Mammaklær

No kidding! 9 veker og 14 veker på desse bildene..
64cbf19b0866140448e059af672db460
d3bcb9860030ab663f871e316ea1dd81
 
Oi! Må ærlig si jeg ikke håper magen kommer så fort denne gangen
 
Lykke til hihi er det veldig krise før?
Hvis det viser seg etter morkakeprøve at barnet er syk, blir svangerskapet avbrytes. Fant ut ifjor at vi er bærer av en genfeil og har mistet lille søster (levde 2 dager) til våres 2 barn (nå 7 og 5 år). Vi vil spare dei for eventuell endå mer sorg.

MEN! Eg har en veldig god følelse at der vokser nå en frisk liten spire i magehuset ❤
 
Hvis det viser seg etter morkakeprøve at barnet er syk, blir svangerskapet avbrytes. Fant ut ifjor at vi er bærer av en genfeil og har mistet lille søster (levde 2 dager) til våres 2 barn (nå 7 og 5 år). Vi vil spare dei for eventuell endå mer sorg.

MEN! Eg har en veldig god følelse at der vokser nå en frisk liten spire i magehuset ❤
Oi uff :( ja da skjønner jeg godt hvorfor ja
 
Ååååh, jeg håper du har rett, for jeg har så lyst på mage!! :D forrige gang, som også var min første, fikk jeg ikke mage før laaaaangt uti svangerskapet!

Hahah.. Å da kan du få min :p Gruer meg til å bli en hval. Jeg er egentlig høy og slank. Men med begge mine forrige var jeg nesten oppi tresifret tall på vekta før fødsel. Har slitt med kraftig bekkenløsning så får ikke beveget meg i noen av de forrige graviditetene. Så håper at alle gode ting er tre! ;)
 
Hahah.. Å da kan du få min :p Gruer meg til å bli en hval. Jeg er egentlig høy og slank. Men med begge mine forrige var jeg nesten oppi tresifret tall på vekta før fødsel. Har slitt med kraftig bekkenløsning så får ikke beveget meg i noen av de forrige graviditetene. Så håper at alle gode ting er tre! ;)
Får håpe du slipper så høy vektøkning denne gangen ❤️ jeg la bare på meg 11kg forrige gang, så jeg ble ikke så veldig tung egentlig, men klart det var tungt på slutten. Hadde også bekkenløsning, og var lei magen på slutten, men nå gleder jeg meg bare :D
 
Oi, 11 kg ja. Jeg la på meg 30! haha :) Men må innrømme at jeg småspiste endel da jeg syntes synd på meg selv pga sykemelding og krykker. Håper virkelig jeg kan være i jobb lenger denne gangen. Har regna ut at jeg kan ta ut ferie før permisjon og da må jeg holde ut til mars :)
 
La på meg under 10 kg sist, lurer på om det var 8, men husker ikke helt.. Var nesten bekymret pga jeg la på meg så lite.. Men pga sinnsykt oppblåst mage begynte jeg tidlig med mammabuksene ;)

Hadde 10min til overs før et møte i går og endte opp med å kjøpe ei mammabukse på salg :D
 
Når de vanlige klærne ble for små forrige gang så gikk jeg over til tights og tunika/kjole :) orker ikke de gravidolabuksene. Har spart litt fra sist heldigvis :)
 
Jeg har allerede kjøpt inn noen graviditetsbukser fra HM og Zalando som er lave i livet (uten tøystykke over magen). Har slitt med at de vanlige buksene mine strammer ubehagelig over magen på jobb, så det føltes ut som å komme til himmelen når jeg prøvde på en graviditetsbukse :) Ikke ser det ut som det er graviditesbukser heller :)
 
Jeg har allerede kjøpt inn noen graviditetsbukser fra HM og Zalando som er lave i livet (uten tøystykke over magen). Har slitt med at de vanlige buksene mine strammer ubehagelig over magen på jobb, så det føltes ut som å komme til himmelen når jeg prøvde på en graviditetsbukse :) Ikke ser det ut som det er graviditesbukser heller :)
Jeg likte også de veldig godt før magen ble for stor. Ble så lei av å sitte med åpen smekk på jobb :p
 
Jeg klarer bare ikke vanlige mammabukser med magebelte, så nå har jeg bestilt meg en jeans, en treggings og en leggings fra Zalando, pluss en chinos fra Asos med stretchfelt i linningen istedet. Håper det gjør susen. De kostet litt, men jeg ville kjøpe mammabukser som jeg faktisk synes er fine, og disse kan jeg bruke etter graviditeten også, så jeg tar de trolig i bruk med en gang. Skjermbilde 2016-08-27 kl. 20.07.53.pngSkjermbilde 2016-08-27 kl. 20.07.06.pngSkjermbilde 2016-08-27 kl. 20.07.23.pngSkjermbilde 2016-08-27 kl. 20.14.37.png
 
Haha! Eg og har sett på den 2. Noëlle! Mannen syns eg bur kjøpe den selebukse...
Uff, selebukse er jeg ikke noe fan av, men hver sin smak :D
 
Gi en pip om buksene med lav band fungerer, spent på det! Blir nok ikkje selebukse her, trur eg kjem til å se ut som en elefant :O
 
Gi en pip om buksene med lav band fungerer, spent på det! Blir nok ikkje selebukse her, trur eg kjem til å se ut som en elefant :O
Det skal jeg gjøre, men det er jo noen mnd til jeg virkelig får erfart hvordan de funker med magen ;)
 
Trenger tips til bukser som passer til "kontorbruk"! Bruker vanligvis svarte slimfit olabukser med høyt liv, på jobb, men de klemmer mye på magen, noe som er ubehagelig nå som magen er full av luft... Bør jeg kjøpe sånne mammabukser med én gang?
 
Back
Topp