Mammaklær

Trenger tips til bukser som passer til "kontorbruk"! Bruker vanligvis svarte slimfit olabukser med høyt liv, på jobb, men de klemmer mye på magen, noe som er ubehagelig nå som magen er full av luft... Bør jeg kjøpe sånne mammabukser med én gang?
Ikke noe i veien for å bruke mammabukser hvis du synes vanlige bukser blir ubehagelige.
 
Vet du om noen i typen svarte,slim fit? Aner ikke hvilke butikker jeg bør sjekke ut :)
H&M har mammatøy lett tilgjengelig i butikkene, men de fleste buksene har høyt magebelte. Det er det ikke alle som liker, så anbefaler å eventuelt prøve. Jeg foretrekker å kjøpe på nett, og da er Zara, Zalando eller ASOS å anbefale :)
 
Vet du om noen i typen svarte,slim fit? Aner ikke hvilke butikker jeg bør sjekke ut :)
Jeg kjøpte en svart slim-Fit på h&m i fjord. Kjøpte den i en str større enn jeg bruker til vanlig og brukte den hele graviditeten og barselperioden. God stretch kan man si. Kjøpte også noen bukser på lindex, men i fjord fant jeg kun bukser med lavt magebelte. Kjøpte et par på zalando også, men de var vanskelige i str.
 
Trenger tips til bukser som passer til "kontorbruk"! Bruker vanligvis svarte slimfit olabukser med høyt liv, på jobb, men de klemmer mye på magen, noe som er ubehagelig nå som magen er full av luft... Bør jeg kjøpe sånne mammabukser med én gang?

Hei. Jeg jobber på kontor og anbefaler deg følgende:
Tunika og tights :)
I starten av hver graviditet så har jeg brukt hårstrikk på knappene på buksene for å slippe å knappe igjen men likevell slippe å ha gravidbukser=) Har en lenger genser eller topp over så ingen ser det :)
 
Jeg har så lyst til å kjøpe mammaklær NÅ! Men faktum er at mine vanlige klær passer enda, så det blir nok litt bortkastet med penger. :p
Jeg tenker jeg kjøper mye basic og prøver å supplere med cardigans jeg kan bruke både før og etter svangerskapet. :)
 
Hei. Jeg jobber på kontor og anbefaler deg følgende:
Tunika og tights :)
I starten av hver graviditet så har jeg brukt hårstrikk på knappene på buksene for å slippe å knappe igjen men likevell slippe å ha gravidbukser=) Har en lenger genser eller topp over så ingen ser det :)
Smart!!! Takk for tips :) Har faktisk hatt hårstrikk på knappen i dag for å få litt mer pusterom :)
 
Når behovet melder seg:) Sist begynte jeg i uke 9, ettersom jeg var så oppblåst. Hårstrikk på knappen som andre nevner er også gull verdt:)
 
Digger mammabukser! Er så nydelig å dra over magen, så blir nok ikke lenge etter nyheten er ute før jeg tar de i bruk :)
 
Jeg er begynt. 8+5. Er nok oppblåst, men kjenner også livmoren over skambeinet. Blir så kvalm når buksen strammer over magen at det orker jeg bare ikke.
 
9+5 i dag. Kjøpte første mammabukse i går, fordi jeg ikke ville kjøpe en bukse som snart blir for liten :)
 
Bruker for det meste mammabukser eller slappe joggebukser, men kan funke med vanlige bukser med strikktrikset. Men mammabukser er jo uendelig ganger mer comfy!
 
Bruker kun sånne bukser med strikk i livet men som er finere en joggebukse. Rett og slett fordi ungene ikkje vet noko endå.
 
Eg kjøpte meg Mamma super skinny jeans på HM denne uka. Tok den på meg i dag og det var deilig! Er 9+6 i dag :)

Mi er sort, slim fit med magebelte i jersey. Er lei av strikketrikset etter et par uker.

Håper at jeg får mer fart på fordøyelsen når buksene ikke strammer.
 
Hvor bestiller dere mammaklær?
Jeg har bukser fra hm. Veldig fornøyd med dem. Som overdel brukte jeg mye cardigans sist. Kjøpte bare singletter i en str større enn jeg vanligvis bruker. Ellers vil jeg anbefale Purpless på ebay. Ok både amme og gravidklær til en snill penge :) har to ammetopper som også kan brukes som gravodtopper fra sist og har bestilt en kjole til jul som jeg venter på nå.
 
Jeg er så enormt følsom i livmor i starten når jeg er gravid, og klarer ikke at noe presser der nede så jeg begynte med grabidleggings og mine gamle gravidjoggebukser allerede i uke 5 :p men topper og kjoler osv bruker jeg nok ikke før magen popper ut ordentlig, sikkert rundt uke 16-18-20. Har bare noen få gravidklær fra forrige, ellers bruker jeg singlet fra h&m, de er gull å amme i også så to for en :D og carsigan over, eller mine vanlige ullgensere med stretch!
 
Last edited:
Back
Topp