har dere begynt med å tenke på mammaklær? Hvor kjøper dere isåfall?

Jeg har kjøpte en mammabukse på HM, men ikke begynt å bruke den.

Problemet mitt er å finne lange nok bukser, da gravidbukser sjelden kommer i differensierte størrelser i lengderetningen.

Jeg har også kjøpt en to-pack gravidstrømpebukser da jeg er veldig glad i å bruke kjoler.

Jeg må kjøre ca 15 mil for å kjøpe mammaklær. Liker ikke å handle klær på nett. Får aldri rett størrelse. Jeg liker å prøve klærne først.

Jeg har kjøpte en mammabukse på HM, men ikke begynt å bruke den.

Problemet mitt er å finne lange nok bukser, da gravidbukser sjelden kommer i differensierte størrelser i lengderetningen.

Jeg har også kjøpt en to-pack gravidstrømpebukser da jeg er veldig glad i å bruke kjoler.

Mamalicious har i alle fall så du kan velge 32 eller 34 i lengde på buksa. Finnes på nett og selges i noen gravidbutikker. Har gode bukser [emoji4] For meg blir HM-buksene fort slappe i rumpa og glir ned, Mamalicious har strikk du kan regulere i den delen som er en vanlig bukse (altså ikke i den elastiske mage-delen), da sitter de mye bedre på meg.

Mamalicious har i alle fall så du kan velge 32 eller 34 i lengde på buksa. Finnes på nett og selges i noen gravidbutikker. Har gode bukser [emoji4] For meg blir HM-buksene fort slappe i rumpa og glir ned, Mamalicious har strikk du kan regulere i den delen som er en vanlig bukse (altså ikke i den elastiske mage-delen), da sitter de mye bedre på meg.

Det skal jeg sjekke ut!
Synes rumpene i HM-buksene gjør rumpa flat og brei..

Har noen bukser som jeg kjøpte på h&m sist jeg var gravid. Kjøper nok ikke noe nytt, bruker nok de buksene jeg har og kjoler når det blir varmere [emoji5]

Har akkurat bestilt meg ett par bukser fra HM. Har kun ett par bukser som fortsatt passer så er på tide[emoji85]

Har kjøpt et par bukser på HM - magen kom mye tidligere denne gangen enn forrige gang så de er allerede daglig i bruk![emoji4]

Men tar gjerne i mot tips om butikker til andre bukser, gjerne noen med lommer foran.. [emoji4]

Butikken Svangerskapet på Majorstua i Oslo har mye fint. En del ganske dyrt, men syns ofte det er tilbud der, har selv handlet på opptil 70% forrige svangerskap. [emoji4]

Er 13+1 i dag og kjenner at det snart er på tide med en mammabukse. Tenke i utgangspunktet å gå på HM. Får se om jeg finner noe der ;)

Hvordan er det med størrelser... hva betyr str M? Er det str M i lår og rumpe, men plass til mage i livet? Pleier dere å gå opp i størrelse når dere kjøper gravidklær? Vi har ingen butikker her jeg bor som selger gravidklær, så jeg må sikkert bestille på nett når jeg får mage.

Hvordan er det med størrelser... hva betyr str M? Er det str M i lår og rumpe, men plass til mage i livet? Pleier dere å gå opp i størrelse når dere kjøper gravidklær? Vi har ingen butikker her jeg bor som selger gravidklær, så jeg må sikkert bestille på nett når jeg får mage.
Anbefales å kjøpe den størrelsen du bruker [emoji4]

Noen overdeler kan du kjøpe i vanlige butikker, men en størrelse større enn vanlig.. [emoji4]

Det er meningen at man skal kjøpe den str man er før babymagen kommer. Bruker du M til vanlig er det også M det i gravidklær. Men vær litt obs, jeg fikk masse vann i kroppen, og måtte opp en str i bukse fordi jeg ikke fikk plass til leggene :laughing005

Back
Topp