Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har begynt å bruke sånne bukser på jobb, fordi jeg fikk nye bukser som ikke var gode å ha på... [emoji85][emoji23] Er veldig oppblåst og det ser ut som at jeg er langt på vei... [emoji26] Var innom H&M for å kjøpe mammabukse til å ha hjemme, men de hadde ikke...
Var innom 2 andre butikker og de hadde ikke de heller... Må jeg handle på nett da eller?
Sist begynte jeg med gravidbukse da jeg var 12 uker på vei. Om det var luft, fett eller baby som var årsaken vet jeg ikke. [emoji23] Er redd magen kommer raskere denne gangen.
Her i byen hadde de den gangen et stort utvalg av bukser på h&m, men str 34 var den største str. de hadde. Hjalp ikke meg at de hadde 10 forskjellige modeller med 10 bukser av hver modell i str 32 og 34. Huff. Kjenner jeg fortsatt iriterer meg. [emoji21][emoji85]Håper de har fått et større spenn i str sine nå, for de gamle buksene er ganske brukt opp.
Hm sine er godeNoen anbefalinger om steder de har bra mamma-bukser?![]()
Jeg tror jeg faktisk må ha på meg mammabukse nå på jobb.. dette fordi jeg må gå med jeans i jobbuniformen og jeg takler ikke noe som strammer mot magen nå for det øker kvalmen. Sist jeg var gravid tok jeg ikke gravidbukse før uke 16 [emoji32]