Haha må sende før og etter bilde på snapJeg begynte akkurat på forsøk ommøblering av soverom
Det er offisielt, etter tre dager uten pendling, jeg kommer til å bli sprø av "for mye" fritid
Du da?
det blir nok kjektJeg ig kengubarnet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha må sende før og etter bilde på snapJeg begynte akkurat på forsøk ommøblering av soverom
Det er offisielt, etter tre dager uten pendling, jeg kommer til å bli sprø av "for mye" fritid
Du da?
det blir nok kjektJeg ig kengubarnet
Det blir dey nokHaha må sende før og etter bilde på snap
det blir nok kjekt
Sitter i en bilGod kveld kom nettopp hjem fra trommeøvelse! Nå er det 5 min på sofaen før det er historie lesing
Hva gjør dere ?
Ferie
Sitter i en bil
Hjemme om 40 min ca
Jupp blir detDeilig
He he jo takkGod tur
Herreland det er ivertfall 2 år siden jeg var her sist, det er så rart å være her igjenJupp blir det
Regner med det gikk supert!20 minutter til første eksamen som er 0900-1000.
Andre er kl 1430-1530
Satse på at det løser segJa om eg kommer dit. Eg mangler barnevakt til eldste. Hun som skulle ha henne ble sjuk. Eg håper at hun kan vere sammen med yngste.
Så deilig å få gjort hagen sommerklarHittil luker eg og klipper ned rosebusk. På torsdag kommer huseierne og hjelper til. Då kommer det elektrisk hekksaks og gressklipper. Og kjørt vekk boss.
Her du noe annet før?God morgen hyggelig å være tilbake litt
Her du noe annet før?
Jeppsi! så gøy å se deg her igjen!Ja gjorde det husker du meg ?
Er det ikke herlig?!Sooool
Så deilig utMasse sol i Molde også
Vis vedlegget 297340
Jeppsi! så gøy å se deg her igjen!
Alt bra med dine 3 små??
Og hva er det??Air track
Krabbet oppover listen nåHe he
Ja travelt