Eskimonika
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Assistert-jentene
Himmelbarn
August 2018
Septemberhjertene 2018
Februarbarna 2020
Marsboere 2020
Gratulerer med 1-åring
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Stemmer det! El kan da skje i løpet av de neste 12-48 timene, så man skal ta det med en lite plype salt om man planlegger å teste tidlig da, siden man kan strengt tatt være en dag senere på vei enn man tror. Dette blir veldig spennende daKlinkende klar positiv el-test i går, så da er vel eggløsning i dag og 1 dpo i morgen? Er litt utav gamet så har glemt hvordan man regner seg frem til dette her
7 dpo
I kveld har jeg hatt murringer nedover i det ene låret. Det samme symptomet hadde jeg 7/8 dpo begge gangene det klaffet. Lov å bli litt håpefull da?
Nå ble jeg et sekund veldig forvirret før jeg fikk lest hele kommentaren Gratulerer med nytt brukernavn! Sier meg helt enig! Burde så absolutt få baby samme dag neste gang også!
sååå spennende!! Vi burde jo få baby samme dag neste gang også?
(Duria som har skiftet brukernavn btw)
Nå ble jeg et sekund veldig forvirret før jeg fikk lest hele kommentaren Gratulerer med nytt brukernavn! Sier meg helt enig! Burde så absolutt få baby samme dag neste gang også!
Er dere også "i siget" igjen?
Woop, woop I lige måde!!Jepp, vi er nok det
Krysser fingrene for at det sitter fort for dere nå!
Jeg tenkte egentlig å vente til tirsdag (11dpo), men mulig jeg ryker på en test i morgenVenter du til 10 DPO før du tester? Blir veldig spennende dette her
Haha, jeg veeet Sprø tanke!! Blir meget spennende med neste test! Bare synd jeg ikke har flere her og nå vente til torsdagmorgenOmg!! Jeg ser den svake streken. Dette blir spennende. Altså - tenk om du allerede nå skal ruge på en mini-M.... jeg orker ikke too cute!