Gratulerer, så fantastisk![]()
![]()
![]()
Gratulererdette blir spennende!
Tusen takkGratulerer![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer, så fantastisk![]()
![]()
![]()
Gratulererdette blir spennende!
Tusen takkGratulerer![]()

Nå var streken mye tydeligere!Oppdatering - er virkelig på testkjøret nå om dagen! Alltid vanskelig å få med på bilder
Så spennende! Håper du får oppstart snart!Har time til fertilitetsutredning nr 2 denne uken, så kan kanskje melde meg inn her som at jeg venter på oppstart? Blir jo med videre i juni gruppen, men jeg er så spent på timen og hva de sier om planen videre der, så hadde lyst til å melde meg inn her for å føle at jeg har «kommet igang» med IVF prosessen
En_gang_kanskje - 38 - B1 - Haukeland - Forsøk nr 1 - Ingen Medisiner enda - venter på oppstart
Det er over ett halvt år siden sist og jeg kvidde meg litt til den første i går, men nå kjenner jeg at gleder meg til sprøyte nummer to, og alle de som kommer de neste dagene fremover! For en lykke å booste eggstokkene, endelig klare for et nytt forsøk!

Nå ser jeg strekOppdatering - er virkelig på testkjøret nå om dagen! Alltid vanskelig å få med på bilder

Så gøy!! Hvilken dpo og dpt er dette? Ser lovende utOppdatering - er virkelig på testkjøret nå om dagen! Alltid vanskelig å få med på bilder

Velkommen inn herHar time til fertilitetsutredning nr 2 denne uken, så kan kanskje melde meg inn her som at jeg venter på oppstart? Blir jo med videre i juni gruppen, men jeg er så spent på timen og hva de sier om planen videre der, så hadde lyst til å melde meg inn her for å føle at jeg har «kommet igang» med IVF prosessen
En_gang_kanskje - 38 - B1 - Haukeland - Forsøk nr 1 - Ingen Medisiner enda - venter på oppstart
Så spennende med utredning, lykke til med det. Setter deg på listen!Gratulerer! Stas å være i gang@Hassel, jeg kan flyttes til stimulererDet er over ett halvt år siden sist og jeg kvidde meg litt til den første i går, men nå kjenner jeg at gleder meg til sprøyte nummer to, og alle de som kommer de neste dagene fremover! For en lykke å booste eggstokkene, endelig klare for et nytt forsøk!
Samtidig husker jeg på den voldsomme smerten fra en av de siste sprøytene forje runde, kjørte den rett inn i en blåveis.![]()
Håper på mange gode egg og null blåveiser!Så leit med negativ blodprøve. Da setter jeg deg på ikke gravid. Sender deg en klem, håper mensen er på plass snart så du kan komme raskt i gang med nytt forsøkDa har blodprøve bekreftet at mensen bare er fucka. Får prøve igjen når den kommer.

10 dpo!Så gøy!! Hvilken dpo og dpt er dette? Ser lovende ut![]()

Så utrolig kjedelig med lite vekst på UL. Krysser virkelig fingrene for at det ser bedre ut på torsdag. Er det eventuelt et alternativ å avbryte og starte stimulering på nytt hvis det ikke ser bra ut da? På min klinikk betaler man «bare» 5K for forsøk som avbrytes før uttak, kunne noe sånt vært en mulighet for deg?Jeg var til andre UL i dag, CD8. Overraskende viser det at jeg har 3 follikler som nesten ikke har vokst. De er på 8mm. Jeg startet Fyremadel 2 dager siden og har en følelse på at det var en dag for tidlig. Uansett, er det ikke noe å gjøre noe med nå. Jeg må fortsette stims og skal på ny UL CD11. Normalt har jeg hatt uttak dag 11. Og mest sannsynlig mitt aller siste IVF forsøk, så nå må det skje et mirakel om jeg får èn god follikel som kan bli et embryo og baby. Sånt får meg til å angre på at jeg utsetter meg for i forsøket på et søsken, men jeg skal prøve å holde motet oppe til UL på torsdag.

TakkSå utrolig kjedelig med lite vekst på UL. Krysser virkelig fingrene for at det ser bedre ut på torsdag. Er det eventuelt et alternativ å avbryte og starte stimulering på nytt hvis det ikke ser bra ut da? På min klinikk betaler man «bare» 5K for forsøk som avbrytes før uttak, kunne noe sånt vært en mulighet for deg?![]()
Skal virkelig krysse fingrene for at det ser bedre ut på torsdagTakkJa, det var en nedtur, men jeg skal ikke ta sorgen på forskudd. Jeg tror ikke jeg må betale stort om det avbrytes, men det vil jeg virkelig ikke. Har allerede brukt kr18.000 på medisiner. Det rareste av alt var at gynekologen fant hverken follikler eller min venstre eggstokk bare høyre. Den var den for en uke siden, så tror det bare en min bakovervendte livmor som skuler seg…

Litt stigning allerede så jeg er veldig håpefull akkuratt nå!@Anneprøver Håper det er babystrek! Mine streker var svak kjempelenge, før de plustelig ble sterkere (og jeg er i uke 17 nå)![]()

Virker jo så lovende!
Krysser fingerene for enda mer stigning i morgen 
Tror dere det kan snu og bli babystrek, eller er ovitrellestreken for svak? Jeg blir så sur på meg selv som tester tidlig, blir så gæren av det hver gang!!Hater ovitrelle dag 2!!! 11 dager siden jeg tok den, og det er ikke babystrek, det blir sånn på meg hver gang jeg tar den