Making babies♡

Haha, jeg veeet:woot: Sprø tanke!! Blir meget spennende med neste test! Bare synd jeg ikke har flere her og nå vente til torsdagmorgen:dead:
Hvordan ligger dere an i løypa da, om det er lov til å spørre om? Dere har jo så absolutt potensialet for en suuupersøt mini-M dere også!!:Heartred:Heartred

Vi prøver, men ikke mer enn at vi ikke bruker prevensjon. :p Tar det litt som det kommer. :D
 
11 dpo

Våknet opp i dag og tenkte at jeg har aldri følt meg så sikker på at jeg er gravid før test før. Har alle symptomer inkludert opp om natten for å gå på do..o_O

Testen viste (i mine øyne) svak, svak positiv. Det er en strek der, men den er veldig vanskelig å se og så og si umulig å få på bilde. Mannen er ikke overbevist for å si det sånn:hilarious:
Jeg tar ny test om to dager og håper vi kan juble da:happy:
Vis vedlegget 334939
Har egentlig lagt meg for kvelden, men måtte skru opp lysstyrken min litt nå for å få en ordentlig god titt på denne testen din og jeg ser definitivt noe! :D Krysser fingre og tær for sterkere linje veldig snart :Heartred
 
Har egentlig lagt meg for kvelden, men måtte skru opp lysstyrken min litt nå for å få en ordentlig god titt på denne testen din og jeg ser definitivt noe! :D Krysser fingre og tær for sterkere linje veldig snart :Heartred
Beklager at jeg forstyrret nattesøvnen din:hilarious:
Jeg sliter med å se streken på bildet, men det var tydelig en svakstrek der i virkeligheten, så blir veldig spennende å se hva som dukker opp på test i morgen:nailbiting:
 
12 dpo
Klaarte ikke å vente til i morgen så røk på en babyplan test etter å ha holdt meg i bare tre timer. Men, den var unektelig positiv den, så om dette går veien blir en liten en rundt 23.mai:woot:
Screenshot_20200909-152228_Gallery.jpg
 
Last edited:
12 dpo
Klaarte ikke å vente til i morgen så røk på en babyplan test etter å ha holdt meg i bare tre timer. Men, den var unektelig positiv den, så om dette går veien blir en liten en rundt 23.mai:woot:
Vis vedlegget 335094

Wææææh! Så gøy :D Og shit - det gikk jammen fort ❤️ Gleder meg til å følge dere. Gratulerer så mye!
 
Wææææh! Så gøy :D Og shit - det gikk jammen fort ❤️ Gleder meg til å følge dere. Gratulerer så mye!
Ja, det gikk nesten litt vel fort:hilarious: Klarer ikke helt å ta det inn over meg, kjenner jeg. Trenger nok noen dager på å forstå det:woot:
 
4+0
(Sånn ca i følge termin kalkulator)

Skulle egentlig ta test i dag tidlig, men jeg glemte det pga en liten tøysekopp som hadde konsert hele natten og to stk foreldre som var helt utslitt i morges:hilarious: Blir nok en test i morgen bare for å sjekke økningen.

Av symptomer er jeg kvalm/uggen og har litt murringer og strekk i lysken. Er også sykt tungpustet, noe jeg kom på at jeg var de første ukene de to andre gangene også så det er vel en tingo_O

Klarer ikke helt å ta inn over meg at jeg er gravid. Kjenner det er veldig annerledes denne gang enn med første, men klarer ikke helt å sette fingeren på hva som er annerledes:confused005

Ser frem til å komme over en del milepæler! Første er om en uke: 5+0:dance008
 
Gratulerer
 
Gratulerer så mye med nr 2 på vei ❤️
Utrolig gøy at det gikk så fort og at magefølelsen på klaff stemte :)
 
4+1
Dagens test var veldig positiv så håper dette går veien:woot: Var ikke kvalm da jeg våknet i dag, så da begynte tankene å rulle, men skal prøve å ikke overanalysere alt enda og heller bare glede meg over finfin test:Heartred Om det ikke går veien så har jeg i hvertfall gledet meg, kontra om det går veien og det bare har vært en negativ opplevelse. Det er bortkastet det!

