Mamma eller pappadalt?

Mammadalter garantert! :p
 
Mammajente all the way, men så er det meg hun er mest med. Pappaen jobber mye og driver ellers med ting på gården til et familiemedlem. Er ganske irritert på akkurat den siste biten. Men han kan jo da takke seg selv når jenta kun vil være med meg.
 
Begge våre (mine :p) er skikkelig mammadalter :Heartblue:Heartpink
 
Eldste skifter litt, men vært litt mer mammadalt etter at lillebror ble født. Lillebror er 3 mnd og puppegutt ;)
 
Veldig mammadalt litt til pappas fortvilelse, men passer på at bare de to finner på ting alene. I dag skal de spille fotball med venner uten meg :)
 
2 år, og vært ekstremt pappadalt siste året. Enda vi fortsatt ammer. Mammadalt mellom kl 19-05 da, ellers er det pappa som gjelder. Begynt å jevne seg ut litt mer nå da.
 
Ungene har sterkest tilknytning til meg. Av ulike grunner, men det er logisk.
 
3åringen er egentlig begge deler. Han er ganske bestemt på hvem han vil sitte på siden av/hvem som skal ta kveldsstell/hvem som skal være med opp, osv. (ikke alltid at han får viljen sin da) Men det varierer fra dag til dag hvem av oss det er. Som regel foretrekker han den av oss som han har vært mest sammen med den dagen, merkelig nok.
Lillesøster på 8mnd er fremdeles mye mer sammen med meg og ammer en del og. Så hun er nok mammadalt, om vi kan kalle det det i den alderen.
 
Jeg har en sønn på 4 år og han er veldig mammadalt. Vi fikk en datter for 7,5 mnd siden og hun vet vi ikke ennå. Hun er forsatt avhengig av mamma.
 
Han er skikkelig mammadalt, samboeren er ganske furt over det og sier det er fordi jeg gir etter for alt, noe som overhode ikke stemmer.
Han er nok mammadalt for jeg gjør nesten alt. Legger han, henter han om morgenen, kjører og henter i bhg, bader han, finner på ting ute, finner mat osv....... ;)
 
Lille på snart 11 mnd er helt ekstremt mammadalt, noe som pappa’n syns er litt trist.
Spent på om det endrer seg nå som jeg skal tilbake på jobb og hun skal være et år hjemme sammen med pappa på dagen :)
 
De fire eldste var mammadalter. Nummer fem var, og er pappaen si jente. Sjettemann er fremdeles et ubeskrevet blad.
 
Han er skikkelig mammadalt, samboeren er ganske furt over det og sier det er fordi jeg gir etter for alt, noe som overhode ikke stemmer.
Han er nok mammadalt for jeg gjør nesten alt. Legger han, henter han om morgenen, kjører og henter i bhg, bader han, finner på ting ute, finner mat osv....... ;)

Hørtes kjent ut!!
 
Her er det pappa som gjelder. Vi har nettopp fått en til baby, og pappaen har vært i permisjon siden før fødsel og da ble hun på 2 skikkelig pappadalt. Bare pappa som skulle legge, bade ordne mat, leke, kose etc. Nå som baby er her er hun blitt litt mer mammadalt, men hun er fremdeles veldig klar på at pappa skal gjøre ditt og datt.
 
Back
Topp