Mammabukse

FrøkenØ

Glad i forumet
Oktoberfruene 2018
Augustbarna 2021
Er det noen som har startet å bruke mammabukse ennå? Eller når tenker du å begynne med det? [emoji4]

Har ikke behovet for det enda føler jeg :) Tror jeg begynte med det i uke 16 sist, så er forberedt på at magen kan komme litt raskere denne gangen :) Gleder meg til å bruke det, det er sååååå behagelig[emoji1376]

Trenger det ikke enda, men bruker det så fort buksene jeg har nå ikke er behagelige lenger :-)

Jeg er så oppblåst at jeg faktisk har vurdert det.. men når jeg står i butikken - så får jeg meg liksom ikke til å kjøpe det [emoji85] vet ikke hva som stopper meg, men.. kanskje at det blir så virkelig alt sammen [emoji23][emoji85]

Sist begynte jeg i uke 9.

Ikke enda. Men kommer til å kjøpe det om ikke så lenge! Blir ekstra kvalm av disse buksene mine som presser på magen... [emoji849]

Nei, og forhåpentligvis blir det lenge til [emoji4] brukte det ikke med de to yngste i det hele tatt

Jeg kjøpte meg en på HM i går, men håper jeg slipper å bruke den helt enda (7+6 i dag).
Buksene mine passer fint fortsatt, men blir så kvalm av alt som er stramt, så blir en del kjole og strømpebukse om dagen.

Jeg begynte vel rundt uke 20 sist. Men da hadde jeg allerede hatt behov en stund. Så jeg kommer nok til å kjøpe snart, plutselig er behovet der. Og det verste jeg vet er stramme bukser :p

Ikke enda, men bruker strikker for å holde buksa sammen. Har ikke sjans til å lukke buksa. Er det noen som vet hvor de har sånne bånd man kan bruke for å skjule at man har åpen buksesmekk? Mener jeg kjøpte det på hm sist men fant ikke denne gangen

Jeg syns HM sine var bra. Satt godt, stort utvalg og rimelige. Jeg hadde to sist og de ble brukt opp [emoji15]

Jeg likte de også, men de var så variable i størrelsen husker jeg! Brukte alt fra 38 som jeg har til vanlig, til 42 liksom ;p Fra samme merke!

Jeg kjøpte meg en på HM i går, men håper jeg slipper å bruke den helt enda (7+6 i dag).
Buksene mine passer fint fortsatt, men blir så kvalm av alt som er stramt, så blir en del kjole og strømpebukse om dagen.

Jeg og! Men ruller strømpebuksa ned under magen når jeg sitter for jeg blir så kvalm [emoji23]

Den dagen jeg føler meg oppblåst er det nok fram med gravid tightsene [emoji12]

Vurderer det nå. Er ikke av den tynneste typen til vanlig. Og er veldig oppblåst pga progesteron støtte. Sist begynte jeg også rundt nå. Sitter på jobb nå etter lunch og måtte kneppe opp buksen. Blir kvalm av at buksen strammer.

Vurderer det nå. Er ikke av den tynneste typen til vanlig. Og er veldig oppblåst pga progesteron støtte. Sist begynte jeg også rundt nå. Sitter på jobb nå etter lunch og måtte kneppe opp buksen. Blir kvalm av at buksen strammer.
Blir man mer oppblåst av det altså ? har lurt på det for jeg er så sykt oppblåst at jeg føler at det ser ut som om jeg gar lagt på meg 15 kg
Jeg ble oppblåst sist også å gikk da på samme medisiner: crinone x2, klexane, og prednisilon.
Men jeg er enda mer oppblåst denne gangen.
Kjennes ut som om magen har blitt pumpet opp med luft

Så fort jeg ikke får mine nåværende på meg eller de føles ubehagelige å ha på. [emoji28]

Back
Topp