Screenshot_20200911-112116_Gallery.jpg

♡Herligheeeet, tenk at minien kanskje skal bli storebror i mai:woot::happy:
 
5+0
En milepæl er nådd, men jeg føler meg alt annet enn gravid. Ingen symptomer eller tegn på at det er noe der inne.
Vurderer å kjøpe en cb-digital og se hva den sier:nailbiting: Har liksom ikke helt troen så hadde jo vært greit med en liiten pekepinn på hva som foregår. Risky prosjekt- jeg vet:hilarious:
 
5+1
Har hatt bittelitt brunlig utflod. Vet at det ikke trenger å bety noe, men siden det er helt likt sist SA mtp på symptomer som forsvant, dårlig følelse og spotting så tenker jeg at det ikke blir noen maispire. Om det går den veien så håper jeg at jeg spotter noen dager sånn som sist før det begynner å blø og smertene kommer- for jeg og mannen skal i bryllup i helgen:dead:

Men, et spm.. Om det faktisk er en SA på gang, men jeg ikke blør- bør vi likevel unngå sex for å være på den sikre siden? I så fall har jeg en mann som kommer til å bli riimelig skuffet:hilarious:
 
5+1
Har hatt bittelitt brunlig utflod. Vet at det ikke trenger å bety noe, men siden det er helt likt sist SA mtp på symptomer som forsvant, dårlig følelse og spotting så tenker jeg at det ikke blir noen maispire. Om det går den veien så håper jeg at jeg spotter noen dager sånn som sist før det begynner å blø og smertene kommer- for jeg og mannen skal i bryllup i helgen:dead:

Men, et spm.. Om det faktisk er en SA på gang, men jeg ikke blør- bør vi likevel unngå sex for å være på den sikre siden? I så fall har jeg en mann som kommer til å bli riimelig skuffet:hilarious:

Håper du tar feil :Heartred Jeg tror at enten så er det liv laga eller ikke. Sex skal ikke spille noen rolle på dette tidspunktet.. Men jeg tør ikke være altfor bastant :rolleyes: (prøver2018 med nytt nick)
 
Håper du tar feil :Heartred Jeg tror at enten så er det liv laga eller ikke. Sex skal ikke spille noen rolle på dette tidspunktet.. Men jeg tør ikke være altfor bastant :rolleyes: (prøver2018 med nytt nick)
Det er sant:happy: Får bare vente å se hva som skjer. Er ikke noe jeg kan gjøre verken fra eller til uansett:)
 
6+1
Er en uke siden jeg hadde brunlig utflod første gang og har enda ikke skjedd noe mer. Har vært kvalm de to siste dagene ifb med sult og om morgenen, så nå begynner jeg plutselig å få et ørlite håp igjen:nailbiting:
Var hos legen og målte hcg i går og i dag, så blir spennende å se hva resultatet blir på mandag.
 
6+1
Er en uke siden jeg hadde brunlig utflod første gang og har enda ikke skjedd noe mer. Har vært kvalm de to siste dagene ifb med sult og om morgenen, så nå begynner jeg plutselig å få et ørlite håp igjen:nailbiting:
Var hos legen og målte hcg i går og i dag, så blir spennende å se hva resultatet blir på mandag.
Krysser fingrene for deg! ❤️
 
7+2
Fikk tilbakemelding fra legen om at blodprøvene viste fin hcg-stigning og at verdiene var helt innafor der de skulle være♡

Det var en lettelse, men ikke overraskende da jeg har vært kvalm siden den dagen jeg tok første måling:hilarious: Nå er kvalmen ganske konstant gjennom dagen, men definitivt verst om morgenen. Det kommer i bølger og er mye verre enn sist svangerskap:bored: Det er vel livets ironi som slår til igjen..:shifty::hilarious:

Har bestilt TUL til november når jeg er 12+4. Spennende, spennende:woot:
 
Back
Topp