Mammabukse

Foreløpig går de vanlige buksene fint på dagtid, men ikke om kvelden. Da er jeg skikkeli oppblåst. Får nok snart handle inn en mammabukse eller to, men vil ikke overdrive innkjøpene heller ennå. Er bare 6+0 :smiley-angelic006

Skal kjøpe en i morgen, er så sinnsykt oppblåst :(
Har en liggende i skapet på barnerommet hos pappa, så håper jeg får tatt en liten tur til han snart og :D

Går heldigvis med vanlige ennå. Synes HM sine er litt små i størrelsen, og en minker jo ikke akkurat når en er gravid... [emoji28]

Tenkte å lete fram gravidbuksene mine og se hva jeg har, trenger de ikke enda men godt å ha de tilgjengelig når behovet melder seg [emoji38]

Jeg har begynt å bruke sånne bukser på jobb, fordi jeg fikk nye bukser som ikke var gode å ha på... [emoji85][emoji23] Er veldig oppblåst og det ser ut som at jeg er langt på vei... [emoji26] Var innom H&M for å kjøpe mammabukse til å ha hjemme, men de hadde ikke...

Var innom 2 andre butikker og de hadde ikke de heller... Må jeg handle på nett da eller?

Jeg har begynt å bruke sånne bukser på jobb, fordi jeg fikk nye bukser som ikke var gode å ha på... [emoji85][emoji23] Er veldig oppblåst og det ser ut som at jeg er langt på vei... [emoji26] Var innom H&M for å kjøpe mammabukse til å ha hjemme, men de hadde ikke...

Var innom 2 andre butikker og de hadde ikke de heller... Må jeg handle på nett da eller?

De har litt dårlig utvalg i butikkene men de fleste skal ha noe...
Bestilte min vanlige størrelse sist og den passa fint :)

Sist begynte jeg med gravidbukse da jeg var 12 uker på vei. Om det var luft, fett eller baby som var årsaken vet jeg ikke. [emoji23] Er redd magen kommer raskere denne gangen.

Her i byen hadde de den gangen et stort utvalg av bukser på h&m, men str 34 var den største str. de hadde. Hjalp ikke meg at de hadde 10 forskjellige modeller med 10 bukser av hver modell i str 32 og 34. Huff. Kjenner jeg fortsatt iriterer meg. [emoji21][emoji85]Håper de har fått et større spenn i str sine nå, for de gamle buksene er ganske brukt opp.

Sist begynte jeg med gravidbukse da jeg var 12 uker på vei. Om det var luft, fett eller baby som var årsaken vet jeg ikke. [emoji23] Er redd magen kommer raskere denne gangen.

Her i byen hadde de den gangen et stort utvalg av bukser på h&m, men str 34 var den største str. de hadde. Hjalp ikke meg at de hadde 10 forskjellige modeller med 10 bukser av hver modell i str 32 og 34. Huff. Kjenner jeg fortsatt iriterer meg. [emoji21][emoji85]Håper de har fått et større spenn i str sine nå, for de gamle buksene er ganske brukt opp.

Kjøpte i str 44/46 ;)

Tipper jeg må begynne pm en uke eller to [emoji28] er i uke 8 nå og begynner føle meg litt rund ovenfor skambeinet. Men ser ikke akkurat gravid ut enda heldigvis [emoji4]

Ja. Men bare fordi jeg måtte ha meg ei ny bukse og kjøpte da likegodt ei mammabukse for å slippe å vokse ut av den med en gang :)

Har noen liggende i skapet fra i høst som jeg tenkte jeg skulle ta i bruk etterhvert som det er behov for det :-) foreløpig er det ikke det, men jeg er bare i uke 6.

Jeg er 5+4 og har tatt ibruk mammabukser. Jeg er skikkelig oppblåst og vanlige bukser er for små. Jeg bryr meg ikke om det er mammabukser, det skal være behagelig å gå med [emoji4]

Ja! Men det er andre barn for meg. Første barn begynte 12uker. Nå jeg er 8 uker. Men jeg kan ikke går på do so har vondt i margen lol!!!

Jeg er veldig spent på når behovet for mammabukse/tights etc melder seg. Blir stas å kjøpe den første. Er i uke 10 nå.

Har ikke kjent behov for det så langt, men så er det jo enda veldig tidlig :) Ser på magebilder fra sist svangerskap at jeg fortsatt brukte vanlige jeans i uke 21 (med lavt liv og/eller strikk).

Jeg tror jeg faktisk må ha på meg mammabukse nå på jobb.. dette fordi jeg må gå med jeans i jobbuniformen og jeg takler ikke noe som strammer mot magen nå for det øker kvalmen. Sist jeg var gravid tok jeg ikke gravidbukse før uke 16 [emoji32]

Jeg tror jeg faktisk må ha på meg mammabukse nå på jobb.. dette fordi jeg må gå med jeans i jobbuniformen og jeg takler ikke noe som strammer mot magen nå for det øker kvalmen. Sist jeg var gravid tok jeg ikke gravidbukse før uke 16 [emoji32]

Samme her, jeg er bare 7+2, men blir super duper kvalm av at noe strammer på magen, vurderer å shoppe inn mammabukser allerede...
Vil jo helst bare gå i joggebukser, men det tar seg ikke så godt ut på jobben :) hihi

Back
Topp