Mammaklær

Bærejakke? Om det er det jeg tror du mener så har jeg kun sett i hettegenser.. og har til gode å få kjøpt noe som er langt nok på ebay å wish. Bilda vise lange plagg, kommet til meg og når meg kanskje ned til navelen :p
Ja, søkte på maternity jacket, og en tykkere softshell jakke lignende. Går til rett under rumpen og jeg er 173 cm lang. Verdt 200kr i hvert fall :D en annen jeg kjenner har kjøpt denne på ebay, funker også som gravidjakke, og god, varm, lang. http://m.ebay.co.uk/itm/111858186522

Ja, søkte på maternity jacket, og en tykkere softshell jakke lignende. Går til rett under rumpen og jeg er 173 cm lang. Verdt 200kr i hvert fall :D en annen jeg kjenner har kjøpt denne på ebay, funker også som gravidjakke, og god, varm, lang. http://m.ebay.co.uk/itm/111858186522
Får prøve når vinteren nærmer seg litt mer , fikk ikke opp en eneste varm jakke nå :) den va fin :) tusen takk

Fødte i februar i år og jeg endte med å bruke tykke strikkegensere og ullskjerf i stedet for å kjøpe ny jakke, som jeg bare kom til å bruke en liten stund frem mot termin. Går nok for det samme i år, men satser på at magen er mye mindre denne vinteren :p

Hvilken str kjøpte du? Er så bekymret for å bestille i min str og så kommer den frem og er nærmere str til sønnen på 3,5 år enn en str s:p Det er i hvertfall typisk eBay;)

Hvilken str kjøpte du? Er så bekymret for å bestille i min str og så kommer den frem og er nærmere str til sønnen på 3,5 år enn en str s:p Det er i hvertfall typisk eBay;)
Er mellom M og L og kjøpte XL for å være sikker :P deilig størrelse, bedre med litt ekstra plass enn klistret til kroppen ;) går alltid opp en størrelse eller to når jeg bestiller fra Asia :P

Jeg måtte kjøpe mammabukse allerede rundt uke 8-9, ble bare kvalm av å ha klær som strammet rundt magen. Nå er jeg 15+2 og har absolutt behov for mammaklær - magen er på plass ja :)

Er mellom M og L og kjøpte XL for å være sikker :P deilig størrelse, bedre med litt ekstra plass enn klistret til kroppen ;) går alltid opp en størrelse eller to når jeg bestiller fra Asia :P
Siden jeg er s så får jeg kanskje prøve meg på en m jeg da:) Er så billig at hvis det ikke passer så kan jeg bestille en til i L:)

Jeg har kjøpt en god del mammaklær i dag. ;) Følte det var greit siden vi fikk bekreftet liv i magen i dag, og at vi da er 12 uker i morgen. De siste par ukene har jeg hatt det utrooolig ukomfortabelt i de vanlige buksene mine, og flekket de av med det samme jeg har kommet innenfor døren hjemme :P har fått ganske tydelig mage, men jeg tror de fleste antar jeg har lagt på meg hvis de har sett noe, for er ikke noen kulemage. Ser bare ut som jeg har lagt på meg :P har prøvd å skjule den da, men jeg tenker å slutte med det nå som nyheten snart er ute. Da kommer det nok til å være mange som tenker "oi, hun fikk jammen mage raskt!" :D

Har kjøpt noen vanlige bukser i en str større enn jeg bruker til vanlig :-) ubehagelig når buksene begynte å stramme på magen :-p

Jeg må få handlet inn litt bukser snart kjenner jeg. Foreløpig har jeg brukt strikk som forlenger på buksene:) Jeg har en haug med mammabukser i str. 34 fra da jeg gikk gravid med sønnen som jeg tenker å selge unna for en rimelig penge. Tenker jeg må opp i 38 nå:)

Jeg begynte allerede i uke 6 :O Var så sinnsykt dårlig så kunne ikke bruke noe annet, var ille nok med mammabukser :( Akupunktur med redningen, og fra uke 12 var kvalmen borte :) :)

Back
Topp