Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noen som vet om det går an å få tak i mammabukser som ikke er skinny eller slim? Er så lei av å gå å dra opp buksa som siger ned hele tiden... [emoji28]
Mamalicious har mye fint! Men det er litt dyrere
Så fin den blomstrete buksen var. Er det HM?Vis vedlegget 253031Vis vedlegget 253032 skulle bestille noen klær fra H&M men får bare opp at produktene ikke kan legges i handlekurven
Så fin den blomstrete buksen var. Er det HM?
Hm. Fant den ikke i nettbutikken. Kanskje den akkurat ble utsolgt i det du var innom, og at det er derfor du ikke fikk lagt den i handlekurven?Yes [emoji4]
Den ligger på salget [emoji28]
Hm. Fant den ikke i nettbutikken. Kanskje den akkurat ble utsolgt i det du var innom, og at det er derfor du ikke fikk lagt den i handlekurven?
Takk, da fant jeg den. Skal sjekke om de har den i butikk i morgen. Vet aldri om jeg må ha S eller M i slike typer bukser. Greit at den sitter litt fint til jobb og sånn.Den ligger på salget [emoji28]
Takk, da fant jeg den. Skal sjekke om de har den i butikk i morgen. Vet aldri om jeg må ha S eller M i slike typer bukser. Greit at den sitter litt fint til jobb og sånn.
Bruker bare mammabukser nå. Hvertfall da jeg skal ut av huset, hjemme går jeg som regel med vanlig joggebukse [emoji4]
Bestilte nettop mere mammaklær fra ASOS.com [emoji4] Gleder meg veldig til jeg får det
Der jeg bestilte kjole sist svangerskap! Takk, jeg hadde helt glemt av den siden [emoji28]