Mammabukse

Noen som vet om det går an å få tak i mammabukser som ikke er skinny eller slim? Er så lei av å gå å dra opp buksa som siger ned hele tiden... [emoji28]

Håper noen kommer med tips om gode mammabukse utenom hm fordi her har de jo utsolgt for strl min hver gang jeg sjekker [emoji849]

Mamalicious har mye fint! Men det er litt dyrere

IMG_4814.JPGIMG_4811.JPG skulle bestille noen klær fra H&M men får bare opp at produktene ikke kan legges i handlekurven

Noen som vet om det går an å få tak i mammabukser som ikke er skinny eller slim? Er så lei av å gå å dra opp buksa som siger ned hele tiden... [emoji28]

Boob har noen som er løsere [emoji4] og noen av de er på 15 % nå [emoji16]

Last edited:
Den ligger på salget [emoji28]
Takk, da fant jeg den. Skal sjekke om de har den i butikk i morgen. Vet aldri om jeg må ha S eller M i slike typer bukser. Greit at den sitter litt fint til jobb og sånn.

Takk, da fant jeg den. Skal sjekke om de har den i butikk i morgen. Vet aldri om jeg må ha S eller M i slike typer bukser. Greit at den sitter litt fint til jobb og sånn.

Ja, det er sikkert lurt [emoji4] de er litt varierende i størrelse synes jeg

Bruker bare mammabukser nå. Hvertfall da jeg skal ut av huset, hjemme går jeg som regel med vanlig joggebukse [emoji4]
Bestilte nettop mere mammaklær fra ASOS.com [emoji4] Gleder meg veldig til jeg får det

Bruker bare mammabukser nå. Hvertfall da jeg skal ut av huset, hjemme går jeg som regel med vanlig joggebukse [emoji4]
Bestilte nettop mere mammaklær fra ASOS.com [emoji4] Gleder meg veldig til jeg får det

Der jeg bestilte kjole sist svangerskap! Takk, jeg hadde helt glemt av den siden [emoji28]

Der jeg bestilte kjole sist svangerskap! Takk, jeg hadde helt glemt av den siden [emoji28]

Jeg såg masse på den siden sist svangerskap, men bestilte aldrig noe. Men nå ble det en topp og en kjole [emoji4][emoji41]

Back
Topp