Mammabukse

Samme her, jeg er bare 7+2, men blir super duper kvalm av at noe strammer på magen, vurderer å shoppe inn mammabukser allerede...
Vil jo helst bare gå i joggebukser, men det tar seg ikke så godt ut på jobben :) hihi

Her å! Var på HM og så etter mammabukse her om dagen men jeg ligger liksom midt mellom 2 størrelser, så ble ikke noe kjøp:/
Noen som har noen tips til hvor man kan kjøpe gode mammabukser?

Samme her, jeg er bare 7+2, men blir super duper kvalm av at noe strammer på magen, vurderer å shoppe inn mammabukser allerede...
Vil jo helst bare gå i joggebukser, men det tar seg ikke så godt ut på jobben :) hihi

Tenker det er ingenting galt i å gå med mammabukse når det gjør at vi slipper bli kvalm og ikke fungere i hverdagen [emoji85] har fått kommentar på det allerede at det var tidlig, men når det er noe så hjelper så får det søren meg bare vær sånn [emoji23]

Har begynt med mammabukse i dag.:woot:
Er sykemeldt og har gått mye i joggebukse og en veldig stretchy olabukse de siste par ukene. I dag tok jeg på en annen olabukse og det var så ubehagelig. Fant fram mammabuksene i stedet og hjelpes så deilig det var.:Heartbigred Er 9+1 i dag og veldig oppblåst, men sist begynte jeg ikke før i uke 12. Er jo mye lettere å ty til når man allerede har buksene liggende.

Jeg er 8+3 i dag, og er så sinnsykt oppblåst! I går kveld klarte jeg ikke kneppe igjen knappen på olabuksa jeg hadde hatt på meg hele dagen. Også så kvalm av den knappen da! Så tror nok at det blir innkjøp av mammabukse veeeeeeldig snart! Kan jo ikke gå å traske i joggebukse hele dagen heller :hilarious:

Jeg begynte med mammabukse i dag, er så oppblåst og magen kom mye fortere denne gangen. Overraskende fort [emoji50] Har slott mye med kvalme så det var godt å slippe presset fra en trang dongeribukse [emoji13]

Kjøpte min aller første mammabukse idag! Å den var så god [emoji7][emoji173]

Jeg tok i bruk mammabukse for første gang idag siden jeg hadde en som passet fra forrige svangerskap [emoji4] det var såååå deilig [emoji322][emoji4] imorgen blir en tur til Sverige på shopping, da skal jeg se etter mere gravidklær [emoji4]

Jeg tok i bruk mammabukse for første gang idag siden jeg hadde en som passet fra forrige svangerskap [emoji4] det var såååå deilig [emoji322][emoji4] imorgen blir en tur til Sverige på shopping, da skal jeg se etter mere gravidklær [emoji4]

Hvor ser du da? [emoji85]

Jeg bruker så lite bukser, helst behagelige skjørt og kjoler, og de få buksene jeg har er ikke for stramme ennå. Men gleder meg til å bruke mamma-bukser,de ser digg ut

Jeg vurderer å begynne nå. Får vondt i magen utover dagene og må kneppe opp buksa hele tiden. Ikke verdt det lenger...:p

Kjenner at det er veldig veldig deilig å gå i sykepleieruniform hver dag på jobb :D Hjemme blir det bare joggebukse. Har en litt løstsittende bukse som jeg bruker når jeg skal ut av huset, men må nok få kjøpt meg noen mamma-jeans snart :) Litt kjedelig å ha på den samme buksa hver gang jeg skal noe :p

Har brukt det flere uker allerede, for jeg er så oppblåst! [emoji1]

Startet for noen uker siden (er uke 12), men har gått med løse bukser og joggebukser på jobb for at ikke foreldrene skal se at jeg er gravid [emoji23] trodde jeg i hvert fall [emoji849] men nå er det fritt frem, da jeg har sagt det til foreldrene! Gleder meg til å gå med hva jeg vil [emoji1360][emoji1360]

Jeg begynte nå i helga, er 14+2 nå. Kjøpte en bukse på torsdag. Må nok gå til innkjøp av noen flere. Flere av buksene har blitt for stramme og synes det er så ubehagelig.

Jeg har ikke vært helt komfortabel med å gå til innkjøp av mammabukse ennå, da jeg synes det er litt kleint å kjøpe og prøve sånne bukser når jeg ikke har spesielt mye gravid mage, bare en stor og oppblåst mage i stede [emoji28] Jeg har derimot kjøpt verden beste bukse-tights på Cubus, som jeg helt sikkert kan vokse mere i etterhvert. Den ser ut som en bukse, men er en tights med lommer og masse stretch. Den heter Jenny Tights [emoji4] Anbefales! Billig er den også! [emoji1303]

Var på loftet i går og hentet gravidtøy fra forrige svangerskap. Vasket de opp i dag, så i morgen blir første dag med gravidbukser på jobb.

Back
Topp