Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det helligdagstillegg idag?Da var det mai ja her starter dagen med en dagvakt , gode penger da ungene og mannen har vel ingen spesielle planer . Mate endene senere i dag iallefall
Palmesøndag ga hvertfall bare helgetillegg, jeg har aldri tenkt over det logisk er vel da at alle røde dager (ikke hellig) skulle gitt helgetillegg1. Mai er ikke helligdag, men det er offentlig fridag. Sånnsett skulle den logisk sett lønnes som søndager?
Ja, det er logikken i mitt hode.Palmesøndag ga hvertfall bare helgetillegg, jeg har aldri tenkt over det logisk er vel da at alle røde dager (ikke hellig) skulle gitt helgetillegg
Du slipper å holde orden på disse tingeneJa, det er logikken i mitt hode.
Men jeg jobber ikke sånn. Jeg jobber på kontor. Rød dag. Fri
Jepp det er detEr det helligdagstillegg idag?
Jeg ble så overrasket over at palmesøndag kun hadde vanlig helgetillegg og ikke helligdag. Jeg måtte bli 30 før jeg fant ut hvilke dager som var hellig og hvilke som bare er røde dager
133% her i dag1. Mai er ikke helligdag, men det er offentlig fridag. Sånnsett skulle den logisk sett lønnes som søndager?
Herlig!Jepp det er det
Heldig sånn jaDu slipper å holde orden på disse tingene
Gode penger det133% her i dag
Det er detGode penger det
Oh fir en værmeldingKom Mai, du skjønne milde.... Vis vedlegget 296529