Æsj da håper du fikk fikset det!Svarte... vasken på badet er tett og det er skuffer eg ikkje får løs. Og vannlåsen lekker.. Eg veit kva som må gjøres men får ikkje bøtte inn
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Æsj da håper du fikk fikset det!Svarte... vasken på badet er tett og det er skuffer eg ikkje får løs. Og vannlåsen lekker.. Eg veit kva som må gjøres men får ikkje bøtte inn
Blir deilig når dere er ferdig daHerregud så stress å flytte! Og innrede nytt hus, litt gøy å shoppe da. Alt annet dritt er bare nødvendig for å få det fint
He he ja rart eter lengre pauserHerreland det er ivertfall 2 år siden jeg var her sist, det er så rart å være her igjen
Nei skal nok ikke detKrabbet oppover listen nå
Skal ikke mye til!
Den ene får all oppmerksomhet fra mamma og pappa Det er økonomisk bedre med bare en enklere å reise på tur ned bare en å passe påVi har en på 15 mnd, og jeg skulle så gjerne ønske at det passa å prøve på flere om ikke så lenge..men det er bare noen forutsetninger i henhold til økonomi og fast jobb så MÅ være på plass for hvertfall en av oss.
Kan dere ikke fyre løs med fordelene når man bare har én å passe på, så kan jeg fokusere på det fremover. Føles så bortkasta ut å bruke opp tida på å lengte fram, når vi helt sikkert kommer dit at vi kan prøve innen 1-3 år
Ikke så lett å bli kvitt megSå koselig å se at du fortsatt er her også
Send pm til TamaraNoen som vet hvordan jeg får bort de taggene ? Februar og marsboerne ?
Mitt skjulte forum synes ikke?De som sier at du er med i de skjulte forumene? De er der så lenge du er med i de skjulte forumene.
He he ja rart eter lengre pauser
Æsj da håper du fikk fikset det!
Ikke så lett å bli kvitt meg
Så deilig å få gjort hagen sommerklar
Satse på at det løser seg
Gratulerer så mye!Ferdig med eksamen.
Da er jeg offisielt utdannet til det jeg har jobbet med de siste 11 årene
Skal dere flytte??Er så drittlei av å vaske hus!! Flytting er noe herk! Sånn, måtte bare klage litt..
Alt bra her hektisk men bra!Hvordan er det med deg ?
Ble litt stresset et lite øyeblikk, men gikk heldigvis fintOj hørtes heftig ut
Hjelpes masse lykke til!!Historie
Matte 1 og 2 p
Norsk skriftlig og muntlig
Nynorsk
Og naturfag
Takk! Det trenger jegHjelpes masse lykke til!!