Making babies♡

Gratulerer med 1-åring
 
Tok første EL test på ganske så lenge og den ser ut til å nærme seg positiv:) Det stemmer også greit med ff-appen. Skikkelig spennende å være i gang igjen kjenner jeg! Håper på kort prøveperiode:happy:
 

Vedlegg

  • Screenshot_20200825-145332_Gallery.jpg
    Screenshot_20200825-145332_Gallery.jpg
    12,4 KB · Visninger: 55
Tydelige EL smerter ved venstre eggstokk og iling nedover beina. Da er det bare en ting å gjøre.. :rolleyes:
 
Klinkende klar positiv el-test i går, så da er vel eggløsning i dag og 1 dpo i morgen? Er litt utav gamet så har glemt hvordan man regner seg frem til dette her:hilarious:
 
Klinkende klar positiv el-test i går, så da er vel eggløsning i dag og 1 dpo i morgen? Er litt utav gamet så har glemt hvordan man regner seg frem til dette her:hilarious:
Stemmer det! El kan da skje i løpet av de neste 12-48 timene, så man skal ta det med en lite plype salt om man planlegger å teste tidlig da, siden man kan strengt tatt være en dag senere på vei enn man tror. Dette blir veldig spennende da :D
 
Regner med at jeg er 2 dpo i dag:nailbiting: Gleder meg til å teste! Merker at jeg har mye(!) mer roen og tålmodighet denne gangen mtp testing enn før jeg fikk mini. Nå har jeg mer enn nok med å løpe etter min aktive 1 åring:hilarious:
 
4 dpo.
Jeg er ikke med i dpo land i det hele tatt. Måtte inn å sjekke appen hvor jeg ligger i løypa:hilarious: Det er forsåvidt en veldig positiv ting for da er ikke prøvingen like altoppslukende som sist.

Tenker å ta en test tidligst tirsdag om en uke, da er jeg 11 dpo. Har merket endel på kroppen de andre gangene jeg har vært gravid, så regner med at jeg aner ugler i mosen om det skjer igjen:)
 
7 dpo
I kveld har jeg hatt murringer nedover i det ene låret. Det samme symptomet hadde jeg 7/8 dpo begge gangene det klaffet. Lov å bli litt håpefull da?:angelic:
 
7 dpo
I kveld har jeg hatt murringer nedover i det ene låret. Det samme symptomet hadde jeg 7/8 dpo begge gangene det klaffet. Lov å bli litt håpefull da?:angelic:

:nailbiting:
sååå spennende!! Vi burde jo få baby samme dag neste gang også? :angelic:
 
Last edited:
:nailbiting:
sååå spennende!! Vi burde jo få baby samme dag neste gang også? :angelic:

(Duria som har skiftet brukernavn btw)
Nå ble jeg et sekund veldig forvirret før jeg fikk lest hele kommentaren:hilarious: Gratulerer med nytt brukernavn! Sier meg helt enig! Burde så absolutt få baby samme dag neste gang også!
Er dere også "i siget" igjen?:woot:
 
Nå ble jeg et sekund veldig forvirret før jeg fikk lest hele kommentaren:hilarious: Gratulerer med nytt brukernavn! Sier meg helt enig! Burde så absolutt få baby samme dag neste gang også!
Er dere også "i siget" igjen?:woot:

Jepp, vi er nok det :bag::joyful:
Krysser fingrene for at det sitter fort for dere nå!
 
Venter du til 10 DPO før du tester? Blir veldig spennende dette her :D
 
9dpo
Av symptomer har jeg litt murringer og er slapp- akkurat som da jeg var gravid..:nailbiting: Kjenner at jeg kommer til å bli ganske skuffet om det ikke er tilfellet nå for girer meg selv litt opp, men jeg har lurt meg selv før så vi får bare se hva pinnen viser i morgen eller tirsdag!:)
 
10 dpo
Jeg venter til i morgen med test. Har en (utløpt) apotek test og vet ikke helt hvor sensitiv den er, men håper den vil slå ut i morgen om det er noe der.
Fortsatt litt små murringer og rar i kroppen. Om det ikke er graviditet så får jeg heller ta en coronatest:wtf:
 
11 dpo

Våknet opp i dag og tenkte at jeg har aldri følt meg så sikker på at jeg er gravid før test før. Har alle symptomer inkludert opp om natten for å gå på do..o_O

Testen viste (i mine øyne) svak, svak positiv. Det er en strek der, men den er veldig vanskelig å se og så og si umulig å få på bilde. Mannen er ikke overbevist for å si det sånn:hilarious:
Jeg tar ny test om to dager og håper vi kan juble da:happy:
Screenshot_20200908-094415_Gallery.jpg
 
Omg!! Jeg ser den svake streken. Dette blir spennende. Altså - tenk om du allerede nå skal ruge på en mini-M.... jeg orker ikke :stop::excited001 too cute!
 
Omg!! Jeg ser den svake streken. Dette blir spennende. Altså - tenk om du allerede nå skal ruge på en mini-M.... jeg orker ikke :stop::excited001 too cute!
Haha, jeg veeet:woot: Sprø tanke!! Blir meget spennende med neste test! Bare synd jeg ikke har flere her og nå vente til torsdagmorgen:dead:
Hvordan ligger dere an i løypa da, om det er lov til å spørre om? Dere har jo så absolutt potensialet for en suuupersøt mini-M dere også!!:Heartred:Heartred
 
Back
Topp